Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa to
Itellä versiona 3.30.3 ja toimii ok. Uudempia en ole saanu toimimaan.
Voithan ettiä vanhempia versioita vaikkapa torrenttina, luulis löytyvän jostain.
Voithan ettiä vanhempia versioita vaikkapa torrenttina, luulis löytyvän jostain.
Crawling since 2008.
Aika hiljasta on. Ei tunnu löytyvän mistään.
Välillä täytyy improvisoida.
Castle link uusimmassa versiossa on joku bugi se ei toimi joten jos sulla vanha 3.29 niin se toimii mutta tämä uusi 3.30.1 ei toimi toistaiseksi ainakaan xp:ssä eikä seiskassa.!
Linkki oli vanhentunut perskutarallaa mulla on kyllä se vanha ajuri koneella joka toimii seiskassa....
Linkki oli vanhentunut perskutarallaa mulla on kyllä se vanha ajuri koneella joka toimii seiskassa....
Viimeksi muokannut Castrol, To 18.08.2011 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Team Urban Offroad
Minulla näyttäisi olevan koneella v3.28 asennustiedosto, joka ainakin itselläni toimii hyvin. Laita yv:llä s-postia niin pistän sinulle tulemaan.OGIpro kirjoitti: Aika hiljasta on. Ei tunnu löytyvän mistään.
t. Tomi
Nokitan Tomya ja tarjoan tuota 3.30.3 versiota, löytyy asennustiedostona. ;)OGIpro kirjoitti: Aika hiljasta on. Ei tunnu löytyvän mistään.
Crawling since 2008.
Millä muilla keinoilla kuin erilaisilla vanteilla saisi Axialin raideleveyttä lisättyä (n.10mm per puoli varmaan riittäisi), onko jotain ns. kotikonsteja?
Vai pitäneekö koittaa jostain löytää esim. HR.n levitys palikat, ei viitteis vaan ruveta taas tilailemaan ukomailta.
Vai pitäneekö koittaa jostain löytää esim. HR.n levitys palikat, ei viitteis vaan ruveta taas tilailemaan ukomailta.
Pistä prikkoja hexin ja vanteen väliin. ;) Toimii.
2,2 Pro #17 2011
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
AX-10/XR ?joona kirjoitti: Pistä prikkoja hexin ja vanteen väliin. ;) Toimii.
Seuraavat AX-10:iin
Toimii siihen asti kunnes loppuu akselista mitta, eli noin 1-2mm puolelleen jotta mutteri pysyis luotettavasti paikallaan..
Toimii siihen asti kunnes hexi ei enää ole vanteen reiässä, eli noin 2-3mm puolelleen, voip muuten olla veto/vanteen kesto vähän heikossa...
Ja vanteen keskityskin mahtaa olla hiukan hakusessaan tuolla metodilla...
Ei siinä, itseä kiinnostaa sama aihe, mutta tuolla tyylillä en lähde edes yrittämään...
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
Ajattelin omaa kärryä leventää hieman levemmillä hexeillä jotka hankin alunperin tuohon tuuppiSC autoon. Losi siis valmistaa alumiinisia, lähes sentin leveitä hexejä. Mitoitus on tuumissa, joten tuo tappi on noin 1,6mm mutta akselin reikä on 5mm luokkaa.

Prikat ei käy ainakaan mun tapauksessa kun pitää levittää n.10mm/puoli.
Mites noissa Hazardin hexeissä vanne kiinnitetään, onko jatkohexeissä kierre toisessa päässä?
Mites noissa Hazardin hexeissä vanne kiinnitetään, onko jatkohexeissä kierre toisessa päässä?
Vanne kiristetään normaaliin tapaan, lukkomutteri voi jossain tapauksessa jäädä melko lähelle akselin päätä jos vetarin kierre on oikein lyhyt. Ei nämä levitä alkuperäistä kuin noin 4mm puoleltaan ja omassa tapauksessa kierre riittää. Mutterit ajattelin kuitenkin liimata varoiks.

Minkäs näköset "pallopäät" noihin axialin ohjaustankoihin käy ja mistä niitä saa suomesta?
olen ostamassa scalea. kuinkas isoa beciä pitäisi servolle laittaa ja miten se kytketään.
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 2 2014 #6
Scale Class 2 2014 #6
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prod ... 1314202192
Ja virtajohdot noparin virtajohtoihin, ja Becin johto kiinni vastarille...
Ja virtajohdot noparin virtajohtoihin, ja Becin johto kiinni vastarille...
2,2 Pro #17 2011
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Itse laittaisin toisin. Servosta pelkkä signaali vastarille, virtajohdot sitten becille. Ei mene sitten beciltä virtoja vastariin.joona kirjoitti: Ja virtajohdot noparin virtajohtoihin, ja Becin johto kiinni vastarille...
Eli siis näin:

Viimeksi muokannut matti, Ke 24.08.2011 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ajattelin tilata becin kiinasta, niin kuinka pieni se saa olla maksimissaan servolle.
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 2 2014 #6
Scale Class 2 2014 #6
Mistä losin mini rock crawlerii kardaanit metalliset. Minä en mitään muovisia enää taho...
Ja semmone avai mikä käy mrc alalinkkeihi pistäskö linki liquidista.
Nyt tuli pikku probleema: Ostin 3racingin vinssin ja se pitäys nyt saada honchoon. Toive olisi, että sen sais toimimaan lähettimestä. Käytän 3s lipoja. Ilmeisesti tarvitsen becin siihen, mutta miten se kytketään? Samalla hommaisin toisen becin ja liittäisin sen servoon.
E: tarviiko castlen becciin castle link usb ohjelmointi säätimen (tjsp)?
E2: tekeekö tällä mitään? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=10312
E: tarviiko castlen becciin castle link usb ohjelmointi säätimen (tjsp)?
E2: tekeekö tällä mitään? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=10312
Viimeksi muokannut OGIpro, La 27.08.2011 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Välillä täytyy improvisoida.
-
Max Torque
- Legendaarinen!
Vinssi taitaa kestää vaan 2s lipot, jostain olin kuulevinani. Foorumin tyypit ottaa servoille virrat virtajohoista ennen liitintä, en ole varma vinssistä, qawin honcho projekti kuvista olin näkevinäni vinssin oman becin.
Castlen becci tarvii castlen oman säätö ohjelman ja usb linkin siihe väliin.
Mulla on tuo turnipsin becci, ei ole muuta kokemusta ku ottanu vaan paketista.
Castlen becci tarvii castlen oman säätö ohjelman ja usb linkin siihe väliin.
Mulla on tuo turnipsin becci, ei ole muuta kokemusta ku ottanu vaan paketista.