Ralliautosi
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Re: Ralliautosi
🤷♂️ Niillä ajetaan mitä on.
Kun muutkin nii määki haluun!!!
download/file.php?mode=view&id=16512
Alustana Kyoshon Fazer, hyllystä Arrman Megaset sähköt ja joku JX servo, korina HPI. Renkaat, vanteet ja maali piti hommata erikseen, muut löytyikin omasta varastosta.
Tamiyan maali ei tälläkään kertaa pettänyt, todella olen tyytyväinen, viimeiseksi suhautin Mastonin mustalla pari kerrosta jottei mistään kuulla läpi.
Pieniä kauneusvirheitä tietty tuli mutta ensimmäiseen lexan koriin voi olla tyytyväinen. Tuo kori on kyllä todella ohut helmoista joten ei varmaan tee pahaa laittaa jo valmiiksi teippi kiertämään helmaa.
download/file.php?mode=view&id=16512
Alustana Kyoshon Fazer, hyllystä Arrman Megaset sähköt ja joku JX servo, korina HPI. Renkaat, vanteet ja maali piti hommata erikseen, muut löytyikin omasta varastosta.
Tamiyan maali ei tälläkään kertaa pettänyt, todella olen tyytyväinen, viimeiseksi suhautin Mastonin mustalla pari kerrosta jottei mistään kuulla läpi.
Pieniä kauneusvirheitä tietty tuli mutta ensimmäiseen lexan koriin voi olla tyytyväinen. Tuo kori on kyllä todella ohut helmoista joten ei varmaan tee pahaa laittaa jo valmiiksi teippi kiertämään helmaa.
Joku löysi tuubista komian tavan kiinnittää ralliauton kopan ilman reikiä-
Porissa valmistuu hivenen eri luokan ralliauto 🤣
Koppa leikattu, muoviosat maalattu. Seuraavaks maskeerausta ja kopan maalausta.
Hieno! Onko tämä kori minkä kokoinen verrattuna Sand Scorcherin koriin?
Oisko suht sama pituus, mut hivenen korkeampi. Ja kapeampijpassi kirjoitti: Ke 26.10.2022 09:09 Hieno! Onko tämä kori minkä kokoinen verrattuna Sand Scorcherin koriin?
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Pari hyvää tärppiä löytynyt tänään tt-02 modaukseen liittyen:
Eka on peitelevy joka estää kivien kerääntymisen ohjausvarsien alle: https://www.thingiverse.com/thing:45899 ... seQep4rBak
Itse tursottelin kuumaliimaa täyteen rakoset mutta on sottaista ja jää pieniä reikiä jonne kivet löytää tiensä. Lisäksi jää kuivanakin nahkeaksi joka antaa kiville lisäpitoa 😡
Toka oli kätevä kikka saada ohjaus napakammaksi, eli etupuolelle myös poikittaistuki (kuva)
Eka on peitelevy joka estää kivien kerääntymisen ohjausvarsien alle: https://www.thingiverse.com/thing:45899 ... seQep4rBak
Itse tursottelin kuumaliimaa täyteen rakoset mutta on sottaista ja jää pieniä reikiä jonne kivet löytää tiensä. Lisäksi jää kuivanakin nahkeaksi joka antaa kiville lisäpitoa 😡
Toka oli kätevä kikka saada ohjaus napakammaksi, eli etupuolelle myös poikittaistuki (kuva)
Dual bridge "modi" on tosiaan ihan pirun hyvä jos on paljon klappia ohjauksessa, itse käytin ohennettua orkkis muoviosaa tuohon.Tinker King kirjoitti: To 27.10.2022 21:54 Toka oli kätevä kikka saada ohjaus napakammaksi, eli etupuolelle myös poikittaistuki (kuva)
Huomaa Janiv kuvasta, että harrastaa kuvaamista.
Todella hieno asettelu kuvassa, peukut sille
Todella hieno asettelu kuvassa, peukut sille
Ei varmaan aivan näin laajalla suomessa ralli harrastajia että tällästä ”kisaa” sais pystyyn
Jos Jyväskylässä on rc-rallikansaa, niin tervetuloa tuohon lähiradalle. Seura kyllä kelpaa aina. :)
Tuosta tuli mieleen, että onko kukaan ikinä koittanu tehdä tuollaista EK-tyyppistä rallireittiä? Täällä Tampereella siitä on ollut puhetta, että joskus vois kokeilla, mutta aina sitten kuitenkin vaan ajettu rallikrossia.JaakkoM kirjoitti: Pe 28.10.2022 12:18 Ei varmaan aivan näin laajalla suomessa ralli harrastajia että tällästä ”kisaa” sais pystyyn
edit: tuollaisesta menosta siis kyse:
Ei huono idea, itseäni tuo juokseminen ei kyllä innosta...Verskis kirjoitti: Pe 28.10.2022 13:52Tuosta tuli mieleen, että onko kukaan ikinä koittanu tehdä tuollaista EK-tyyppistä rallireittiä? Täällä Tampereella siitä on ollut puhetta, että joskus vois kokeilla, mutta aina sitten kuitenkin vaan ajettu rallikrossia.JaakkoM kirjoitti: Pe 28.10.2022 12:18 Ei varmaan aivan näin laajalla suomessa ralli harrastajia että tällästä ”kisaa” sais pystyyn
edit: tuollaisesta menosta siis kyse:
-
Tinker King
- Legendaarinen!
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Kaveri tulosti mulle tällaisen sorasuojan testattavaksi
- Liitteet
-
- D057952F-B25C-4DB0-A0F4-E13D6D284BCA.jpeg (355.08 KiB) Katsottu 2788 kertaa
Tollainen toimii käsittääkseni hyvin.
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Hilppeet siiretty uuteen alusta-ammeeseen, ennakoin että kuumaliimamodi aiheuttaa sen ettei toi tuloste istu nätisti ja olin oikeassa. Samalla vaihdoin keskikardaanin ja etuvetarit/cvd:t. Vaihdoin myös jokaisen ruuvin jonka jouduin avaamaan hexiin. Ohjaus kuntoon huomenna.
Citroën 2CV Rally valmiina koitoksiin! 👨✈️
Tuo on kyllä hieno, ja scale tarvikkeitakin mukana👌