Ensiksi tarvitaan tupla määrä vanteita.

Sitten pitää päättää paljonko haluaa levittää vannetta. Minä päätin levittää 9mm, mutta tällä kuvailemallani tavalla pystyy levittämään 7 - 13mm. Tuo 13mm vaatii aika paljon siistimistyötä, sillä vanteen keskus on tuolla matkalla jo aika monesta kohtaa kiinni ulkokehässä. Alle 7mm levityksessä joutuu levitettävää vannetta kaventamaan ennen levitys osan liimaamista.
Seuraavaksi hankitaan sopiva terä, jolla leikataan vanne halutulta kohdalta.

Käytin pylväsporakonetta ja dremelin ohutta leikkuulaikkaa. Parempia välineitä tähän hommaan varmasti löytyy, mutta pajalla on noi. Tämän pystyy tekemään myös ihan perus rautasahalla, mutta olen semmoiseen liian laiska.
Sitten vain säädetään laikka oikealle korkeudelle ja leikataan.

Kun vanteet on saatu halki pitää leikkuu kohta tietenkin siistiä ja hioa tasaiseksi. Myös levennettävän vanteen liimapinta kannattaa hioa lievästi.

Nuo rautalangan pätkät ovat ohjureina, jotta rinkula asettuu nätisti oikeaan asentoon liimattaessa.
Tässä valmis vanne. Ei maailman nätein, mutta Rock Beast näyttää paremmalta kuin vakio levyisellä vanteella. Ainakin minun mielestäni.

En laittanut näihin mitään vahvikkeita liitoskohtaan. Täytyy toivoa että kestää. Jos ei niin sitten kehitellään jotain.