Olen nyt tiukalla budjetilla aloittanut projektin ja vähän laskenut että hintaa tulee kuitenkin puolet em. hinnasta vaikka tilaisin vain uralin vanteet, renkaat ja valmiin ohjaamon. Olisi myös vaihtoehto harjoitella styreenin pilkkomista, katsotaan. Myös Kraz 255 olisi kiinnostuksen kohde, jonka hytti olisi helpompi ehkä itse veistellä.
Tässä halpa aloitus. Ei niin scale ulkonäkö, mutta loivat kardaanikulmat tulee ja super realistinen kääntösäde. (aivan paska) Akselit HG P401/402/601-malliset Banggoodista.

Tälläiset ne ovat sisältä.

Kaatopaikkareissulta nappasin kesällä metalliromulavalta vähän ohutta valkoista huonekaluputkea ja sitten vain halkaisu. Kun akselivälit olivat tiedossa, niin palkit porattu oikeisiin mittoihin jotta saa rakentaa alustan akselivälin mukaan.

AXialin laatikko tulossa. Ja meinasin itse tehdä Jeepster-tyyliin lehtijouset pakkauspannasta. Aloitan jousien tekemisen edestä. Suunittelin että laitan 3 "jousiterästä" päällekkäin jotta jousituksesta tulee tarpeeksi jäykkä ja kestävä. Muistelin että Jeepsterin tekemästä Willyksestä saatiin ajamalla lehtijousia poikki. Mallia otan juuri tuosta CROSS-RC:n UC6:sesta. Tarkoitus olisi että välitys olisi hidas ja tällä oikeasti ajettaisiin tukkeja jopa medium kokoisia :) Tästä ei ole tarkoitus tulla crawleria vaan tukkiauto.