Tuossa noin pari vuotta sitten, tärppäsi vihdoin pitkän etsinnän jälkeen saksan ebayssa, ja voitin huudon tästä kaunottaresta, summalla 175€. Sain auton siis aivan pilkka hinnalla, kun on todella siistissä kunnossa, ja varmaan lähes käyttämätön. Näistä siis vähän huonommistakin saa maksaa 350€ ylös päin, joten mulla kävi tuuri. Ilmeisesti auton myyjä ei ollut oikein tyytyväinen myyntihintaan, kun ei koskaan jättänyt mulle positiivista palautetta! :D
Tässä muutama kuva, joiden perusteella autosta huusin.
Vehje saapui, ja oli sitä mitä luvattiinkin, ja kerran sillä jopa olen ajanutkin! :D
Autohan on siis suhteellisen harvinainen tuotos, kun Tamiya ei sitä tainnut kovin montaa vuotta valmistaa tuossa vuosituhannen taitteessa. Ensin tuli Juggernaut 1, jossa oli hiukan heikkoja rattaita akseleissa tai jotain, joten se korvattiin äkkiä parannetulla Juggernaut 2:lla. Auto on siis täysin sama, mutta varustettu muutamalla vahvemmalla osalla. Alkuperäisen Juggernautin ostaneet saivat samat osat veloituksetta Tamiyalta. Ainastaan korin tarrasarja on visuaalisesti erilainen.
En ole vehkeelle mitään tehnyt, kun komea ryhti on tallessa(virheet luettelen myöhemmin). Tai no, poistin mä siitä nuo höhlät alumiinipuskurit akseleista, jotka näkyy ekassa kuvassa. Renkaat on tällä hetkellä muuten vaan vaihdettu Clodbusterin gummeihin, ja vanteet on samat RC3WD:n alumiiniset beadlockit kuin mun Diggerissäkin. Noiden valmistus on lopetettu, joten jouduin ostamaan toisen satsin jemmaan kun niitä vielä sai.
Nelipyöräohjaus, niin kuin Clodissakin, ja niin kuin monsterissa kuuluukin.
Vehje suorastaan huokuu Old Skoolia, ja se on juuri tyylisuunta mistä tykkään eniten! Ei nykyajan putkirunkolasikuituhäkkyrät ole mitään verrattuna ehtaan old skooliin! 8)
Lava kääntyy auki, niin kuin 80-luvulla oikessakin monstereissa.
Akku löytyy lavan alta.
Ja vielä lähikuvaa vanteesta. Hienoin ja scalein monsterivanne mitä on valmistettu, ja tottakai RC2WD lopetti tuon, ja toi tilalle vähän kalliimman ja huonomman näköisen version...
Nyt kun päästiin alkuun, niin jatkamme seuraavaksi pikaisella katsauksella laitteen teknisiin ratkaisuihin... ;)