Moro,
Onko joukossa muita, jotka rakentavat omia esteratoja kotiin ja/tai omalle pihalle?
Olen aloittanut harrastuksen tänä vuonna ja tällä hetkellä kotona on kymmenkunta erilaista estettä. Esteet on tehty 1/18 koon autolle.
Keväällä on tarkoitus rakentaa esterata omalle pihalle.
Olisi kiva kuulla muiden ideoita omien ratojen rakentelusta, vaikka YouTube:stakin paljon erilaisia rakennelmia löytyykin.
Omat radat
-
124 118 110
- Täysi jäsen
Re: Omat radat
Moikka,
itse oon tehnyt uretaanin kaltaisesta matskusta. Pahvi alle ja ruiskuttamaan. Ainetta saa esim. puuilosta. Ympärille kiviä ja puunhalkoja. Nämä siis sisällä. Asun kerrostalossa, mutta tontti sisältää paljon ajettavaa 1/24, 1/18 ja 1/10 autoille. Kivikkoista maastoa. Oon ollut järjettömän tyytyväinen jälkikäteen muutosta juuri tuohon taloyhtiöön😍
itse oon tehnyt uretaanin kaltaisesta matskusta. Pahvi alle ja ruiskuttamaan. Ainetta saa esim. puuilosta. Ympärille kiviä ja puunhalkoja. Nämä siis sisällä. Asun kerrostalossa, mutta tontti sisältää paljon ajettavaa 1/24, 1/18 ja 1/10 autoille. Kivikkoista maastoa. Oon ollut järjettömän tyytyväinen jälkikäteen muutosta juuri tuohon taloyhtiöön😍
1/24>1/18>1/10>? http://velkakello.fi/