Töissä mietintöjä.
Mulla hajos vetari yhden radan jälkeen Viikissä, joten päätin hankkia euroopasta hieman Dluxia, paremmat vetarit ja painavammat kääntöpalat.
Ja vaikka auto hajos, se rata minkä ajoin mielestäni meni hyvin, et auto toimi mutta pitää fyysisesti rajoittaa renkaiden renkaiden kääntymistä, muuten tarraa kiinni linkkeihin.
Noh tietenkin ei kaupassa ollu mitään mainintoja että nämä 8mm vetarit vaatis dluxin omia hubeja,(toista mallia ei ollu missään euroopassa varastossa) ja hubeja ei edes ole myynnissä euroopassa(tai pari kauppaa mitä katoin nooeasti) Tietenkin ameriikoista sais mutta en tiedä haluanko tapella tullin kanssa tai saapuuko seuraaviin kisoihin ajoissa että kerkeää asentaa ja koeajaa ajoissa.
Noh, mulla porakone ja perkele asenne että mietin poraan hexiin 8mm reikä, ku vetarissa 8mm tappi, ja dremelillä kolo 3mm pinnille, ja pitäs saada rengas kiinnitettyä m5 pultilla, tai mutterilla jos lukitteella laitan kierretankoa jumiin.
Seuraava murhe on tämä.
Luulinko liikoja että kalliilla luksus osilla ois kasausohjeet? Miten rakennan muutama aste Casteria tai 0 astetta Casterikulmaa? Hubeista tiedän mikä tulee ulos, se syvenne tulee ulospäin. Mutta ei ole ihan symmetrinen että en tiedä mikä puoli on ylöspäin. Tämä on pienin murhe, vaatii vain paro harmaata hiusta ja enköhän kokeilemalla saa jotsin toimimaan.
Tai sit vaan alkuperäset vetarit alle jos en ennen seuraavia kisoja saa mitään kasaan 🤔
Ajattelin vain kirjoittaa tämän ja avautua että jos jollain on hyviä ideoita, ja jaan kokemukseni ja yritän jakaa mitä teen että jos joku muukin aloittelija haluaa kokeilla Dluxia ja yllättyä iloisesti ku ohjeita ei ole.
Olen kattonut dluxin youtube kanavan, siellä ei ole Ohjeita, mieluummin tekstinä ja kuvina haluaisin. Mut trial and error käy myös heh.