Autolla on ajettu enimmäkseen foffia, jossa se on PNM:n toimesta niittänyt lukuisia hyviä sijoituksia
ja itse olen muuan Hadesbearilla taistellut juuri tätä autoa vastaan lukuisia, mahtavia kertoja. Nyt
auto on minulla ja se jatkaa foffia, mutta ainakin kerran se haki taisteluvoimaa metsästä... ;)
Foffiautona toiminut suurimman osan elämästään, joskin PNM:n tekemä scalerunko on tuttu ihan auton alkuajoilta.
Runko siis hiilikuidusta scalemainen ja säätövaroiltaan todella runsas.
Foffissakin nuo scaleiskarit ja pelaa hienosti. Leventimet toki laparenkaille, ettei laahaa lokareissa.
Foffissa akseliväli 330mm ja perä jää inansa taakse lokareihin verrattuna. Castlen 4600kv koneella
ja 3S 800mAh akulla ruokitaan. Varsin hyväntuntuinen auto ajaa foffia, vaikka maavara onkin rajoilla,
mutta kokonaisuus toimii, kuten PNM on ajotaidoillaan useasti näyttänyt :)
[hr][/hr]
Käytiin poikien kanssa safaroimassa kangasalan (ruutanan) haralanharjulla :)
Auto safarikuosissa! Ei tosiaan scale-scale, mutta jotain minäkin yritin.
V Productions Cladover ;D
1,5pv tätä muunneltiin safarikuntoon ja lähinnä omaa mielenterveyttä ajatellen 330mm wb piti muuntaa lokareille sopivammaksi.
Samalla meni linkitykset, iskaripaikat ja moni muu fiksailuun. Holmesin nopari, 35/45/55t rämämosa, kiinabec, 3S 800mAh 45/90C akku
ja niin nuo omatekorenkaat..
Olihan siinä valo, puskuria ja muita ideoita, mutta ei ehtinyt/ollut osia.
Kivat safarit porukassa ja jees fiilis siitä. Onnistuin tekee 1.9 renkaista pienet eli masuun koski ajojen jälkeen :D Lepposaa ajelua ja
tästä on hyvä suunnata eteenpäin, mikä se tie sitten onkaan. Voi olla, että vika kerta ikinä safarilla, mutta sen osaa sanoa vain aika
ja katsotaan, katsotaan...
Jos slidellä jotain hyviä napsuja, niin tänne voi pudotella ;)