"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mun LCC

2.2m -luokat autot tänne. (Ennestään 2.2 Pro)
Säätäjä
Täysi jäsen

Re: Mun LCC

Viesti Kirjoittaja Säätäjä »

Mitä hyötyä muuten tästä Losin pohjalelvyn muotoilusta on? Minusta tuntuu, että nuo korkeat urat vain haittaavat menoa?
Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.
Hazard
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja Hazard »

Pienempää pinta-alaa tuolla lienee haettu, eli pitäisi helpommin liukua reunan yli. Toisaalta rivotus voi joskus estää liukumisen sivuttain kun on mahasta kiinni? Käytännön hyöty varmasti lähenee nollaa.
Hazard
Vanhempi jäsen

Jotain piti keksiä, eli taivutettuja takalinkkejä sekä uutta kiinnityspaikkaa taka-akselilla. Punnitsin myös nuo korit, Losin koppa 61g ja Kamtekin kupla 111g. Auton kokonaispaino ajokunnossa nyt muuten 2636g kuvan punteilla. Hätäpäissäni otin nipun tärähtäneitä kuvia mutta se sopii varmaan teemaan?

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Hazard
Vanhempi jäsen

Kausi ohi ja viimeinen kilpailu päättyi rikkoutuneeseen laakeriin etuakselissa joka söi itsensä läpi muovisesta akselinkuoresta. Auton purku, iskareihin uudet öljyt, akseleiden purku, uudet laakerit ja rasvat, sekä vaihdelaatikin purku ja kasaus uusin rasvoin kesti noin 2h. Akselit on kasattu ja vaihdelaatikko sekä iskarit, mutta en vielä kasannut autoa jos jotain hassua tulee vielä mieleen. Otin kuvia eri vaiheista ja laitoin galleriaan.

Pari kuvaa tähänkin malliksi.

Kuva

Kuva

Kuva
Hazard
Vanhempi jäsen

Melkein 3kk odotettu Eritexin konversiokitti vihdoin saapui ja päästiin askarteleen. En vielä ole päättänyt minkä rungon kesäksi laitan, mutta jos treenaisi ajamista kahdella moottorilla ensin sisätiloissa vanhan rungon kanssa. Sähköt on basic-settiä, lukuun ottamatta Hitecin mörköservoa jonka väitetään vääntävän 7.4V kera 44kg. Renkaatkin kerkisin jo vääntämään vanhoille vanteille, joten kai vanhat Sedonat on väännettävä noille CompHeavyille sitten? Jorinat sikseen, kuvia:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Ere
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Ere »

Tuosta tulee varmasti kova menijä Moa autona, ens kaudesta tulee todella jännittävä ;D
Moonbully
Hazard
Vanhempi jäsen

Ere kirjoitti: Tuosta tulee varmasti kova menijä Moa autona, ens kaudesta tulee todella jännittävä ;D
Digi ainakin pitää vaikka moottorijarru olisikin kehno? Saa nähdä millainen painopiste tulee olemaan kun moottorit on noin päin, mutta luultavasti kuitenkin matalampi kuin vaihdelaatikon kanssa?
SlidSlide
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja SlidSlide »

Huh mitä kuvia taas :o...

Olisi mielenkiintoista nähdä beetlejuice losissa. Siitä en sitten tiedä sopiiko kyseinen runko eritexin moan kanssa.
-jormis
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja -jormis »

Sehän on jo V4 ampiaismehu ulkona..
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
Hazard
Vanhempi jäsen

Nah, noi on niin nähty. Talven aikana varmaan tulee jotain kivaa vielä ulos, katsellaan rauhassa. Tänään pääsin muuten ottaan ensityypit pikaisesti sohvalla. Omituista ajaa kun molemmat päät vetävät eritahtiin ja auto rullaa hieman kun kaasun päästää.

Kuva

Kuva
Tomy
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Tomy »

Tiukan näköinen peli Kuva
assoracing
DIG-taattori

Viesti Kirjoittaja assoracing »

Muuttuiko paino mihinkään suuntaan?
#4  2.2  Nordics    2012
#1  2.2   RC-OFFI   2011
#4  2.2   Nordics    2011
#1  2.2   RC-OFFI   2010
#5  2.2   Nordics    2010
#1  1,9   Scale       2009

#teamtsavolainen
Hazard
Vanhempi jäsen

assoracing kirjoitti: Muuttuiko paino mihinkään suuntaan?
Maltillisilla rengaspainoilla ajokunnossa nyt 2683g, eli muutaman kymmenen gramman tarkkuudella sama paino kuin ennen. Luultavasti paino on nyt hieman keskemmällä pituussuunnassa kun akkua ei enää saa etuylälinkkien päälle. Tarvii joku päivä päästä NIRKiin kokeileen miten tuo toimii.

Taka-alalinkkejä voisi taivuttaa vielä lisää ja kääntää runkoa etukenoon niin saisi lisää maavaraa takarenkaiden eteen. Runkoa voisi vielä vähän keventääkin kun enää ei voimat kulje rungosta akseleihin, kunhan pysyy kyydissä. Huomenna on vapaapäivä niin sitä voi jotain koittaa vielä keksiä...
Micro
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Micro »

Siististi olet saanut nuo sähkö hommat tehtyä   ;).
bartti
DIG-taattori

Viesti Kirjoittaja bartti »

Ei ollenkaan huonon näköinen, tuohon vaan joku asiallinen runko ja pieksemään XR-10:jä.
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014  Finnish scale class2 #1
Tomy
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Tomy »

bartti kirjoitti: Ei ollenkaan huonon näköinen, tuohon vaan joku asiallinen runko ja pieksemään XR-10:jä.
Ihan totta!

XR-10:jä tuolla voi päihittää, Bullyille ja Bergeille ei sitten mahdakaan mitään.
sjos
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja sjos »

noh noh bylly pojat. :-*

Ihan mielenkiintoinen rojekti muuten kyllä.
Kaithan sitä kohta sisäradalta viteoo tuloo suoriutumisesta?
Hazard
Vanhempi jäsen

Ei ole nyt videoo esittää, mutta pari kuvaa kerkisin ottaa tänään kunnes taas renkaat tippuivat vanteelta ja olin vähällä heittää auton 4. kerroksen ikkunasta kadulle.

En ole kerinny juuri autolla ajamaan mutta jäi vähän oudot fiilikset autosta ekan kerran jälkeen. Ajamaan on opeteltava uudelleen kun jatkuvasti jommankumman pään akseli lakkaa vetämästä jne. Painopisteen puolesta saatetaan olla hieman matalammalla kuin ennen mutta ennen uutta runkoa joka muuten on tilattu jo, ei parane kauheesti spekuloida. Ajoseuraa pitäis kanssa olla että pääsisi vertaamaan.

Nykyisellään auto muuten painaa 2420g ja on tietysti yhtä kapea kuin ennenkin. Levittäviä vanteita voisi harkita mutta ei vielä sisäkaudella ole tarpeellista.

Kuva

Kuva
Hazard
Vanhempi jäsen

Uutta kroppaa pukkaa. Johtoja joutuu hieman jatkaan mutta osat on suunniilleen löytäneet paikkansa. Akku jää todella korkeelle mutta kuvassa onkin tuo suurempi 1500mAh 3s. Taka-alalinkkejä varten olen jo hankkinut 8mm pommi levyä josta ajattelin sahailla vähän käyremmät vielä.

Kuva

Kuva

Kuva
Sampo
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja Sampo »

on tosi makeen näköinen.
Vastaa Viestiin