Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
-
Audiko
Vs: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Ruuvilukitetta ainakin itse käytän siinäkin ruuvissa, ei oo kertaakaan päässy irtoomaan.
-
rytari
juu, liimattu mullakin se on eikä se koskaan ole päässyt löystymään, mutta se ruuvin pää ei kestä, pinjoni irtoilee aina ja joka kerta saa sit joko uusia ruuvin tai vääntää vanhaa syvemmälle
Vs: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa to
onko servo menossa rikki kun vinkuu kääntäessä? vasemmalle ei kärsi kääntää kun alkaa huutamaan mut oikeelle kärsii, kyseessä losi mini rock crawleri.
Hextroniks/towerpro halpis servot ainakin alkoivat parkumaan ennen hajoamista. Ja wobblasivat edestakaisin kun ei keskitys enää toiminut.
carbon666 kirjoitti: onko servo menossa rikki kun vinkuu kääntäessä? vasemmalle ei kärsi kääntää kun alkaa huutamaan mut oikeelle kärsii, kyseessä losi mini rock crawleri.
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
Jeps. Servo rikki?carbon666 kirjoitti: onko servo menossa rikki kun vinkuu kääntäessä? vasemmalle ei kärsi kääntää kun alkaa huutamaan mut oikeelle kärsii, kyseessä losi mini rock crawleri.
Ihmeen vähän aikaa sulla kesti se. Mulla kesti useampia kymmeniä tunteja ajoa, ennen kuin hajos. Arviolta 15-20h kesti mulla.
Uuden servon saa sitte laitettua kiinni kakspuolisella teipillä siihen levyyn. Pysyy ;)
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
Semmonen kysymys että mitäs ne on nää DIG:it ja 4ws ja worms diffit sun muut härpäkkeet?
Mie veikkaan että tuo dig ois se että että takarenkaat saa lukittua, niin että pelkkä etupää vetää, menikö metsään?
Mie veikkaan että tuo dig ois se että että takarenkaat saa lukittua, niin että pelkkä etupää vetää, menikö metsään?
[quote="Fillarimies"]
Semmonen kysymys että mitäs ne on nää DIG:it ja 4ws ja worms diffit sun muut härpäkkeet?
[/quote]
Digissä osuit aikalailla oikeeseen ja 4ws on nelipyöräohjaus.
tosta vikasta en oikeen tiiä mutta oiskohan matopyötä?
[/quote]
Digissä osuit aikalailla oikeeseen ja 4ws on nelipyöräohjaus.
tosta vikasta en oikeen tiiä mutta oiskohan matopyötä?
So many times, it happens too fast...
oisko 5-7tuntia kestäny, laitas linkkiä et mikä ois hyvä/kestävä servoFillarimies kirjoitti:Jeps. Servo rikki?carbon666 kirjoitti: onko servo menossa rikki kun vinkuu kääntäessä? vasemmalle ei kärsi kääntää kun alkaa huutamaan mut oikeelle kärsii, kyseessä losi mini rock crawleri.
Ihmeen vähän aikaa sulla kesti se. Mulla kesti useampia kymmeniä tunteja ajoa, ennen kuin hajos. Arviolta 15-20h kesti mulla.
Uuden servon saa sitte laitettua kiinni kakspuolisella teipillä siihen levyyn. Pysyy ;)
Tarviikos 16 kilonen savöx servo erillistä beciä?
Viimeksi muokannut nik-92, Ti 26.05.2009 07:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So many times, it happens too fast...
Suosittelen, 3s lipoja ei ainakaan kestä ja 2s lipoistakin tulee täytenä reilusti enemmän kuin 6V jota servot on suunniteltu kestämään.nik-92 kirjoitti: Tarviikos 16 kilonen savöx servo erillistä beciä?
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Mulla n.20kilonen Savöx on pelittänny erittäin mainiosti.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
Ajattelin laittaa tämän servon losiin:
http://www.ecpower.com.hk/index.php?mai ... cts_id=184
En mie tiiä onko tuo sitte hyvä, mutta ei siinä paljoa häviä kun kokeilee ;)
Vääntöä saattais olla ihan tarpeeksi???
http://www.ecpower.com.hk/index.php?mai ... cts_id=184
En mie tiiä onko tuo sitte hyvä, mutta ei siinä paljoa häviä kun kokeilee ;)
Vääntöä saattais olla ihan tarpeeksi???
Jos tilaat noita Towerproo servoja ni ota suosiolla se 4kpl:n satsi ni pääset ajelemaankin.
Eilen testasin piruuttani ilman beciä Power HD servon toimivuutta, ei toimi sätkättelee suuntaan jos toiseen holtittomasti.
Eli näköjäään nää vahvemmat servot vaatii aina bec:n, ei riitä noparin v:t ja a:t.
Eilen testasin piruuttani ilman beciä Power HD servon toimivuutta, ei toimi sätkättelee suuntaan jos toiseen holtittomasti.
Eli näköjäään nää vahvemmat servot vaatii aina bec:n, ei riitä noparin v:t ja a:t.
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
Ahaa.. No pitäsiköhän se samalla ostaa becciakkukin :D
Eihän ne paljoa maksa.
Ai ne towerpron servot ei kestä yhtään?
Oisko kärkkäisen servot parempia?
Aa.. nyt pitää kysyä, mitä käytännön eroa digitaalisissa ja analogisissa servoissa on?
Eihän ne paljoa maksa.
Ai ne towerpron servot ei kestä yhtään?
Oisko kärkkäisen servot parempia?
Aa.. nyt pitää kysyä, mitä käytännön eroa digitaalisissa ja analogisissa servoissa on?
[quote="sjos"]
[/quote]
Sanos muuta. 2 hajonnu todennäkösesti becin puutteesta ja pari pudotuksesta.
Voi myös olla ihan fiksua harkita laadukasta servoa kerralla. Ite tilasin airtronicsin muutama vuosi sitten ja vieläkin toimii moitteettomasti.
[/quote]
Sanos muuta. 2 hajonnu todennäkösesti becin puutteesta ja pari pudotuksesta.
Voi myös olla ihan fiksua harkita laadukasta servoa kerralla. Ite tilasin airtronicsin muutama vuosi sitten ja vieläkin toimii moitteettomasti.
-
Audiko
Mulla menny noita Towerproo servoja 4kpl kuukaudessa, joten kannattaa tilata kerralla repullinen jos niillä haluaa ajella, tai sit mulla on vaan huonoa tuuria.
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
[quote="Audiko"]
Mulla menny noita Towerproo servoja 4kpl kuukaudessa, joten kannattaa tilata kerralla repullinen jos niillä haluaa ajella, tai sit mulla on vaan huonoa tuuria.
[/quote]Kyllä ne kestää. Se tehottomuus, surina, ritinä ja vinkuna on vaan ominaisuuksia ;D Itsellä on samantyyliset kulutuslukemat, ei ne pahemmin ajoa kestä. Ei edes mitään rentoa offia. Kannattaa ostaa kerralla parempi, itse käytän kyllä Hextronicceja, mutta mä tykkäänki vaihdella niitä huvikseni ;)
[/quote]Kyllä ne kestää. Se tehottomuus, surina, ritinä ja vinkuna on vaan ominaisuuksia ;D Itsellä on samantyyliset kulutuslukemat, ei ne pahemmin ajoa kestä. Ei edes mitään rentoa offia. Kannattaa ostaa kerralla parempi, itse käytän kyllä Hextronicceja, mutta mä tykkäänki vaihdella niitä huvikseni ;)
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
No oiskohan tuo savöx sitte parempi hankinta, onko hinta-laatu suhde kohdillaan?
Tai entä kärkkäisen servot?
Tai entä kärkkäisen servot?
-
Audiko
Kahdesta viimeksi vaihtoon menneistä Towerproo servoista halkes kuoret ihan kevyessä ajelussa.Itsekkin tykkään vaihella osia, viimeks vaihoin ajankuluks Miniin suunnillen runkoa lukuunottamatta kaikki osat uusiin, mikään osa ei kyllä ollut rikki taikka edes kulunut :P