Eli kiitos Jorelle ja Smulille jolta tuli haalittua pääasiassa suurin osa osista (runko ja koppa). Myös Veceaalle gumeista.
Tosiaan hieman hommaa oli kun kaikkia osia ei ollut niin piti alkaa kasamaan. Runko tuli ilman sähköjä sekä iskareita. Korit on mallia Honcho (yksi ilmeisesti Smulin vanha kilpakoppa).
Partsia:
- Proline Powerstroket 95mm
- SSD murikat joissa beeftubet
- Axialin highsteer
- SSD CMS ja Panhardi
- Sanwa 962 servo
- Sanwa MT-4 ohjaimena
- 35T motti
- 14/87 välitys
- perävälitykset vakiot
Edit: kuvat

Tosta lähdettiin kasaa

Vähän SSD perämurikkaa nelilinkillä

Ekat testit

Koska valoja ei oo koskaan liikaa (Smulin valoja modattu hiukan..)

Ennen vastarin plastidippausta laitoin "jatkojohdot", että saa kaikki kanavat käyttöön jos haluaa

Pieni alumiininen tasanne BECille - piti tehdä samalla sisälokari eteen, mutta materiaali loppui.. harmi..

SSD CMS kitti. Hiukan piti lyhentää panhardia, että sai toimii oikein.

Sähköt tuli niputettua kasaan ja suht siististi vaikka on kasa extrajohtoja. Akku sai samalla uuden paikan.

Tässä tämän hetken ajokorkeus. Vaikuttais hyvältä ja kiipee ihan ok.

Sitten pieni makustelua joustosta. Nyt nousee suht kivasti kahden proline chiselin päälle 2,2" vanteella.

Varagummit on Trepat ja ne on Gmaden muovikromivanteilla. Lisäsin painoja about 100g per vanne.
Nyt pyrin keskittymään vain ajamiseen - sillä autossa on nyt kaikki modikset mitä haluan. Kovasti tekisi mieli jotain kovaa koppaa (esim pitkäpajeroo), mutta se on sitten pitkä tie taas ilman ajoa. taino - ei välttämättä, mutta mun tuurilla on.
Kääntyvyys on hyvä ja mukava ajella tuolla pihalla. Pääsee jopa johonkin.
Murikoiden sisällä on HD rattaat axialilta ja linkkeinä Samixin titaaniset. Ohjauspuoliskon linkit on SSD titaaniset. Alumiiniset iskaritornit tuli hankittua jaaaa jotain muuta pientä. Laatikon kuoret alukkaa ja metallirattailla. Niin ja metalliset kardaanit. Nyt saa runnoa ja katsoa mikä pettää ensin. toivottavasti ei mikään.
Noparin ja motin vaihdan sitten kun tuntuu, että ne rajoittavat ajamista. Toi maverikin nopari on "ok". Tekiniä oon kattellu kun kombona 35T motilla missä FXR nopari sellaiset 160e.
Vakiopuskurin otin pois - sillä se jää aina johonkin kiinni. Pitäisi kehitellä jokin uusi vaihtari tilalle. Teen varmaan itse jonkinlaisen - kunhan saan aikaiseksi. Alukkaa saa siedettävällä hintaa kylältä ja tankoa. Myös traxxasin päitä löytyy nyt iteltä niin voi m4 kierretankoa käyttää linkkien tekoon.
Ehdotuksia ja parannuksia otetaan vastaan. Olen aika uusi tähän scale juttuun.
Se mitä tulee Scoleen tuolla toisessa topikissa niin alan sitä duunaa seuraavaksi. Saa poikakin sitten ajella. :)