Lyhennän ne kierretapit hieman viel, nuo melkein ottaa kiinni renkaisiin, ja toivon et noi alumiinilevyt pitää puskurin paremmin kiinni

Heh, kiitos, kiva että kiinnostaa :DBeahkit kirjoitti: Pe 19.11.2021 23:47 Tätä on kitkerän mukavaa seurata kun cfx kiinnostaa itseänikin. Heittäen forumin top 5 autoja tämä 👍🏻.
Mulla olis kova uudemman mallinen Mog kori muttei oikeen alustaa sille.
Koitin ja koitan just valmistuvaa trx4 od/ud Sr5 Hiluksiani vaihtaa cfx kittiin mutta haaveeks näyttää jäävän prkele. Mulle kisamenestys ei sinällään juuri merkitse kun luulen että en kisoihin osallistu kuin korkeintaan katsojana mutta kertoohan se kisassa pärjääminen autostakin hyvää.Orkekum kirjoitti: La 20.11.2021 00:04Heh, kiitos, kiva että kiinnostaa :DBeahkit kirjoitti: Pe 19.11.2021 23:47 Tätä on kitkerän mukavaa seurata kun cfx kiinnostaa itseänikin. Heittäen forumin top 5 autoja tämä 👍🏻.
Juu, monet muut moggi kopat menee traxxas/axial kokoisiin autoihin. Tällä pääsee kivan pieniin paikkoihin.
MSt CFX/CMX autoilla on voitettu ainakin C1 monta kertaa, eli ihan hyvä pohja.
Tärkeintä on että olet mukana ja pidät hauskaa. :-)Beahkit kirjoitti: La 20.11.2021 00:09Koitin ja koitan just valmistuvaa trx4 od/ud Sr5 Hiluksiani vaihtaa cfx kittiin mutta haaveeks näyttää jäävän prkele. Mulle kisamenestys ei sinällään juuri merkitse kun luulen että en kisoihin osallistu kuin korkeintaan katsojana mutta kertoohan se kisassa pärjääminen autostakin hyvää.Orkekum kirjoitti: La 20.11.2021 00:04Heh, kiitos, kiva että kiinnostaa :DBeahkit kirjoitti: Pe 19.11.2021 23:47 Tätä on kitkerän mukavaa seurata kun cfx kiinnostaa itseänikin. Heittäen forumin top 5 autoja tämä 👍🏻.
Juu, monet muut moggi kopat menee traxxas/axial kokoisiin autoihin. Tällä pääsee kivan pieniin paikkoihin.
MSt CFX/CMX autoilla on voitettu ainakin C1 monta kertaa, eli ihan hyvä pohja.
Joo kyllä kiinnostaa, tykkään jo ihan siitä että kirjotat pitkälti ja sulla on monta selkeetä valokuvaa aina liitteenä.

Oho! Tuo voisi toimiakin, Kiitoslassii kirjoitti: La 05.02.2022 07:47 Moottori ei liene kummoinen ongelma rakentaa itse muovista, mutta löytyyhän näitä 3d malleina.
https://www.thingiverse.com/thing:700610
Turbokin löytyy joten kuuluisa wiilspiid kasvaa.