Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
-
anaatti69
Vs: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
[quote="historia"]
Mitä torque twist muuten meinaa? ::)
[/quote]
minua ihmetyttää sama asia.
Mitä torque twist muuten meinaa? ::)
[/quote]
minua ihmetyttää sama asia.
-
ax scuba
torgue twisti on tietääkseni se kun kardaani pyörii, niin se nostaa jäykkä axeleissa sen axeliston toisen pään ilmaan, jolloin joustotkaan ei välttämättä auta.
Kuva havainnollistaa enemmän 8)

Välillä tassu nousee hitosti ja välillä vähän.
twisti haittaa ajamista huomattavasti jos sitä on paljon.
Kuva havainnollistaa enemmän 8)

Välillä tassu nousee hitosti ja välillä vähän.
twisti haittaa ajamista huomattavasti jos sitä on paljon.
-
JupeR
Suunnillee näin, mutta sen aiheuttaa "väärin" säädetty alusta. Kun twistaa niin vastakkaiselle renkaalle taakse jäykempi jousi(muistaakseni).ax scuba kirjoitti: torgue twisti on tietääkseni se kun kardaani pyörii, niin se nostaa jäykkä axeleissa sen axeliston toisen pään ilmaan, jolloin joustotkaan ei välttämättä auta.
Kuvan wk - näkeehän sen
Tietääkö joku tre alueella liikettä, josta sais ostettua 2.5mm - 3mm delrin levyä? Millasilla välineillä työstö?
Vs: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa to
http://www.vink.fi/YHTEYSTIEDOT/Yhteystiedot.aspx
Muistaakseni levyjen paksuudet lähtivät millin välein 3mm alkaen.
Muistaakseni levyjen paksuudet lähtivät millin välein 3mm alkaen.
Miten olette (jos olette) laittaneet ax10:n vakioiskareita väärinpäin matalemman painopisteeen toivossa?
Itse kokeilin testimielessä ja korkki otti linkinpäähän kiinni = ei toiminut tuolla tavalla...
Itse kokeilin testimielessä ja korkki otti linkinpäähän kiinni = ei toiminut tuolla tavalla...
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
Kyllä se onnistuu.
Siirrä linkit sisemmäksi, niin saat enemmän tilaa iskareille. Tässä kuva ratkaisusta. Ei tosin vakioiskareilla, mutta luulen, että onnistuu samalla tavalla niiden kanssa. Minulla on Losin iskareissa pelkkää bensaletkua kiinnitysreiässä. Axialin iskareita varten joudut tekemään sopivan mittaiset holkit, jottei iskarin pää pääse liikkumaan sivuttain.

Siirrä linkit sisemmäksi, niin saat enemmän tilaa iskareille. Tässä kuva ratkaisusta. Ei tosin vakioiskareilla, mutta luulen, että onnistuu samalla tavalla niiden kanssa. Minulla on Losin iskareissa pelkkää bensaletkua kiinnitysreiässä. Axialin iskareita varten joudut tekemään sopivan mittaiset holkit, jottei iskarin pää pääse liikkumaan sivuttain.

-
Audiko
Bensaletku toimii myös Axialin iskareiden kanssa, itse päädyin samaiseen ratkaisuun.
Hej till alla! Eiku...Moro!
Löysin laatikoiden uumenista tuollaisen 4 kpl 650 mAh-kennoista kootun (4.8V) akun, jonka voisi laittaa vastariakuksi ajoajan pidentämiseksi, ja tietysti painoksi taka-akselille. Mutta voisiko joku valoittaa, että jos laitan sellaisen kiinni, samalla kun 7.2 akku antaa poweria noparille, ei kai niiden kapasiteetit "yhdisty", eli auto saa rasituksekseen 12 V paketin?
Löysin laatikoiden uumenista tuollaisen 4 kpl 650 mAh-kennoista kootun (4.8V) akun, jonka voisi laittaa vastariakuksi ajoajan pidentämiseksi, ja tietysti painoksi taka-akselille. Mutta voisiko joku valoittaa, että jos laitan sellaisen kiinni, samalla kun 7.2 akku antaa poweria noparille, ei kai niiden kapasiteetit "yhdisty", eli auto saa rasituksekseen 12 V paketin?
Noparista vastarille menevä virtapiuha pitää ottaa irti.
Elikkä meinaatko tätä mustaa/ruskeaa johtoa, vaiko mustaa sekä punaista johtoa?Osgard kirjoitti: Noparista vastarille menevä virtapiuha pitää ottaa irti.
punanen irti noparista kuten ulkoisen becinkin asennuksessa
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
MIkä on se bind molikka minkä voi laittaa vastariin? Ainaki spektrumin vastareihin..
Mitä sillä tehdään..
Mitä sillä tehdään..
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Sillä "bindataan" eli sidotaan toisiinsa (paritetaan) ohjain ja vastaanotin jotta tunnistavat vain toinen toisensa jatkossa.
Mitä kardaaneja suosittelisitte axialiin? En oo nyt ihan ajan siitä, mitkä on ns. ne yleisimmät/parhaat ::)?
Pitäis tehdä tänään tilausta, eikä jenkkifoorumia jaksais lähtee selailemaan.
[quote="SlidSlide"]
Mitä kardaaneja suosittelisitte axialiin? En oo nyt ihan ajan siitä, mitkä on ns. ne yleisimmät/parhaat ::)?
[/quote]
Mikä vika normaaleissa on?
Punisher on tietty brutaali vaihtoehto.
[/quote]
Mikä vika normaaleissa on?
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
Sain axialissa niitä normaalejakin useamman rikki. Toisekseen haluaisin kardaanin isommalla ruuvilla esim 2mm.bartti kirjoitti:Mikä vika normaaleissa on?SlidSlide kirjoitti: Mitä kardaaneja suosittelisitte axialiin? En oo nyt ihan ajan siitä, mitkä on ns. ne yleisimmät/parhaat ::)?
Punnishereja ei houkuta aiempien kokemusten vuoksi.
Mitä mieltä ootte noista ? Ei taida olla 2mm ruuvilla.
Ihan en ymmärrä tuota 2mm ruuvi juttua, lähes kaikkihan on 3mm ruuvilla kiinni vai millaiset vakiot sulla oikein oli?SlidSlide kirjoitti:
Sain axialissa niitä normaalejakin useamman rikki. Toisekseen haluaisin kardaanin isommalla ruuvilla esim 2mm.
Punnishereja ei houkuta aiempien kokemusten vuoksi.
Mitä mieltä ootte noista ? Ei taida olla 2mm ruuvilla.
Toi MIP on hyväksi haukuttu jenkkilässä.
Itselläni on punisheri ja tuollainen Junfac. 2mm Pikkutappi oli tuon nivelestä jo kulunut paljon eli poranterästä pitää laittaa kovemmat seuraavaksi. Samoin nivelen lukitusruuvi oli toisesta nivelestä löystynyt eli lukitteet väliin.
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Ok. Kiitoksia neuvoista ja kokemuksista. Luulen että löysin omani.
Laalaa, ilmensin huonosti, mutta tarkotin kk-ruuvia kardaania kiristäessä (eli juuressa).
Ne on niitä isompia kk-ruuveja, jolla saa ruuvit kiristettyä tiukkaan. Vakio on jotain 1/16" - 1.5mm.
En todellkaan muista paskaakaan mittaluokista, mutta toivon että porukka ymmärtää mitä tarkotin.
Jos oon väärässä niin ainakin toivon korjausta sanomisiini. Mulla ei ole axialia, jolla tarkistaa mitat, eikä googlettaa jaksa näin monen :-\..
Laalaa, ilmensin huonosti, mutta tarkotin kk-ruuvia kardaania kiristäessä (eli juuressa).
Ne on niitä isompia kk-ruuveja, jolla saa ruuvit kiristettyä tiukkaan. Vakio on jotain 1/16" - 1.5mm.
En todellkaan muista paskaakaan mittaluokista, mutta toivon että porukka ymmärtää mitä tarkotin.
Jos oon väärässä niin ainakin toivon korjausta sanomisiini. Mulla ei ole axialia, jolla tarkistaa mitat, eikä googlettaa jaksa näin monen :-\..
Viimeksi muokannut SlidSlide, Su 17.05.2009 01:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
rytari
milläs ton pinjonin moottorissa paikallaan pitävän ruuvin sais kestään kun se tuppaa aina irtoilemaan kesken ajon ja matkanteko lakkaa...
samaten vaivaa toi jatkuva ympäri keuliminen pienemmissäkin mäissä, pianoa mulla vähän on mutta se ei tunnu auttavan.
samaten vaivaa toi jatkuva ympäri keuliminen pienemmissäkin mäissä, pianoa mulla vähän on mutta se ei tunnu auttavan.