RC4WD julkaisee piakoin upean näköiset 1,9" renkaat. Renkaat on hyvin kapean oloiset, vaikkakin kuvat on otettu kavennetuilla aluvanteilla. Kuvio muistuttaa swamp dawgeja. Kuvio ei kuitenkaan jatku kosketuspinnan ulkopuolelle, joten näitä taitaa olla turha sovitella leveille vanteille. Todella varteenotettava ja ulkonäöllisesti vetävä vaihtoehto scaleen!
Ollappa noihin sopiva auto! Noihan on 1:1 näköiset mun offiauton alla olevien Super Swampper Boggerien kanssa. Valmistajan vaatimaton ilmotushan on että ne ovat maailman parhaat katuhyväksytyt off-road renkaat. Noi isojen palojen välissä olevat nappulat on kuulema lisätty dot-hyväksynnän takia.
Marko
Kyosho Rock Force, Sidewinder, 55t, Sniper 2.2, Pro-Line Chisel
[quote="Markol"]Noi isojen palojen välissä olevat nappulat on kuulema lisätty dot-hyväksynnän takia.
[/quote]
Tuosta voisi päätellä että renkaat paranee kun pikkunappulat veistää pois, joskin sitten mennään Outlaw luokkaan :D
Juu Bokkerien kopiothan ne siinä...kyl itee vähän hirvitti, kun oikeita bokkereita kaverit veistelivät foffiin (stanuluokkaan) ennekuin pikkulavat oli sallittuja...kun tollanen yks bokkeri
maksaa 1/1 autoon saman kuin kunnon grawleri rc:hen ;D nyt sitten pojilla niitä tallin nurkassa, kun ei niillä enään pärjää foffissa ja ei pidä oikeen offissakaan... :-\ ...elämä on!
Vielä offtopickia. Talmassa näkys olevan useassa autossa Boggereita joista puuttus pikkunappulat. Kyllähän niitä jotkut kehuu että menee mudassa paremmin kuin normi Boggeri. En tiedä kuinka paljon se tulee pinnaltaan pehmeämmäksi. Ongelma ainakin Suzukissa on se että rengas on niin jäykkä ja yleinen ongelmahan tossa on sivuttaispidon puute. Olen nähnyt kyllä (LaaLaalla) Boggerit joissa on kuviota ihan vaan leikelty auki eli nappulat tallella ja kuulema tulevat pehmeämmiksi ja hieman sivuttaispitoakin. Kuva vielä mun Boggereista ja millä niitä pyöritän koska olen niistä niin ylpeä: