Minkälaisia liittimiä porukalla on pienemmissä crawlereissa? Itselläni olisi pussillinen Micro Deansin näköisiä palikoita ja niidenkin liittimissä tuntuu olevan vähintään yhtä paljon metallia kuin Losin Mini Crawlerin vakioliittimissä. Pintakin on kullitettu, joten johtavuus pitäisi olla parempi. Virtaahan tuossa ei liiku ihan niin paljon, joten joku Micro Deansin kokoluokka voisi periaatteessa riittää.
Liitinasiaa pähkäilen lähinnä sen takia, että saisin tehtyä latauspiuhan vähän parempaan laturiin silpomatta vakiolaturia ja toisaalta saisin kasattua autolle lisää akkuja. Losin pikkuliitin tuntuu aika kämäiseltä enkä ainakaan sellaisia haluaisi laittaa uusien piuhojen päihin.
Akkujen liittimet
Vs: Akkujen liittimet
Täysikokoinen Deans on putkiliittimien ohella yleisimmät liittimet joita käytetään. Käytännössä huomattu että kun on Deans tai putkiliittimet niin ongelmatilanteessa apua löytyy helposti koska 95% harrastajista käyttää näitä liittimiä, voi lainata akkua/latusreita ristiin jos tarveta tulee.
Naura ajotaidoillesi, niin kaikki muutkin tekevät...
itsellä osassa autoja deansit ja omassa mpx liittimet ja tarttee kyllä sanoa että itse inhoon deansin liittämistä se ei vaan sujahda helposti paikalle tietty voi olla et alkuperäst diinsit toimii paremmin ku noi kiinan kopiot
itse dikkaan mpx helpon laiton vuoksi tosin totta tuo että jos laturia akkuja tarttee lainata ristiin niin kaikilla on melekeen diinsit
itse dikkaan mpx helpon laiton vuoksi tosin totta tuo että jos laturia akkuja tarttee lainata ristiin niin kaikilla on melekeen diinsit
Käyttää orkkis Deanseja niin menee paikalleen kuten pitää, eikä juottaessa pääse liittimen runko sulamaan kuten monilla kopioilla on tapana tehdä ;)
Molempia on käytetty ja vaikka kopion hinta houkuttaa niin alkuperäinen Deans on kokemusten mukaan laadukkaampi ja yhteensopivampi.
Molempia on käytetty ja vaikka kopion hinta houkuttaa niin alkuperäinen Deans on kokemusten mukaan laadukkaampi ja yhteensopivampi.
Naura ajotaidoillesi, niin kaikki muutkin tekevät...
Deansit on mulla ainakin.
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Eiköhän tämä tästä aiheesta riitäkkin taas vähäksi aikaa..
Deans ja sen kopiot rules, eiköhän se tullut selväksi.

Deans ja sen kopiot rules, eiköhän se tullut selväksi.