Lähetetyt yksityisviestit jäävät Lähtevät-kansioon siihen asti, että vastaanottaja sen avaa. Siihen asti viestiä voi muokata tai sen voi jopa poistaa.

Allekirjoituksen saa aina päälle täällä. Samalla saa automaattisen tilauksen vastauksista pois. Näistä pelkän sähköpostin voi ottaa pois täällä.

Crawler luokkien säännöt 2016

Tänne crawler luokkien säännöt ja keskustelut niistä.

0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 0

Zarizi Tech
Moderator
Viestit: 3653
Liittynyt: To 26.04.2007 21:10
Paikkakunta: Säkylä
Viesti:

Crawler luokkien säännöt 2016

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech » To 09.04.2015 18:13

https://docs.google.com/document/d/10CI ... TEDKo/edit

Tuolta löytyy tällä hetkellä voimassa olevat säännöt. Jos näistä kysyttävää, niin tässä topicissa voidaan vastailla.  ;)
Viimeksi muokannut Zarizi Tech, Su 17.01.2016 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

Avatar
LaaLaa
Legendaarinen!
Viestit: 1754
Liittynyt: Ti 18.11.2008 10:05
Paikkakunta: Lahti RC Crawlers

Re: Crawler luokkien säännöt 2015

Viesti Kirjoittaja LaaLaa » To 09.04.2015 22:24

Pystytkö listaamaan muutokset viime vuoden sääntöihin? ;)
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver

SlidSlide
Legendaarinen!
Viestit: 1438
Liittynyt: Ke 25.04.2007 22:22
Viesti:

Re: Crawler luokkien säännöt 2015

Viesti Kirjoittaja SlidSlide » To 09.04.2015 22:29

Kokonaisen käännöksen kun saisi ;).
"Viiden pennin filosofi"

Avatar
LaaLaa
Legendaarinen!
Viestit: 1754
Liittynyt: Ti 18.11.2008 10:05
Paikkakunta: Lahti RC Crawlers

Re: Crawler luokkien säännöt 2015

Viesti Kirjoittaja LaaLaa » To 09.04.2015 22:58

SlidSlide kirjoitti: Kokonaisen käännöksen kun saisi ;).
Hyvin pitkälle nuo näyttäisivät olevan 1:1 viimeksi suomeksi käännettyihin sääntöihin. Nopeasti selaamalla en löytänyt isoja muutoksia. Jos siis jollain tiedossa on muutokset viimevuotisiin, niin helpottaisi kummasti sääntöjen sisäistämistä.
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver

Zarizi Tech
Moderator
Viestit: 3653
Liittynyt: To 26.04.2007 21:10
Paikkakunta: Säkylä
Viesti:

Re: Crawler luokkien säännöt 2015

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech » Pe 10.04.2015 12:25

[quote="LaaLaa"]
Pystytkö listaamaan muutokset viime vuoden sääntöihin? ;)
[/quote]

Muistan lukeneeni, että muutoksia ei olisi viime kauteen nähden.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

Zarizi Tech
Moderator
Viestit: 3653
Liittynyt: To 26.04.2007 21:10
Paikkakunta: Säkylä
Viesti:

Vs: Crawler luokkien säännöt 2016

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech » Su 17.01.2016 14:43

Jees, ekaan viestiin päivitetty linkki tämän kauden sääntöihin. Mitään ihan radikaaleja muutoksia ei tullut.

1.9:
- Koripaneeleja ei enää tarvitse käyttää korittomissa rungoissa.

Super:
- Koripaneeleja ei enää tarvitse käyttää korittomissa rungoissa.

2.2s:
- Korin minimipituus on lyhennetty 12,5 tuumasta 8 tuumaan.
- Moottori tulee olla kiinnitetty runkoon.
- Moottorin kiinnitys tulee olla kiinnitetty runkoon.

2.2m:
- Koripaneeleja ei enää tarvitse käyttää korittomissa rungoissa.
- Luokan nimi vaihtui 2.2 Pro:sta 2.2 Modified:ksi.
Viimeksi muokannut Zarizi Tech, Su 17.01.2016 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

Hadesbear
Legendaarinen!
Viestit: 2246
Liittynyt: Su 29.11.2009 14:47
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Crawler luokkien säännöt 2016

Viesti Kirjoittaja Hadesbear » Su 17.01.2016 14:46

2.2s:
- Korin minimipituus on lyhennetty 12,5 tuumasta 8 tuumaan.

Mielenkiintoinen uudistus! Tulee varmasti aikamoisia korimuutoksia, kun pikkukorit käy nyt shaftyyn, kukahan ekana modaa?

2.2 Modified ok   ;D
Saku Sarka, RFOT, FIN

Hadesbear
Legendaarinen!
Viestit: 2246
Liittynyt: Su 29.11.2009 14:47
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Crawler luokkien säännöt 2016

Viesti Kirjoittaja Hadesbear » La 27.05.2017 23:32

Ennen pm-kisoja on kiva tietää onko auto laiton vai ei?
Huhun mukaan korin pitää olla yhdestä matskusta tehty..
Lienee ajalta nakki / olettaa, ettei kukaan oo niin tyhmä, että
tekis messingistä ja pellistä korin? Messinki ja pelti juotettu yhteen, yhtenäinen?


Tätä viilataan tarvittaessa pitkään   ;)
Saku Sarka, RFOT, FIN

Zarizi Tech
Moderator
Viestit: 3653
Liittynyt: To 26.04.2007 21:10
Paikkakunta: Säkylä
Viesti:

Vs: Crawler luokkien säännöt 2016

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech » Su 28.05.2017 06:34

[quote="Hadesbear"]
Ennen pm-kisoja on kiva tietää onko auto laiton vai ei?
Huhun mukaan korin pitää olla yhdestä matskusta tehty..
Lienee ajalta nakki / olettaa, ettei kukaan oo niin tyhmä, että
tekis messingistä ja pellistä korin? Messinki ja pelti juotettu yhteen, yhtenäinen?


Tätä viilataan tarvittaessa pitkään  ;)
[/quote]


Jos multa kysytään, niin saat ajaa. Itse en löytänyt sääntöä sääntökirjasta mihin macman viittasi? Voisiko se olla joskus ollut voimassa, mutta ei enään?
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

macman
Legendaarinen!
Viestit: 526
Liittynyt: Su 11.09.2011 11:06
Paikkakunta: Eura

Vs: Crawler luokkien säännöt 2016

Viesti Kirjoittaja macman » Su 28.05.2017 09:02

Heh kyllä mun puolesta saat ajaa.   ;D


Tarkoitin säännöissä kohtaa 6 missä on selitetty termit:


[font=Arial]Body: Formed as a single piece of seamless rigid material, integrating Roof, Door (sides), and Hood sections.[/font]
[font=Arial]Bodiless: Other construction techniques that include door (side), roof, and hood panels representative of 1:1 vehicles. Including but not limited to bolted, welded, brazed, and forming techniques.[/font]
[font=Arial]Tuon kun lukee kuin piru raamattua niin shaftyn korissa ei saisi olla juotos/hitsaus saumaa.[/font]
[font=Arial]Mutta jos joku oikeasti haluaa ajaa 120 g painavalla korilla niin ehdottomasti hänen täytyy niin saada tehdä![/font]
RaumRC

Zarizi Tech
Moderator
Viestit: 3653
Liittynyt: To 26.04.2007 21:10
Paikkakunta: Säkylä
Viesti:

Vs: Crawler luokkien säännöt 2016

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech » Su 28.05.2017 09:08

macman kirjoitti: Heh kyllä mun puolesta saat ajaa.  ;D


Tarkoitin säännöissä kohtaa 6 missä on selitetty termit:


[font=arial]Body: Formed as a single piece of seamless rigid material, integrating Roof, Door (sides), and Hood sections.[/font]
[font=arial]Bodiless: Other construction techniques that include door (side), roof, and hood panels representative of 1:1 vehicles. Including but not limited to bolted, welded, brazed, and forming techniques.[/font]
[font=arial]Tuon kun lukee kuin piru raamattua niin shaftyn korissa ei saisi olla juotos/hitsaus saumaa.[/font]
[font=arial]Mutta jos joku oikeasti haluaa ajaa 120 g painavalla korilla niin ehdottomasti hänen täytyy niin saada tehdä![/font]

Aivan, se löytyi tuolta jäljemmästä.


Joo, niin voidaan tehdä, että katsastuksen jälkeen kysytään kaikilta shafty kuskeilta yleinen mielipide asiaan kerran tuo nyt kuitenkin on laiton. Jos kaikille on ok, että ajat sillä tonnikeijulla, niin ei muutakun leikkimään, mutta jos vastalauseita tulee, niin joko lexania tai sit kuvaajan rooli.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

Hadesbear
Legendaarinen!
Viestit: 2246
Liittynyt: Su 29.11.2009 14:47
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Crawler luokkien säännöt 2016

Viesti Kirjoittaja Hadesbear » Su 28.05.2017 20:55

Zarizi Tech kirjoitti:
macman kirjoitti: Heh kyllä mun puolesta saat ajaa.   ;D


Tarkoitin säännöissä kohtaa 6 missä on selitetty termit:


[font=arial]Body: Formed as a single piece of seamless rigid material, integrating Roof, Door (sides), and Hood sections.[/font]
[font=arial]Bodiless: Other construction techniques that include door (side), roof, and hood panels representative of 1:1 vehicles. Including but not limited to bolted, welded, brazed, and forming techniques.[/font]
[font=arial]Tuon kun lukee kuin piru raamattua niin shaftyn korissa ei saisi olla juotos/hitsaus saumaa.[/font]
[font=arial]Mutta jos joku oikeasti haluaa ajaa 120 g painavalla korilla niin ehdottomasti hänen täytyy niin saada tehdä![/font]

Aivan, se löytyi tuolta jäljemmästä.


Joo, niin voidaan tehdä, että katsastuksen jälkeen kysytään kaikilta shafty kuskeilta yleinen mielipide asiaan kerran tuo nyt kuitenkin on laiton. Jos kaikille on ok, että ajat sillä tonnikeijulla, niin ei muutakun leikkimään, mutta jos vastalauseita tulee, niin joko lexania tai sit kuvaajan rooli.
Tämä on ok.

Jos vastalauseita tulee, niin tiedän ketä poistan kavereista, lähden kotio ja meen mökömököpuuhun   ;D
Viimeksi muokannut Hadesbear, Ma 29.05.2017 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saku Sarka, RFOT, FIN

Vastaa Viestiin