Ajattelin laittaa liquidista tilaukseen tuon rover rangassatsin, mutta huomasinkin että siellä mainitaan kooksi 2", kahdessa kohdassa.
Ensin "vaatimuksena" asennus 2" vanteelle, ja mitoissa sisämitaksi 2" eli 52.6mm, siis mitä!!! ???
Eikö tyhmä nyt ymmärrä, vai onko sivustolla virhe, vai mikä juttu tämä on?
Onko jossain autossa tosiaan 2" vanteet?
Ei oikein summassa uskalla tilata...
Hot bodies rover koko?
Vs: Hot bodies rover koko?
Heitto niin pieni vaikka 2" sisäreijällä oliskin ni pitäs kyl mennä. 1.9" renkaatkin menee 2.2" vanteelle viel.
Pomminvarmaa tietoa ei ole mutta aika paljon olen lueskellut noita ameriikan foorumeja tästä renkaasta. Missään en ole törmännyt siihen, että renkaasta olisi kaksi kokoa, eikä kukaan ole myöskään valittanut, että olisi erityisen hankala asentaa.hoppis kirjoitti: Ajattelin laittaa liquidista tilaukseen tuon rover rangassatsin, mutta huomasinkin että siellä mainitaan kooksi 2", kahdessa kohdassa.
Ensin "vaatimuksena" asennus 2" vanteelle, ja mitoissa sisämitaksi 2" eli 52.6mm, siis mitä!!! ???
Eikö tyhmä nyt ymmärrä, vai onko sivustolla virhe, vai mikä juttu tämä on?
Onko jossain autossa tosiaan 2" vanteet?
Ei oikein summassa uskalla tilata...
Huomasithan, että liquidin rengas on kovempaa seosta (blue). Renkaasta on olemassa myös pehmeämpi seos (white), jota useimmat suosittelevat sinisen sijaan.
Itse tilasin pehmeällä seoksella olevat renkaat osoitteesta apexmodels.com. Nyt niitä ei näyttänyt siellä enää olevan. Täällä niitä ainakin on kuvastossa, varastosaldoista en tiedä. Hintakin ok. Postikuluista en tiedä.
http://www.modelsport.co.uk/index.php?C ... D=99701510
Kyllä Roveria on vain yhdessä koossa. Mulla on nuo Bluet ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. Kokemusta ei tietysti ole kuin Lippulaivan radalta. Betonilla ja kivillä on kyllä todella hyvä pito.
Vain maine kulkee edellä...