Duratrax Ice
-
Dark Crusher
Duratrax Ice
Maailmalla varmasti yksi kovimmista latureista moneen käyttöön mitä on tehty, niin ainakin itse luulen, korjatkaa jos olen väärässä.. ;)
Itsellä ko. laturi ja tyytyväinen olen ollut aivan täydellisesti, vain yksi asia puuttuu, kuten monet muutkin ovat valitelleet taustavalon puuttumista, niin samajuttu piilee itelläkin. Nyt kun iltasin latailee akkuja ja laturi nurkassa, niin ei oikeen tahdo nähdä mitään kun valotkin kiinni ja valojen ollessa päällä nurkkaus on pimeä. Mutta suuri ongelma tuo ei kuitenkaan ole.
Täytyy sanoa, että entisiin latureihini verrattuna Ice rikkoo jään ;D Se on ollut suuri kehitysaskel oman harrastukseni puolesta ja ilman sitä nykyiset akkuni olisivat kuolemanpartaalla. Kaikki huipputoiminnot ja laturin monipuolisuus ovat taattua laatua ja lipojen, nimh, nicd ym.. sopivuus on plussaa. Hintaa laturilla on, mutta jos vähänkin löytyy varaa ja laturia hankkii on Ice yksi parhaimmista vaihtoehdoista!
Itsellä ko. laturi ja tyytyväinen olen ollut aivan täydellisesti, vain yksi asia puuttuu, kuten monet muutkin ovat valitelleet taustavalon puuttumista, niin samajuttu piilee itelläkin. Nyt kun iltasin latailee akkuja ja laturi nurkassa, niin ei oikeen tahdo nähdä mitään kun valotkin kiinni ja valojen ollessa päällä nurkkaus on pimeä. Mutta suuri ongelma tuo ei kuitenkaan ole.
Täytyy sanoa, että entisiin latureihini verrattuna Ice rikkoo jään ;D Se on ollut suuri kehitysaskel oman harrastukseni puolesta ja ilman sitä nykyiset akkuni olisivat kuolemanpartaalla. Kaikki huipputoiminnot ja laturin monipuolisuus ovat taattua laatua ja lipojen, nimh, nicd ym.. sopivuus on plussaa. Hintaa laturilla on, mutta jos vähänkin löytyy varaa ja laturia hankkii on Ice yksi parhaimmista vaihtoehdoista!
-
jesi
Vs: Duratrax Ice
Autolaturiksi tämä on hyvä, hieman harmittaa kun on tullu icet myytyä pois....
Valoasian voi ratkaista ostamalla valokitin ebaystä tai sitten syöttöjohtoihin laittaa vaikka pari lediä ja taitella valaisemaan näyttöä =)
Valoasian voi ratkaista ostamalla valokitin ebaystä tai sitten syöttöjohtoihin laittaa vaikka pari lediä ja taitella valaisemaan näyttöä =)
Lataa liian vähän kennoja kerralla. Itse jos laatua ja ominaisuuksia hakisin samaan hintaan, niin Simprop Intelli ois valintani.
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
-
Dark Crusher
Juu, pitää miettiä valoratkaisuja, toki pääsäännöllisesti latailen päivällä, jolloin valolla ei mitään tee, mutta näin pimeällä se voisi olla hyvä ratkaisu ongelmaan. Rajoitteisuutta on kennojen latausmäärään, mutta kaikki riippuu siitä mikä riittää kenellekkin, mulle riittää tuo vallanmainiosti, mutta kun kennoja tulee lisää tarvitaan muite keinoja. Anyway, riippuen tarpeista laturina kannattava.
Ice tulee olemaan seuraava "suuri" sähköinvestointini. Sen verran hyvät arvostelut ja näyttää ihan hyvin DC:llä pelittävän.
-
meloenmetsässä
- Vanhempi jäsen
eikös tuo lataa vain max 5A ?klrp kirjoitti: Lataa liian vähän kennoja kerralla. Itse jos laatua ja ominaisuuksia hakisin samaan hintaan, niin Simprop Intelli ois valintani.
1 - 5 Zellen Lithium-Ionen/Lithium-Polymer ...., kun ICE lataa 4.ää !
Eroa on mutta taitaa mennä makuasioiksi!
onnellinen fikkarin ja ICE:n omistaja
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
-
jesi
mullaki ollu simproppia, ei voi oikeen icen kanssa vertailla keskenään samana päivänä...
Makuasioita.
Makuasioita.
-
Dark Crusher
Täytyy sanoa, että tuo Duratrax Ice on kyllä ollut paras laturi mitä koskaan oon käyttänyt ja edelleen riittävä nimhien ja lipojen lataamiseen. Ampeerimäärät on ok, latausta 8A ja purkua 10A. Nimhejä kun ei enää liioin ole, niin aivan sama paljonko niitä voi kennomäärällisesti latailla.

Tuli tossa ostettua uusi poweri reilun speksein ja tehoin, johon saa sittemmin kolme laturiakin haluttaessa kiinni. Tänään sai poweri osakseen ja itselleen toisen Icen. Ei tarvitse nyt ensimmäisen Icen laturinkaan olla enää yksin ja pääsee latailee rauhassa akkuja, ilman jokakertaista kiirettä ;)

Tuli tossa ostettua uusi poweri reilun speksein ja tehoin, johon saa sittemmin kolme laturiakin haluttaessa kiinni. Tänään sai poweri osakseen ja itselleen toisen Icen. Ei tarvitse nyt ensimmäisen Icen laturinkaan olla enää yksin ja pääsee latailee rauhassa akkuja, ilman jokakertaista kiirettä ;)