Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Mistä löytäisin Hiluxiin tommoset oranssit vilkkujen lasit ja etusäleikössä olevan toyota-tekstillisen osan?

Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa to
En tiedä sopiiko suoraa mutta melko lähellä:
http://www.scaleoffroad.de/licht-lights.html
Jotain Hiluxin merkkejä löytyy samasta puljusta.
http://www.scaleoffroad.de/licht-lights.html
Jotain Hiluxin merkkejä löytyy samasta puljusta.
Crawling since 2008.
ostin viime viikolla uudet tikkuradiot ja nyt servo kääntyy väärään suuntaan eli kun tikusta vääntää oikealle servo vääntää vasemmalle. Tietääkö kukaan että mikä voisi olla vikana?
radiot siis nämä http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... de_2_.html
radiot siis nämä http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... de_2_.html
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 2 2014 #6
Scale Class 2 2014 #6
-
THuhtamäki
- Täysi jäsen
Tuikkaat sen radion sillä mukana tulleella USB kaapelilla tietokoneeseen kiinni, avaat radion konffaus ohjelman tietokoneella. Siitä konffausohjelman ihan etusivulta System settings laatikosta klikkaat Reverse nappulaa, sieltä pääset muuttelemaan kaikkien 6 kanavan toiminta suuntia.
Tuo on hivenen kökkö ratijo kön siinei voi tehä oikeen mitään asetuksia ilman tietokonetta. Mulla on samanlainen radio yhessä lennokissa. Ja kaikissa muissa lennokeissa käytän Futaba 12FG hifi mankkaa...
Tuo on hivenen kökkö ratijo kön siinei voi tehä oikeen mitään asetuksia ilman tietokonetta. Mulla on samanlainen radio yhessä lennokissa. Ja kaikissa muissa lennokeissa käytän Futaba 12FG hifi mankkaa...
No eipä tullut ostettua tuota UBS piuhaa. Saikohan sitä mitenkään muuten korjattua?
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 2 2014 #6
Scale Class 2 2014 #6
-
THuhtamäki
- Täysi jäsen
Eli et voi tehä mitään asetuksia ilman sitä piuhaa...
Miten saan kuvat näkymään kun latasin ne offi palstalta ja mulle kuvat näkyy mutta muille ei.
Mulle ainakin näkyy...
2,2 Pro #17 2011
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
[quote="wompatti"]
Miten saan kuvat näkymään kun latasin ne offi palstalta ja mulle kuvat näkyy mutta muille ei.
[/quote]
Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi.
[quote="joona"]
Mulle ainakin näkyy...
[/quote]
Opettele vastaamaan idioottimattomasti.
[/quote]
Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi.
[quote="joona"]
Mulle ainakin näkyy...
[/quote]
Opettele vastaamaan idioottimattomasti.
SlidSlide kirjoitti:Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi.wompatti kirjoitti: Miten saan kuvat näkymään kun latasin ne offi palstalta ja mulle kuvat näkyy mutta muille ei.
Opettele vastaamaan idioottimattomasti.joona kirjoitti: Mulle ainakin näkyy...
Opettele olemaan ystävällisempi.
Koitin pähkäillä pelkkää kysymystä tovin. En oikein selkoa ongelman laadusta (mitkä kuvat eivät näy ja mistä hän sen tietää).
Kyllä wompatin 22.9 kuvat minullakin näkyvät. Ongelma saattoi olla eilen tuore, joten "mulla ainakin näkyy" ei käytännössä tarkoita yhtään mitään.
Joonaa en sanonut idiootiksi, vaan vastauksen laatua - siksi "idioottimattomammin". Myönnän, että tuli vähän liian tuttavallisesti kirjotettua.
[quote="wompatti"]
[/quote]
Jos olet ladannut kuvat offipalstalta koneellesi, niin ne eivät tietenkään näy muiden kuin sinun koneellasi.
Jos olet linkittäny kuvat offipalstalta tänne johonkin viestiin ja klikannut insert image -nappia, niin kuvien tulisi näkyä.
Liitteistä en osaa sanoa, kun en ole koskaan niitä käyttänyt. Enkä edes tiedä, onko liitteiden lisääminen enää normaalin käyttäjän oikeuksilla mahdollista.
Kyllä wompatin 22.9 kuvat minullakin näkyvät. Ongelma saattoi olla eilen tuore, joten "mulla ainakin näkyy" ei käytännössä tarkoita yhtään mitään.
Joonaa en sanonut idiootiksi, vaan vastauksen laatua - siksi "idioottimattomammin". Myönnän, että tuli vähän liian tuttavallisesti kirjotettua.
[quote="wompatti"]
[/quote]
Jos olet ladannut kuvat offipalstalta koneellesi, niin ne eivät tietenkään näy muiden kuin sinun koneellasi.
Jos olet linkittäny kuvat offipalstalta tänne johonkin viestiin ja klikannut insert image -nappia, niin kuvien tulisi näkyä.
Liitteistä en osaa sanoa, kun en ole koskaan niitä käyttänyt. Enkä edes tiedä, onko liitteiden lisääminen enää normaalin käyttäjän oikeuksilla mahdollista.
-
pastirolli
- Legendaarinen!
Otat albumista kuvan auki. Kuvan alla on kaksi linkkiä. Valitset ylemmän linkin kopioimalla sen. Liitä linkki klikkaamalla "insert image"- kuvaketta ja kun tulee pieni ikkuna niin lisää siihen kopioimasi linkki. :)wompatti kirjoitti: Miten saan kuvat näkymään kun latasin ne offi palstalta ja mulle kuvat näkyy mutta muille ei.
Stupid is as stupid does.
Saisikohan jostai titus 2.2:siin kevyempää lukko rengasta, kun se die-cast amuliini lisää jonkinverran painoa..?
Jätä painot pois, niissähän on erikseen muoviset lukkorenkaat. Mä voin ostaa halvalla ne painot :)
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Vanteissa ei ole erillistä painoa sisällä, kun tääs tämän mallisia renkuloita http://store.rc4wd.com/Black-Wide-8-Hol ... p_143.html kuuluisi yuutuubin mukaan saada kevyempinä tiituksiin.
-
pastirolli
- Legendaarinen!
Onko olemassa mitään on-road -renkaita 1.55-vanteille? Yritin etsiä kooklella mutten löytänyt. :'(
Stupid is as stupid does.
Tamiya Minissä on about tuon kokoiset vanteet, saattaisi ehkä käydä?
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Sekä 1.9&2.2 tiitukselle on saatavissa Pro-linelta, tai ainakin oli puntti setti jossa oli vakiota kevyemmät ja painavemmat paino parit. Itsekin pitänyt tilata ko sarja jo monta kertaa, mutta aina haaveeksi jäänyt.Chili kirjoitti: Saisikohan jostai titus 2.2:siin kevyempää lukko rengasta, kun se die-cast amuliini lisää jonkinverran painoa..?
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
Ja arvoisa rouvasväki voi harjoitella seuraavassa linkissä http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=3 vastaamista toistensa viesteihin ja kuvien asettamista kirjoituksiin samaisessa paikassa.Tomy kirjoitti:SlidSlide kirjoitti:Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi.wompatti kirjoitti: Miten saan kuvat näkymään kun latasin ne offi palstalta ja mulle kuvat näkyy mutta muille ei.
Opettele vastaamaan idioottimattomasti.joona kirjoitti: Mulle ainakin näkyy...
Opettele olemaan ystävällisempi.
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
Siiiiiiiis.. En halua vanteen sisäisiä painoja, vaan kevyttä metalli rengasta, johon ruuvit isketään (mini revossa se rinkula tuo lisää painoa..)Hedgehog kirjoitti:Sekä 1.9&2.2 tiitukselle on saatavissa Pro-linelta, tai ainakin oli puntti setti jossa oli vakiota kevyemmät ja painavemmat paino parit. Itsekin pitänyt tilata ko sarja jo monta kertaa, mutta aina haaveeksi jäänyt.Chili kirjoitti: Saisikohan jostai titus 2.2:siin kevyempää lukko rengasta, kun se die-cast amuliini lisää jonkinverran painoa..?