"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

auttakaa ny uutta harrastajaa

kirittävä tökkeli
Nyyppä

auttakaa ny uutta harrastajaa

Viesti Kirjoittaja kirittävä tökkeli »

Eli oon uus harrastaja ja täs on omaa metsää ja kalliota jossa olis kiva porukalla kikkailla mutkun aitovalinta meni vituiks.   Kertokaa nyt et mistä iunnon offi auto joka kestää? Nyt   mulla on kyocho dmt mikä ei sovi tähä touhuu lainkaan. Oon katellu axialin ja tamiyan autoja mur miten kun teette noita aidon auton näkösiä rc autoja niin teettekö ne ite vai mistä kummasta? Mistä saatte korit ja osat vai onko noita kitteinä? Eiks rc kisoissakin ole vaatimuksena esikuvan näköiset autot vai kuinka nuo kisjutut menee?   Auttakaa!
Tomy
Legendaarinen!

Re: auttakaa ny uutta harrastajaa

Viesti Kirjoittaja Tomy »

Pisepise
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pisepise »

Kyllä täällä autetaan uusia harrastajia. Ennen kuin kirjoitat viestiä tänne, mietit mitä haluat kysyä ja tarkistat ettei tule kirjoitusvirheitä   ;)   Rcm on varmasti paras paikka ostaa autoja Axialin suomesta, sieltä saa ilmaiset postikulut ostoksien ollessa yli 100€.

Jos olet ihan alkaja rc-autoissa suosittelen tutustumaan ja lukemaan tätä foorumia, sekä selkeää tietoa ja ohjeita rc autoista löytyy googlettamalla Ari-Pekan rc sivut.

Auton hankinnassa kannattaa miettiä että miten haluat sillä ajaa. Jos haluat ajella kuin oikealla maastoautolla hitaasti ryömien, valinta on ehdottomasti axial scx10. Mikäli tykkäät ryömiä ja revitellä (bashata) voisi olla parempi axial wraith.
Jos ostat uuden auton, Kit-versioissa joudut auton kokonaan itse rakentamaan auton ja ostamaan lisäksi kaikki sähköosat ( moottori, nopeudensäädin, ohjausservo, radion ja vastaanottimen). Rtr auto tulee valmiiksi kasattuna, kaikkine sähköosineen ja tarvitset ainoastaan akun ja laturin. Tästä aiheesta löytyy täältä paljon keskusteluja kun viitsii katsella ja lukea.
2016 Rakentelukilpailun ylivoimainen VOITTAJA!

Bishop's RC Crusade: Scale Crawlerien puolesta!
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCAFMNU ... PaKuYmnG1A
FB: https://www.facebook.com/bishops.rc.crusade/
kirittävä tökkeli
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja kirittävä tökkeli »

Ok. Kiitti teille!
bartti
DIG-taattori

Viesti Kirjoittaja bartti »

2012 Finnish scale #3