Ymmärrän nyt miksi niin moni tykkää rakentaa omia autoja. Se tunne kunvoit heittää kädet ilmaan ja huutaa VALMIS!
Noh olen miltein siinä.
Tekniikaltaan ja sähköt valmiit, tietenkin on mistä parantaa ja päivittää mutta tämä menis jos kisoihin jos olis huomenna.
Edestä näkyy snorkkeli, pyyhkijät ja molemmat kuskit, lasketaanko myös lyhyempi ihminen täyseksi ihmiseks?
Puskuriin tulee viel kiinni D-linkit.
Ovenkahvat ja sivupeilit, noin 200gr Gmade peltivanteet ja renkaat on BOOMRACING 1.9 Mud Terrain Trophy Tire Gekko Compound. Nuo vanteet nippa nappa leveämmät kun kumit.
Kattoteline jossa omat valot. Laatikko piilottaa vastaanottimen(joka on ilmapallon sisällä) ja valo-ohjain boksin.
Tässä näkyy akkujen sijoitus ja oma mietintä, painoa matalalla.
Noparille väänsin pienen alumiini kulmapelliin palanen joka pultattu runkoon kiinni, tukevasti paikallaan. Tuo rinnakkais adapteri on hieman vaivalloinen, jos en löydä valmista joka taipuu hienommin pieneen tilaan teen oman, jossa pieni pätkä johtoa. Niin iso klöntti tuossa
Lissää tulloo skale esineitä, pöydällä tällä hetkellä on lapio, kirves, väänntövarsi, hi-lift jack, palosammutin, polttoainekanisteri, D-linkit eteen ja hinausketju. Vinssiä en vielä' tiedä miten missä milloin, saatan ostaa jonkun koristeen joka toimii, tai piilottaa just etumaskin taakse, siinä moottorin ja korin välissä on hieman tilaa.
Satuin huomaamaan et RCmartilla oli hieno takapuskuri CFX rungolle, jonka tilaan myöhemmin ja pulttaan alle, heh, sielt lisää pisteitä.
Noin 45 pistettä jos en laskenut aivan väärin? skale esineiden kanssa tietty. Mutta lasken tarkemmin kun olen ruuvannut ne paikoilleen.
Hauska verrata TRX4 sporttiin, jossa 42 pistettä, sportissa lisäksi stingeri, vinssi ja metallinen takapuskuri. Sportissa matala pickuplava, jonka olen miettinyt et oisko kova työ saada syväks.
Jos ei muutoin niin itse erittäin tyytyväinen tähän.