Pitäis hommata Axial projektiin moottori ja nopari. Ajattelin lathe 45 tai 55 moottoria ja kävisikö nopariksi Traxxas xl-5 tai xl-10?
Vai löytyisikö muita hyviä vaihtoehtoja missä on BEC ja hintaa alle 80e. Yritin kyllä etsiskellä muista topiceista, mutta en oikein löytänyt tyydyttävää vastausta.
Integy lathe 45/55:lle nopari
Integy lathe 45/55:lle nopari
2x4 4x4 6x6
-
sakke.
Vs: Integy lathe 45/55:lle nopari
minullaon xl5 ja kaverilla robberookie 35. molemmissa on pakki viive.
Jos sen 80e meinaat sijoittaa, niin sillähän saa jo melkein käytetyn Mamba Max ESC:in. Niin ainakin sen puolesta sitten myöhemmin voi päivittää harjattomaan (löytyis drag braket ja muut).
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
-
jesi
Käytännössä latheja voi laittaa ohjaamaan minkätahansa (varsinkin 540-kokoluokan) noparin.
-
apidapi
mulla on 55 latheja 2 kpl mun projektissa ja noparina Robitronic Speedstar 2 17 lankaiselle tarkoitettu. Myyjä kertoi tämän sopivan kun kuvasin tarpeen. Ongelma on, että koneet tuntuu tosi voimattomilta ja jos vähänkään estettä nopari menee mykäksi. akkuna on yksi 7,2v 4500mah pötkö.jesi kirjoitti: Käytännössä latheja voi laittaa ohjaamaan minkätahansa (varsinkin 540-kokoluokan) noparin.
millä korjaantuisi? kommentteja?
vanha kesustelu mutta minulle ajankohtainen kun on sama oire mamba maxin ja kyseisen moottorin kanssa tietääkö kukaan missä vika?
Mikä akkuna? Toimivat liitokset? Onko radiossa säädot päin honkia?
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09