Vuonna 2009 tein pelkän youtube pätkän avulla ensimmäisen varsinaisen scale-autoni ja silloin esikuvana oli sama auto. Myöhemmin sain linkin parempiin kuviin ja nyt polttelis kokeilla uudelleen samaa aihetta paremmilla lähteillä.

Omaa skalea en kyllä posti kuskattavaksi antaisi...jollei purettu ja pakattu huolettisesti....tosin varmaan silti rikki.qaw kirjoitti: Kyllä minusta tuo Model Expoon osallistuminen pitäisi olla edellytys. Saadaan lajia kunnolla esille ja auton postittaminen esim. messuosaston vastuuhenkilöille tuskin on mikään ongelma. Jos postikulut (n. kymppi per suunta) pelottaa, niin miten olisi vapautus osallistumismaksusta jos joutuu postittamaan?
Kiitos vinkistä! Pistän kaverille viestiä. Edelleen jos jollakulla tälläinen - omasta mielestäni ehkä eräs kaikkien aikojen upeimmista - rc-auto löytyy niin yhteyttä saa ottaa!Micco kirjoitti: Kysyppä tuolta myyjältä. Ilmoituksia seuranneena olen ymmärtänyt et harrastaa vintage autoja.
Kysehän ei olekaan siitä miten hellävaraisesti posti kuljettaa, vaan miten hyvin sen itse pakkaa. Reilun kokoinen laatikko, tai jopa kaksi sisäkkäistä, riittävästi täytettä esim. rutattua sanomalehteä kaikki tyhjät välit täyteen ja auton ympärille ainakin muutama kerros kuplamuovia. Suuri määrä pakkausmateriaalia ei paketin painoa -> lähetyksen hintaa nosta paljoa, jos ollenkaan.kenne kirjoitti: Omaa skalea en kyllä posti kuskattavaksi antaisi...jollei purettu ja pakattu huolettisesti....tosin varmaan silti rikki.
Ilman kattotelineitä, peilejä yms ulokkeita oleva 'crawleri' kyllä varmaan niin kulkis.
Itte en oo uskaltannu Espanianreissulle edes käsimatkatavarana skale kuskata.
Mutta mä oonkin tällänen ;) :P
Vaikka kuinka pakkaisin...en usko että valot, antenniy peilit yms säilyy ehjänä. Tai ainakaan en usko omiin pakkaustaitoihin.qaw kirjoitti:Kysehän ei olekaan siitä miten hellävaraisesti posti kuljettaa, vaan miten hyvin sen itse pakkaa. Reilun kokoinen laatikko, tai jopa kaksi sisäkkäistä, riittävästi täytettä esim. rutattua sanomalehteä kaikki tyhjät välit täyteen ja auton ympärille ainakin muutama kerros kuplamuovia. Suuri määrä pakkausmateriaalia ei paketin painoa -> lähetyksen hintaa nosta paljoa, jos ollenkaan.kenne kirjoitti: Omaa skalea en kyllä posti kuskattavaksi antaisi...jollei purettu ja pakattu huolettisesti....tosin varmaan silti rikki.
Ilman kattotelineitä, peilejä yms ulokkeita oleva 'crawleri' kyllä varmaan niin kulkis.
Itte en oo uskaltannu Espanianreissulle edes käsimatkatavarana skale kuskata.
Mutta mä oonkin tällänen ;) :P
Mihinkäs me päädyttiin tän kanssa?Tomy kirjoitti: Hei
Onko väellä intoa yhdessä järjestää ja osallistua scale-autojen rakentelukilpailuun talvella?
Ideana saada vähän säpinää foorumille, väki liikkeelle ja hommiin, mielenkiintoista luettavaa ja upeita kuvia.
Rakentelukohteille voimme yhdessä miettiä joku rajaus. Tehdään siitä kaikille sopiva. :)
Palkintopottiin voisi jokainen osallistuja vaikkapa lahjoittaa noin 20e arvoisen scale-autoiluun liittyvän tavaran (uusi tai käytetty), joka kilpailun päättyessä lähetetään voittaja-auton rakentaneelle.
Mitä mieltä olette?