http://www.youtube.com/watch?v=seOwr-7DPb8
Että uudelleen filmatisointi ensteks toisesta pätkästä.
Lisää kiviä myllyyn. :D
Lisää kiviä myllyyn. :D
uɐ1d ʎʇɹɐd oɟoɯ ʇɟı1dn 053ɟ pɹoɟ ɐʎıɯɐʇ
Re: Lisää kiviä myllyyn. :D
:o huomasittako, tossa 0.30 kohalla piti ottaa pakkia ku ei eka osunu puuhun.....
Hieno video, hieman erikoista ääntä pitää laatikko? Vai onko ominaisuus niin kuin losi cc:ssa ja bullyssa?
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
tamiyan orkkis lodju siinä on. Voipihan olla että hamas rattaat on jo kulahtanu mutta tollane surraaja se on ollu alunalkainki.klrp kirjoitti: Hieno video, hieman erikoista ääntä pitää laatikko? Vai onko ominaisuus niin kuin losi cc:ssa ja bullyssa?
Ihme homma, mitä tuubissa kattellu nuuita samoja foorteja nii ei ne vaan mekasta nuin...
Toisaalta tekis kyllä mieli vaihtaa koko laatikko. Mun mielestä tollane 3 vaiheinen lodju ei kyllä tuu tarpeereen rämeessä.
2 lovinen tuntus kivemmalta.
eli hitaalla mentäs pahan paikan yli ja nopeella vaihteella taas äkkiä seuraavaan pahaan paikkaan. :D
Vaihteet kuuseen. Itelle tulee tuohon omaan Liftirojektiin Axialin laatikko ja vaihteet saa jäädä pois kokonaan. ;)Manny kirjoitti: Toisaalta tekis kyllä mieli vaihtaa koko laatikko. Mun mielestä tollane 3 vaiheinen lodju ei kyllä tuu tarpeereen rämeessä.
eli hitaalla mentäs pahan paikan yli ja nopeella vaihteella taas äkkiä seuraavaan pahaan paikkaan. :D
Crawling since 2008.
hmmm, pittääpä ottaa selvää hieman tuosta lodju hommelista. tiä vaikka innostus kans vaihtaan. :DHMS77 kirjoitti:Vaihteet kuuseen. Itelle tulee tuohon omaan Liftirojektiin Axialin laatikko ja vaihteet saa jäädä pois kokonaan. ;)Manny kirjoitti: Toisaalta tekis kyllä mieli vaihtaa koko laatikko. Mun mielestä tollane 3 vaiheinen lodju ei kyllä tuu tarpeereen rämeessä.