Tämmöstä Mannia olen kesän ja syksyn mittaan rakennellut aina inspiraation iskiessä. Nyt olen viimein saanut autoa sen verran kasaan että pääsi koittamaan ajoa ja kehtaa pari kuvaakin laittaa. Idea lähti näitä muiden moniakselisia tekeleitä katsellessa. Kirppikseltä löytyi varsin edukkaasti Bruderin MAN, akselit ja laatikko on Axialin ja runko alumiiniprofiilia Bauhausista. Renkaat on 1.9 Rock Crusherit ja vanteet HPI:n Stock Carit, yllättävän hyvin pysyi pystyssä vaikka en ole vielä lisäillyt painoa renkaisiin.

Melko tahmeahan tuo on kääntymään, koska vain ensimmäinen akseli on ohjaava ja pituutta noin 70cm.

Telirakenteena on oma näkemys keinutelistä. Kiinnikkeet on tehty 0,8mm pellistä ja niitä tulen vielä siistimään ennen auton lopullista asua.

Noparinahan tuossa on Castlen Sidewinder, SCT tarroilla :D
Etukardaaniksi täytyy varmaan myös hankkia Axialin valmiste ja tehdä samanlainen pidennys kuin tuolle keskikardaanille olen tehnyt. Tuo E-Savagen vetari ei suuren kokonsa vuoksi istu niin hyvin kuin toivoisi ja pomppii välillä pois paikaltaan.

Väriksi tulee ajallaan mattavihreä.
Päällirakenteeksi teen todennäköisesti jotain pressulavan tapaista. Saa kätevästi sähköt ja moottorin piilotettua sen sisään.
Ledejäkin tuossa pöydällä on jo odottamassa kolvailua ja umpioita.