Onko mudding crawlingia?
-
historia
Onko mudding crawlingia?
Tuli vaan mieleen että kun tästäkin on kinasteltu niin tein tälläsen turhapäiväisyyden...
-
JupeR
Vs: Onko mudding crawlingia?
Minun mielestä se EI ole crawlinkia, vaan kuuluu enemmänki perus offailuun.
http://www.youtube.com/watch?v=Aa1TlLEgL6w
- Ei kiitos.
- Ei kiitos.
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
-
sakke.
eise nyt todellakaan oo crawlingii mut tekeköö kuka tykkää :D (kytem minä) :D
-
ax scuba
Mun mielestä MUddingi on just mielenkiintosta puuhaa. tosin jollain kisa/kunnon crawlerilla ei kannata lähtee järveen koska siinä ei oo mitään järkee.
Mut scale vehkeellä ja mutaan varustuneella offi autolla on just mainio ajella sekalaisessa maastossa: mettä/muta/kalliot/ louhikko.
Eli ei oo crawlingi muttinkia. vaan crawlingi on crawlinkia ja muttinki offia ;)
Mut scale vehkeellä ja mutaan varustuneella offi autolla on just mainio ajella sekalaisessa maastossa: mettä/muta/kalliot/ louhikko.
Eli ei oo crawlingi muttinkia. vaan crawlingi on crawlinkia ja muttinki offia ;)
[quote="ax scuba"]tosin jollain kisa/kunnon crawlerilla ei kannata lähtee järveen koska siinä ei oo mitään järkee.
[/quote]
ja silti uitat axialia... spede. :D
[/quote]
ja silti uitat axialia... spede. :D
-
ax scuba
No... ÖÖÖ... tota... ::)
mut sehän on scale ::) No jos autossa on vesiitistys ja muu uimisen tarvittava varustus niin sitten ei ole mitään ongelmaa. Niinkun miulla ;D
mut sehän on scale ::) No jos autossa on vesiitistys ja muu uimisen tarvittava varustus niin sitten ei ole mitään ongelmaa. Niinkun miulla ;D