Tuli vähän inspiraation hävittyä muihin rakenteluihin käytyä lasten kanssa poistamassa Legon Mercedes Benz G-500 sarja kaupasta. Ihan lapsille siis. Tää on aika huikea peli.
Voimalinjasta löytyy rivi-kutonen konepellin alta, on kaksinopeuksinen vaihteisto, pakki ja eteenpäin valittavissa, jakovaihteiston lukko, tasauspyörästöt edessä ja takana ja takana vielä lukittava diffi. Takaa löytyy suora akseli ja edestä ifs, kaikissa kulmissa erillisjousitus tietysti. On täysi sisusta etu ja takapenkkeineen, taitaa olla ihan sporttipenkitkin. Avautuvat ovet ja toimivat ovenkahvat jne. Katsotaan mitä pussit 11-20 tuo vielä tullessaan.
MB G-500
Re: MB G-500
Nää on kyllä nykyään ihan mielettömän monipuolisia. Mä ostin jokunen vuosi sitten sen uuden Defenderin itselleni palkinnoksi uudesta duunista.
Kymmenisen tuntia mä sitä kasailin yhteensä. Tietysti heti kun tuli valmiiksi, huomasin että olin jotain kasannut väärin, kun akselit pyörii vastakkaisiin suuntiin. Vielä ei ole kyllä ollut inspistä alkaa purkamaan, hyvin on pysynyt hyllyn päällä paikallaan noinkin.
Kymmenisen tuntia mä sitä kasailin yhteensä. Tietysti heti kun tuli valmiiksi, huomasin että olin jotain kasannut väärin, kun akselit pyörii vastakkaisiin suuntiin. Vielä ei ole kyllä ollut inspistä alkaa purkamaan, hyvin on pysynyt hyllyn päällä paikallaan noinkin.