Ei se tuo nimhikään mikään tehokas ole, ostitko mamban uutena? Jos ostit oletko kalibroinut?Pick-up Man kirjoitti: Apua Hommasin mamba max pro 4600kv combon. Mielestäni olen kytkenyt oikein mutta ei toimi. onko akku väärä nimh 7.2v ? heti kytkemisen jälkeen toimi mutta kun kokeili ajaa niin nytkähti ja hyytyi samantien.
Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
-
Max Torque
- Legendaarinen!
Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa to
-
Pick-up Man
- Nyyppä
ostin uutena. Tein sen ohjekirjassa olleen quick start guiden mukaan mutta saattohan sekin mennä käsille.
Viimeksi muokannut Pick-up Man, Su 13.03.2011 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oletkos laittanut lipo cutoffin päälle?
-
Pick-up Man
- Nyyppä
Micro kirjoitti: Oletkos laittanut lipo cutoffin päälle?
Tossa on defaultti asetuksena joku auto lipo. pitäs automaattisesti tunnistaa lipo kennojen määrä. saanko pois ilman sitä castle linkkiä?
Viimeksi muokannut Pick-up Man, Su 13.03.2011 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uskoisin johtuvan siitä. Se ei tunnista vissiin kuinkamonta kennoa akussa on.
Ei saa pois ilman linkkiä.
Ei saa pois ilman linkkiä.
-
Pick-up Man
- Nyyppä
Kiitos paljon avusta. pitänee vissiinki hommata se linkki. koitin katsoa sitä linkkiä saben sivuilta, mutta en tiedä mikä olisi oikea. löysin vain tällaisen: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prod ... =2203 Onkohan tuo se castle link?
Viimeksi muokannut Pick-up Man, Su 13.03.2011 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuo on oikea linkki. Oletuksena tosiaan auto-lipo ja se ei varmaan sovi kovin hyvin yhteen nimh-akkujen kanssa.
Mutta kyllä noparia pystyy ohjelmoimaan ilman linkkiäkin. Tässä ohjekirjassa on siihen ohjeet:
http://www.castlecreations.com/support/ ... _guide.pdf
Mutta kyllä noparia pystyy ohjelmoimaan ilman linkkiäkin. Tässä ohjekirjassa on siihen ohjeet:
http://www.castlecreations.com/support/ ... _guide.pdf
Sori. Ei ole näköjään tullut luettua tarpeeksi tuota sidewinderin manuskaa :-[.
Onko hobbypeoplessa pinjoneita? Meinasin tilata sieltä moottorin mutta en viitsisi pinjonia ostaa muualta ostaa kun en löytänyt???
Ja mikä kannattas ottaa 2s lipo castle sidukka ja 87t spurri.
Ja mikä kannattas ottaa 2s lipo castle sidukka ja 87t spurri.
Viimeksi muokannut Joni m, Su 13.03.2011 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaikea arvailla sopivaa pinjonia, kun ei tiedä moottoria ja välityksiä, olettaen että välitykset ovat ax10 vakiot, vain moottori puuttuu.
Hups unohin eli aksun vakiot ja graupner speed 600 on moottori.
Sori tp mut oliks ne slashi kardaanit mitkä kävi ax10 ja käykö myös ristikot?
Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Purin tossa vanhan SCX:n rungon. Runkopalkit kädessä rupesin miettimään kuuluko palkeissa olla mutkia olla ns. sivusuunnassa? Jos uudet, käyttämättömät palkit laittaa vierekkäin niin meneekö koko matkan tasan toisiaan vasten, itsellä etenkin etuosa näyttää ikäänkuin harottavan. En tosin keksi mikä olis vääntänyt kieroon ::)
Ei ne suorat ole vaan juurikin kierossa vähän mihin sattuu ;D
Team Urban Offroad
Tulipa vaan mieleen et käykö nämä http://cgi.ebay.com/Axial-XR10-2-2-VWS- ... 4aa9642bb8 suoraan perus ax10 kittiin? Tai siis ylipäätänsä onko kaikki axialin 2.2 vanteet samoilla hexeillä?
Hexi on sama mutta xr10:ssä on eri offset jote voi olla ettei mene ax10:iin
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
Tää tiedustelu ei liene oman topicin arvonen , joten tänne eksyin. Elikkä pärjääkö Bully ilman digiä? Ja yhdellä noparilla? Ja riittääkö 10-15kg servon vääntö? Niin ja tarkottaako 2 moottoria sitä et becin tarvitsee?
Siinäpä muutama tyhmä kysymys, saa sivistää allekirjoittanutta. (perkule ku ei hymiöt toimi mulla)
Siinäpä muutama tyhmä kysymys, saa sivistää allekirjoittanutta. (perkule ku ei hymiöt toimi mulla)
Re: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
[quote="Kamutin"]
Tää tiedustelu ei liene oman topicin arvonen , joten tänne eksyin. Elikkä pärjääkö Bully ilman digiä? Ja yhdellä noparilla? Ja riittääkö 10-15kg servon vääntö? Niin ja tarkottaako 2 moottoria sitä et becin tarvitsee?
[/quote]
Pärjää ja pärjää... Ekassa kisassa missä ajoin bergillä yhdellä noparilla ilman digiä olin neljäs. Myöntää täytyy, että kotikenttäetu oli aika huomattava.
15kg on aika vähän. Vaikka itse kyllä ajoin bergillä 16kg servulla, oli se joissain paikoissa auttamatta liian heikko. Useampi moottori ei sinänsää vaadi beciä, mutta saadaksesi servolle varmasti tarpeeksi virtaa on se aika hyödyllinen kapine. Jotkin noparit kyllä antavat tarpeeksi potkua vahvemmallekin servolle, joten ilmankin pärjää.
[/quote]
Pärjää ja pärjää... Ekassa kisassa missä ajoin bergillä yhdellä noparilla ilman digiä olin neljäs. Myöntää täytyy, että kotikenttäetu oli aika huomattava.
15kg on aika vähän. Vaikka itse kyllä ajoin bergillä 16kg servulla, oli se joissain paikoissa auttamatta liian heikko. Useampi moottori ei sinänsää vaadi beciä, mutta saadaksesi servolle varmasti tarpeeksi virtaa on se aika hyödyllinen kapine. Jotkin noparit kyllä antavat tarpeeksi potkua vahvemmallekin servolle, joten ilmankin pärjää.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
No joo, kyselen tälläsiä kun budjetti on nyt hieman tiukemman puoleinen. Ajattelin mahd. ax10:stä sähköjä siirtää...sidewinder löytyy ja saattaa se servo kovempikin olla, en vaan enää muista mitä siitä irtoaa. Mutta selvinnee riittääkö puhti varmaan paremmin kun (jos) saan sen bullyn ensin hankituksi. :PScrap kirjoitti:Pärjää ja pärjää... Ekassa kisassa missä ajoin bergillä yhdellä noparilla ilman digiä olin neljäs. Myöntää täytyy, että kotikenttäetu oli aika huomattava.Kamutin kirjoitti: Tää tiedustelu ei liene oman topicin arvonen , joten tänne eksyin. Elikkä pärjääkö Bully ilman digiä? Ja yhdellä noparilla? Ja riittääkö 10-15kg servon vääntö? Niin ja tarkottaako 2 moottoria sitä et becin tarvitsee?
Pärjää joo ilman digiä, mutta on huomattavan paljon mukavampi ajaa digin kanssa. Digin saat tehtyä myös itse helposti ja halvallaKamutin kirjoitti: Tää tiedustelu ei liene oman topicin arvonen , joten tänne eksyin. Elikkä pärjääkö Bully ilman digiä? Ja yhdellä noparilla? Ja riittääkö 10-15kg servon vääntö? Niin ja tarkottaako 2 moottoria sitä et becin tarvitsee?

Kuva lainattu tomyn buildista
Nyky sarjassa tosin jos meinaa ajaa kunno sijoituksille nii pitää melkein olla digi. Rupeaa olen sen verran kovatasoista :).
Yhdellä noparilla pärjää hienosti kunhan oppii ajamaan clod stallin kanssa.
Velipoika ajelee tolla savöxin 16kg servolla ja näyttää vääntävän ihan hyvin:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SE ... rvo-107539
Becci on hyvä olla autossa vaikka olisi 1 moottori. Kun renkaat ovat pahassa jumissa ja yrität kääntää renkaita niin auto saattaa mennä "lukkoon". Lukolla tarkoitan, että mikään sähkö osa ei toimi ennen kuin servo pääsee pois jännityksestä. Ja becin avulla saa säädettyä servole menevää virtaa ja tätä myötä vääntöä ja nopeutta. Noita kiinan beccejä näkyy silloin tällöin tuolla rc10:n puolella myynnissä aika edullisesti ja sillä pärjää ihan hyvin.
Viimeksi muokannut Micro, To 17.03.2011 07:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.