Landrover defender 90
Vs: Landrover defender 90
Porttaalit leventäis autoa tällä kertaa just sopivasti: http://www.rcmart.com/catalog/rc-axial- ... 28715.html
Tosin korottaa myös, joten koria joutuis tuomaan vielä alaspäin ettei näytä hölmöltä...
Tosin korottaa myös, joten koria joutuis tuomaan vielä alaspäin ettei näytä hölmöltä...
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Noihan näyttää hyvältä eikä edes ole paha hinta. Mitenköhän noi kestää onko tietoa?
hieman ot, mut miksi noit porttaali pälikoita ei ole tehty kun ohjaaviin akseleihin???
Team Savon Mafia (axial cj7)
Uskoisin että sen takia että noihan on ax-10 autoon tarkotettu ja kun 2.2 crawlerissa saa olla 4 pyörä ohjaus niin että saa noi portaalit kiinni jos on 4pyöräohjaus. mutta äkkiäkös siitä sen varren dremelöi pois
nii juu tuohan se on varmasti syy siihen. pitäis itsekkin ruveta katteleen jotain porttaaleja omaan projektiin. mut nyt ois toinen malkolailla hyvällä mallilla. ei paljoo puutu ni ois valmis kesän taistoihin.
-
Audiko
Taidan kokeeksi hommata tuollaiset Axialin levikkeet.
Levittävää vannetta alle niin hyvä tulee. :)
Levittävää vannetta alle niin hyvä tulee. :)
mull olis audiko yhdet tuollaset jouten. sori ot.
Mistä saisin sellaiset scale maiset levittävät vanteet.
-
Audiko
Tässä on samanlaiset kuin minulla OEM Steel 1.9 Stock Beadlock Wheel, en tiedä levittääkö tarpeeksi verrattuna Axialin vanteeseen, minulla on 190mm leveät akselit ja noilla vanteilla renkaan ulkoreuna tulee hieman ulos kaaresta.
tuollaisia vanteita olen juuri kuolannut pakko ostos.nyt tuli vaan huonoja uutisia eli isä kielsi harrastuksen minulta kun sain matikan kokeesta 4+ joten en pysty rakentelemaan tai ajamaan kun joka toinen viikko kun olen äidin louna.Toivon vaan etten joudu myymään lantikkaa pois.
nyt tsemppaat sitä matikkaa ni saat harrastaa sit kun huomaa et panostat myös kouluun. itsekkin joskus jouduin kärsimään kun koulu meni hieman ketuilleen harrastusten takia ;)
-
Audiko
Kannattaa sihen kouluun panostaa, itsellä meni harrastuksen takia koulunkäynti pieleen kun ladulla meni kaikki aika, yläasteen päättötodistus oli muistaakseni 5.2 ja siihen lopetin koulunkäynnin ja aloitin työt, kyllä se on joskus harmittanut mutta tekevälle on aina töitä riittänyt.
Koulukirja käteen ja lukemaan. :)
Koulukirja käteen ja lukemaan. :)
Nyt rupeen panostaa kouluun ja jätän lantikan hetken levolle. Mutta tänään hajosi taas yks lipo, olen hajottanut 4 lipoa tänä vuonna enkä tiedä miten mulla on side winder ja cut off 9,6v ja akuissa näyttäis olevan 10,8v mutta laturi aina väittää että battery voltage is too low eikä lataa.voisiko joku kertoa että mikä oikein menee väärin mun käytössä.
-
Audiko
Hieno päätös nuorelta mieheltä! :)Sampo kirjoitti: Nyt rupeen panostaa kouluun ja jätän lantikan hetken levolle.
Nyt on tilattu lisää lipoja, näillä pitäs nyt tulevaisuudessa ajaa (10kpl) http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... _Lipo_Pack
ai että kerralla tilaat sit kunnolla niitä. luulis riittävän hetkeksi tuo määrä lipoja ;D
Noilla ajeleekin sitten vuorokauden putkeen lataamatta, jos malttaa pitää ruoka-, kahvi- ja vessatauot :D
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Jep kyllä nyt pitäs riittää. Mutta eipähän tarvitse lähteä lataamaan kesken kaiken metsästä :)
Lataathan varmasti akut Lipolle tarkoitetulla laturilla?
-
TLCfani
Onko laturi ehjä? Saatko joltain toista laturia lainaan jotta voit kokeilla?