"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Integy lathe 45/55:lle nopari

Hiilettömät tai hiilelliset, ja niiden nopeudensäätimet
J-P H
Täysi jäsen

Integy lathe 45/55:lle nopari

Viesti Kirjoittaja J-P H »

Pitäis hommata Axial projektiin moottori ja nopari. Ajattelin lathe 45 tai 55 moottoria ja kävisikö nopariksi Traxxas xl-5 tai xl-10?
Vai löytyisikö muita hyviä vaihtoehtoja missä on BEC ja hintaa alle 80e. Yritin kyllä etsiskellä muista topiceista, mutta en oikein löytänyt tyydyttävää vastausta.
2x4 4x4 6x6
sakke.

Vs: Integy lathe 45/55:lle nopari

Viesti Kirjoittaja sakke. »

minullaon xl5 ja kaverilla robberookie 35. molemmissa on pakki viive.
klrp
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja klrp »

Jos sen 80e meinaat sijoittaa, niin sillähän saa jo melkein käytetyn Mamba Max ESC:in. Niin ainakin sen puolesta sitten myöhemmin voi päivittää harjattomaan (löytyis drag braket ja muut).
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
jesi

Viesti Kirjoittaja jesi »

Käytännössä latheja voi laittaa ohjaamaan minkätahansa (varsinkin 540-kokoluokan) noparin.
apidapi

Viesti Kirjoittaja apidapi »

jesi kirjoitti: Käytännössä latheja voi laittaa ohjaamaan minkätahansa (varsinkin 540-kokoluokan) noparin.
mulla on 55 latheja 2 kpl mun projektissa ja noparina Robitronic Speedstar 2 17 lankaiselle tarkoitettu. Myyjä kertoi tämän sopivan kun kuvasin tarpeen. Ongelma on, että koneet tuntuu tosi voimattomilta ja jos vähänkään estettä nopari menee mykäksi. akkuna on yksi 7,2v 4500mah pötkö.

millä korjaantuisi? kommentteja?
anzzi
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja anzzi »

vanha kesustelu mutta minulle ajankohtainen kun on sama oire mamba maxin ja kyseisen moottorin kanssa tietääkö kukaan missä vika?
klrp
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja klrp »

Mikä akkuna? Toimivat liitokset? Onko radiossa säädot päin honkia?
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Vastaa Viestiin