"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

MB G-500

Tänne kaikki mikä ei liity aiheeseen, hyvän maun rajoissa sitten...
Mumakil
Täysi jäsen
Viesti:

MB G-500

Viesti Kirjoittaja Mumakil »

Tuli vähän inspiraation hävittyä muihin rakenteluihin käytyä lasten kanssa poistamassa Legon Mercedes Benz G-500 sarja kaupasta. Ihan lapsille siis. Tää on aika huikea peli.

Voimalinjasta löytyy rivi-kutonen konepellin alta, on kaksinopeuksinen vaihteisto, pakki ja eteenpäin valittavissa, jakovaihteiston lukko, tasauspyörästöt edessä ja takana ja takana vielä lukittava diffi. Takaa löytyy suora akseli ja edestä ifs, kaikissa kulmissa erillisjousitus tietysti. On täysi sisusta etu ja takapenkkeineen, taitaa olla ihan sporttipenkitkin. Avautuvat ovet ja toimivat ovenkahvat jne. Katsotaan mitä pussit 11-20 tuo vielä tullessaan.
IMG_2501.jpeg
IMG_2502.jpeg
IMG_2503.jpeg
Kun tekee itte niin saa itte tehdyn näköistä.

https://www.instagram.com/mumakil_rc
Pentt1
Juniori

Re: MB G-500

Viesti Kirjoittaja Pentt1 »

Nää on kyllä nykyään ihan mielettömän monipuolisia. Mä ostin jokunen vuosi sitten sen uuden Defenderin itselleni palkinnoksi uudesta duunista.

Kymmenisen tuntia mä sitä kasailin yhteensä. Tietysti heti kun tuli valmiiksi, huomasin että olin jotain kasannut väärin, kun akselit pyörii vastakkaisiin suuntiin. Vielä ei ole kyllä ollut inspistä alkaa purkamaan, hyvin on pysynyt hyllyn päällä paikallaan noinkin.
Vastaa Viestiin