Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa to
Jaa-a kai se riippuu siitäkin minkä tyyppisiä laakereita laittelee, kumi/teflonsuojattuja vai avoimempia ja ajaako märässä vai kuivassa.
Itse kun tulee huristeltua mutavellissä, vedessä ja jopa merivedessä käytän kumisuojattuja laakereita ja uittelen niihin vielä vaseliinia joka pinnalle ennen asennusta.
moottorilaakerit ja muut nopeasti rullaavat kaiketi hyötyvät enemmän öljystä, niihin laittelen ihan siihen tehdyt öljyt.
Ikuisuusongelmahan tuo on kuiva/rasvattu juuri sen pölyn ja hiekan tarttumisen takia monessa asiassa.
Itse kun tulee huristeltua mutavellissä, vedessä ja jopa merivedessä käytän kumisuojattuja laakereita ja uittelen niihin vielä vaseliinia joka pinnalle ennen asennusta.
moottorilaakerit ja muut nopeasti rullaavat kaiketi hyötyvät enemmän öljystä, niihin laittelen ihan siihen tehdyt öljyt.
Ikuisuusongelmahan tuo on kuiva/rasvattu juuri sen pölyn ja hiekan tarttumisen takia monessa asiassa.
Mikä vaan käy, mutta mieluiten toki kaikki.
Laakerit vaan vaihtoon aina kun rahisee.
Mikähän olisi sellainen väkivahva ja hyvä servo nykyään, joka olisi mahdollisimman lähelle sen 40mm leveä? Tarvis hommata Grave Diggerin ohjaukseen enemmän vääntöä. Menee sinne viilaamalla kyllä snadisti leveämpikin servo, mutta mieluiten sais olla sellainen joka menee heittämällä paikalleen. :)
Kertokaas nyt viisaat ja kokeneet mikä auto olis hyvä tollaseks scale offariks, kun hermot menee tohon cc01:seen niin tarkotus olis säästää pajeron koppa ja ostaa joku menevämpi peli johon istutan ton pajeron kopan.. myydäänkö jotain autoa ihan ilman koppaa? yritin kurkkia mittojakin esim. trailfainder2, että mihin toi pajeron kori istuis helpoiten mut enhän mä mitään niistä ymmärtäny. jos jotakuta kiinostaa ottaa vaihdossa tollanen vähän modailtu(alulinkit,aluohjaus,alu C-palat) cc01 ilman koppaa, ja nurkista löytyis joku hyvä aihio niin saa pistää viestiä.. ;D
Ei taida missään tällä hetkellä markkinoilla olevassa 1/10 autossa olla riittävän lyhyt akseliväli. RC4WD:llä oli vielä jokunen aika sitten valmis rullaava alusta Tamiyan Wrangler kopalle, mutta sitä ei nyt näytä enää olevan myynnissä. Wranglerin ja Pajeron koppien akseliväli olisi varmasti ollut liki sama.
Axialin ja RC4WD akseleilla et todennäköisesti saa renkaita mahtumaan lokasuojiin, vaan raideleveys kasvaa liian suureksi. Losin MRC akselit voisivat olla leveydeltään passelit Pajeron koppaan.
Axialin ja RC4WD akseleilla et todennäköisesti saa renkaita mahtumaan lokasuojiin, vaan raideleveys kasvaa liian suureksi. Losin MRC akselit voisivat olla leveydeltään passelit Pajeron koppaan.
Eikös rc4wdllä ollut se joku wranglerin runko? Niissähän pitäis olla sama akseliväli?
kyseessä kenties juurikin tämä mitä mulle jo tarjottiin? :D
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana][/size]http://thescalerstore.altervista.org/ca ... ts_id/1255[/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana][/size]http://thescalerstore.altervista.org/ca ... ts_id/1255[/font]
Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Tietäisikö joku mitkä olisivat mahdollisimman paljon levittävät 1.9 beadlock vanteet. Mielellään vielä ulkoisilla beadlock kehillä.
VP:ltä voisi käyttää leveitä hubeja, mutta vanteet vähän tyyriitä.
VP:ltä voisi käyttää leveitä hubeja, mutta vanteet vähän tyyriitä.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Oisko kellään tietoa saako suomesta tilattua nuita axialin osia nro: axa1331 tai ax80018
Tai onko samanlaisia/kokosia muilla valmistajilla myynnissä.
Kannattaa katsoa/kysellä axialin osia racersrcshopilta
Tuo on ihan yleinen koko, minulta löytyy traxxaksen vastaavia myyntiin asti eli laita vaikka yksityisviestiä niin sovitaan tarkemmin.volvohope kirjoitti: Oisko kellään tietoa saako suomesta tilattua nuita axialin osia nro: axa1331 tai ax80018
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Kuinka kauan yleensä muille on tullut tavara rc4wd:ltä? Maksoin defen kopan luottokortilla viime keskiviikkona ja heti tuli tilausvahvistus sähköposti. Toista luvattua säpoo ei ole vielä tullut. Eikä seurantakoodiakaan. Ekassa viestissä kyllä kerrottiin, että tilauksen käsittelyssä menee 2-3 päivää. Kaippa se ensiviikolla tulee se seurantakoodi. Vai pitäiskö ottaa sinne yhteyttä? Tilasin kopan sieltä international puolelta, vaikuttaako se jotenkin?
Joskus tullut viikossa joskus kestänyt yli kuukauden. Otathan huomioon että nuo ilmoitetut päivät on arkipäiviä. Eli jos ke tilasit on mennyt vasta 2 arkipäivää. Aikaerokin tekee omat temppunsa.
Eiköhän sieltä viestiä tule ensiviikolla. Omalla kohdalla ainakin asiakaspalvelu rc3wd:llä toiminut aina hyvin.
Eiköhän sieltä viestiä tule ensiviikolla. Omalla kohdalla ainakin asiakaspalvelu rc3wd:llä toiminut aina hyvin.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Scrap kirjoitti: Joskus tullut viikossa joskus kestänyt yli kuukauden. Otathan huomioon että nuo ilmoitetut päivät on arkipäiviä. Eli jos ke tilasit on mennyt vasta 2 arkipäivää. Aikaerokin tekee omat temppunsa.
Totta, empä huomioinut tuota viikonloppua. Odotellaan.
Onko muilla hävinnyt zätti käytöstä omenan viimeisen päivityksen myötä? Mulla lukee et on joku ongelma eikä viestit näy...
[quote="hyrsleri"]
Onko muilla hävinnyt zätti käytöstä omenan viimeisen päivityksen myötä? Mulla lukee et on joku ongelma eikä viestit näy...
[/quote]
Mulla se tekee sen jos yhteys katkennut
[/quote]
Mulla se tekee sen jos yhteys katkennut
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
X2bartti kirjoitti:Mulla se tekee sen jos yhteys katkennuthyrsleri kirjoitti: Onko muilla hävinnyt zätti käytöstä omenan viimeisen päivityksen myötä? Mulla lukee et on joku ongelma eikä viestit näy...
Sivun päivittämällä lähtenyt rullaamaan taas.. Tosin noista omppupäivityksistä tiedä sitten :D
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
hyrsleri kirjoitti: Onko muilla hävinnyt zätti käytöstä omenan viimeisen päivityksen myötä? Mulla lukee et on joku ongelma eikä viestit näy...
Sama homma! Hei modet! Sätti näkymään ja heti ;) [font=Verdana]Tulee teksti: please contact admin forum about this issue![/font]
[font=Verdana][/size][/font]
[font=Verdana][/size]Eikä sivun päivittäminen auta.[/font]
2016 Rakentelukilpailun ylivoimainen VOITTAJA!
Bishop's RC Crusade: Scale Crawlerien puolesta!
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCAFMNU ... PaKuYmnG1A
FB: https://www.facebook.com/bishops.rc.crusade/
Bishop's RC Crusade: Scale Crawlerien puolesta!
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCAFMNU ... PaKuYmnG1A
FB: https://www.facebook.com/bishops.rc.crusade/
Ei ole yhteys katkennut.bartti kirjoitti:Mulla se tekee sen jos yhteys katkennuthyrsleri kirjoitti: Onko muilla hävinnyt zätti käytöstä omenan viimeisen päivityksen myötä? Mulla lukee et on joku ongelma eikä viestit näy...