troijalainen..
troijalainen..
Onko muille paukkunut rc-offi sivuilta troijalainen koneelle? Mulle tuli perjantaina työkoneelle ja eilen illalla kotikoneelle.
esiintyy muka netti virustutkana. Molemmilla kerroilla se ampui koneelle ku olin myytävissä ja olin palaamassa myytävästä kohteesta edelliselle sivulle
esiintyy muka netti virustutkana. Molemmilla kerroilla se ampui koneelle ku olin myytävissä ja olin palaamassa myytävästä kohteesta edelliselle sivulle
-
Audiko
Vs: troijalainen..
Päivittäin tulee tänne tullessa joku virustutka ruutuun, viimeksi äsken kun kirjauduin sisälle. >:(
Tämän viestin kun kirjoitin niin heti sen jälkeen tuli kolme kertaa. >:(
Tämän viestin kun kirjoitin niin heti sen jälkeen tuli kolme kertaa. >:(
Viimeksi muokannut Audiko, Ma 05.10.2009 09:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joo mulle tuli sunnuntaina
Mulla sama juttu, avira varoittaa troijalaisesta. Kun poistan ccleaner:illa Mozillan Evästeet, lataushistorian, Sivuhistorian ja Väliaikaiset internet tiedostot niin avira aukeaa ja valittaa Troijalaisesta. En oo nytten lataillu mitään, että siitä ei pitäisi johtua.
Ei sivut oikein tahdo toimia ainakaan mulla, kun vaikka lähettää yksityis viestiä niin aukeaa tyhjä sivu ja kun päivittää tulee rc offin sivut mutta vain puoli valmiina (tausta valkoinen ja jotakin mustaa tekstiä). Sitten kun palaa takasi yksityisviesti on hävinnyt ja pitää kirjottaa sama uudelleen :-\.
Ei sivut oikein tahdo toimia ainakaan mulla, kun vaikka lähettää yksityis viestiä niin aukeaa tyhjä sivu ja kun päivittää tulee rc offin sivut mutta vain puoli valmiina (tausta valkoinen ja jotakin mustaa tekstiä). Sitten kun palaa takasi yksityisviesti on hävinnyt ja pitää kirjottaa sama uudelleen :-\.
Moonbully
-
Audiko
Minulla paukkuu koko ajan ruutuun se scanneri kun päivitän nämä sivut, tai tulen tänne. ???
Alkaa menemään hermot, tänään jo toistakymmentä kertaa häirinny toi juttu.
Alkaa menemään hermot, tänään jo toistakymmentä kertaa häirinny toi juttu.
kotikoneella katsoin virusskannauksen jälkeen niin toi keräisi tietoja mainostamiseen, niin kun muutkin troijalaiset. Vähän ottaa vaan päähän, kun täällä töissä tahtovat olla muutenkin netin käytön suhteen tarkkoja, sitten ku tulee harrastuksiin liittyviltä sivuilta troijalaisia, niin eiköhän kohta joku taas kiukuttele tietohallinnosta..
Tässä on nyt erinäisiä Googlesta löytyviä ratkaisuehdotuksia kokeiltu, mutta tähän mennessä ei ole yksikään osunut. Joko ollaan osuttu jonkin uudentyyppisen hakkeroinnin kohteeksi, olen onnistunut ohittamaan juuri sen kriittisen kohdan tai sitten on liikkeellä jokin (käyttöjärjestelmiin tarttuva uusi) virus, joka kyseisen popupin aiheuttaa.
Ongelman korjaaminen on hieman hankalaa, sillä itse en ole saanut kyseistä popuppia toistettua omalla koneella kertaakaan (Mac Os X, uusin Firefox). Olen sen kerran nähnyt livenä ja sekin oli Nokialaisen selaimella.
Kuitenkin, jos niitä popuppeja edelleen tulee, niin tänne vaan ilmotusta ja mikäli yhtään enempää osaatte kertoa kuin "Nyt taas tuli", niin parempi. Tai jos popup-blockerit pärisee, niin tänne vaan osoitetta tulemaan (jos selvillä).
... Selvittely jatkuu kuitenkin.
Ongelman korjaaminen on hieman hankalaa, sillä itse en ole saanut kyseistä popuppia toistettua omalla koneella kertaakaan (Mac Os X, uusin Firefox). Olen sen kerran nähnyt livenä ja sekin oli Nokialaisen selaimella.
Kuitenkin, jos niitä popuppeja edelleen tulee, niin tänne vaan ilmotusta ja mikäli yhtään enempää osaatte kertoa kuin "Nyt taas tuli", niin parempi. Tai jos popup-blockerit pärisee, niin tänne vaan osoitetta tulemaan (jos selvillä).
... Selvittely jatkuu kuitenkin.
Mulla teki Lauantai iltaan sellaista, että jostain topicista takaisin-painalluksen jälkeen tuli joku herja ruutuun jossa vain OK vaihtoehto. Suljin ruudun ruksista, jolloin selain latasi jonkun toimimattoman eric clapton sivun.
Samantien kytkin f-securen scannaamaan koko kneen ja yksi vakoiluohjelma löytyi mutta se ei ollut ilmeisesti täältä peräisin.
Googlella ei ainakaan äkkiseltään löytynyt mitään eric claptoniin liittyvää virus juttua.
Samantien kytkin f-securen scannaamaan koko kneen ja yksi vakoiluohjelma löytyi mutta se ei ollut ilmeisesti täältä peräisin.
Googlella ei ainakaan äkkiseltään löytynyt mitään eric claptoniin liittyvää virus juttua.
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
jep mulle tuli eilen tämä troijalainen
4x4 varo saatan poistua tieltä
rc4wd,axial,spektrum
http://www.racingfactory.fi
http://www.rc-garage.fi
http://www.sabe.fi
rc4wd,axial,spektrum
http://www.racingfactory.fi
http://www.rc-garage.fi
http://www.sabe.fi
Tässä on pari virus juttua http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275. Kannattaa kattoo tuolta Troijalaiset ja madot osastosta tota ekaa A2:kosta. Itellä on toi koneella ja sillä saa hyvin poistettua kaikki viirukset koneelta, ja on todella helppo käyttöinen.
Moonbully
Väittäisin että tältä foorumilta ei ole kenenkään koneelle troijalaista tullut, ellei siltä avautuvalta "virusskannaussivulta" suostu asentamaan jotain mitä se ehdottaa. Siis tuo koko höpöhöpö on joku javascript-juttu mikä on vain tarkoitettu pelottelemaan käyttäjiä asentamaan koneelleen feikki virusskannereita tai vastaavia.
Toivottavasti selviää pian mistä ihmeestä se tulee :)
Tilapäisenä ratkaisuna ekaan popuppiin klikkaa ok, tai rastista kiinni, sama vaikutus. Heti tämän perään painaa esc (vastaa selaimen stop-nappia, mutta sinne sormi löytää ennen kuin "virusskanneri" latautuu) ja back-napilla takaisin sinne mistä lähdettiin :)
Toivottavasti selviää pian mistä ihmeestä se tulee :)
Tilapäisenä ratkaisuna ekaan popuppiin klikkaa ok, tai rastista kiinni, sama vaikutus. Heti tämän perään painaa esc (vastaa selaimen stop-nappia, mutta sinne sormi löytää ennen kuin "virusskanneri" latautuu) ja back-napilla takaisin sinne mistä lähdettiin :)
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
-
jesi
onkos asiaan tullut muutosta?
Tässä nyt pari tuntia kahlattu mappeja ja filuja läpi ja ropattu sitä sun tätä.
Tässä nyt pari tuntia kahlattu mappeja ja filuja läpi ja ropattu sitä sun tätä.
ei mulla kyl oo mitään näkyny
Linuxi mintillä ei mitään ole näkynynnä, mutta Windowsin paholaisella kylläkin.
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
Nyt kyllä vaikuttaisi korjautuneen... kommentoidaan jos vielä näkyy :)
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Muutama epäilyttävä tiedosto löytyi tarkemmassa syynissä... Nämä on nyt poistettu. Toivotaan, ettei ongelma tule takaisin.
Samalla tehtiin vähän optimointeja, joiden pitäisi vaikuttaa positiivisella tavalla foorumin suorituskykyyn.
Samalla tehtiin vähän optimointeja, joiden pitäisi vaikuttaa positiivisella tavalla foorumin suorituskykyyn.
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
Mie mietinki että miksi sivut oli suljettu aina kun tulin tänne, mutta nyt onneksi auki. Koittakaahan pärjäillä sen viiruksen kanssa :)
mulle tuli kannettavaa semmonen. valittaa jokaisella nettisivulla paitsi google haussa että sivu ei ole turvallinen. mukamas joku virustorjunta. se on niiku asennettu mukamas koneelle vaikka en ole mitään asentanut eikä anna poistaa ohjelmaa... pitää varmaan viedä liikkeeseen että tekee sille jotain.
Aukaseeko se työpöydällä jotakin ikkunoita, mitkä näyttää joltakin virusten torjunta ohjelmalta mutta ei kuitenkaan toimi? Jos näin on niin sen pitäisi saada poistettua näin:uks kirjoitti: mulle tuli kannettavaa semmonen. valittaa jokaisella nettisivulla paitsi google haussa että sivu ei ole turvallinen. mukamas joku virustorjunta. se on niiku asennettu mukamas koneelle vaikka en ole mitään asentanut eikä anna poistaa ohjelmaa... pitää varmaan viedä liikkeeseen että tekee sille jotain.
1.
Kun virus ikkuna aukeaa työpöydälle, painat Ctrl+Alt+Delete ja suljet sen ikkunan. Tämän jälkeen pitäisi tulla ikkuna missä tulee se virheraportti missä on Lopeta nyt ja Peruuta vaihtoehdot, ja siinä on sen viruksen nimi esim. Haluatko sulkea 5648956498.exe. Kopioi tuo 5648956498.exe.
2.
Kun olet kopioinut tuo 5648956498.exe:sen laitat tuonne Etsi ikkunaan, minkä saat auki Käynnistä valikko ja sieltä oikealta Etsi. Kun Etsi ikkuna on auennut valitset Kaikki tiedostot ja Kansiot ja sen jälkeen laitat tuon 5648956498.exe molempiin tyhjiin ikkunoihin, sitten painat etsi.
3.
Kun/Jos Etsi ohjelma löytää tuon 5648956498.exe viruksen, älä aukaise sitä tuosta Etsi valikosta vaan katso Etsi valikosta missä se on Esim. C:\WINDOWS\system32\5648956498.exe . Sitten menet tuonne ja yrität etsiä tuon viruksen tuolta paikasta. Virus pitäisi löytyä helposti, kunhan vain seuraa mihin kansioon menee. Kun oot menny tuonne missä virus on poistat se sieltä.
Näin sain itse koneeltani semmosen jonkun virus torjunta ohjelman pois mikä hidasti konetta ja aina aukasi jotakin ikkunoita. Toivottavasti tästä oli jotakin apua ja tekstistä saa jotakin tolkkua ;D.
Edit. Niin ja jos toi ei toimi niin kato tuolta Oma tietokone ja sieltä ohjauspaneeli ja Lisää ja poista sovellus. Kun se on päivittänyt sen, niin katot sieltä jos siellä näkyy jokin epäilyttävä Sovellus.
Viimeksi muokannut Ere, Ma 05.10.2009 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moonbully