"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jeep Cherokee ”Kekkonen”

1,9" tai 1,55" renkailla varustetut skaala-autot
Bambi2021
Täysi jäsen

Jeep Cherokee ”Kekkonen”

Viesti Kirjoittaja Bambi2021 »

No niin laitetaan tännekin vaikka tuolla facessa ollutkin muutama kuva. Hetken pyörittelin auton nimeä mut lopulta se oli selkeä. 3 syytä nimelle:
Väri viittaa 500mk seteliin ja kukas siinä komeili.
Itse kun tekee niin Saatanan tunari kuuluu usein pään sisällä
Ajatus autosta lähti pressan linnan takapihalla

Asiaan. Ajatus tälläisen tekemisestä on muhinut jo kauan mutta Naantalin kisoissa tuli puhetta toisen kanssa ja selvisi et tälläinen olisi valmiina ja vielä ajamaton. Kyseessä siis 10.3 scx ja päällä Cherokee koppa. Parin päivän omistamisen aikana tullut laitettua vähän ajovaloja ja vinssi taakse. Seuraavaksi vinssi eteen ja odotellaan paketteja Kiinan pojilta. Tällainen se on nyt tällä hetkellä
Servo ja digin servo puuttuu et pääsis ajamaan sekä kasa lisävaloja. Tavoite saada tää Ruskolle ajoon.
Liitteet
IMG_5514.jpeg
IMG_5523.jpeg
IMG_5525.jpeg
Puolituinen
Täysi jäsen

Re: Jeep Cherokee ”Kekkonen”

Viesti Kirjoittaja Puolituinen »

Mielenkiintoista nähdä tämä Ruskossa! Mistä nuo takavalot ovat? Luulen että nämä Jeepit on samasta tehtaasta vaikka myyjänä olisi joku muukin kuin Injora, ja omassa Comanchessa takavalot oli niin haaleat, varsinkin vilkut ihan vain keltaiset että jätin käyttämättä. Onko nämä itse tehdyt kun ovat noin hienot oranssit?
HillBilly
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja HillBilly »

Puolituinen kirjoitti: Ti 20.08.2024 21:49 Mielenkiintoista nähdä tämä Ruskossa! Mistä nuo takavalot ovat? Luulen että nämä Jeepit on samasta tehtaasta vaikka myyjänä olisi joku muukin kuin Injora, ja omassa Comanchessa takavalot oli niin haaleat, varsinkin vilkut ihan vain keltaiset että jätin käyttämättä. Onko nämä itse tehdyt kun ovat noin hienot oranssit?
Ei oo samasta tehtaasta. Näissä on paljon eroja kun oikein osaa katsoa. Ja nuo umpiot on itse maalatut.
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa ;-)
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Bambi2021
Täysi jäsen

Pientä hifistelyä tehty ja nyt on loput valot, vinssit ja kattoteline löytäneet paikkansa. Niin ja saattoi jostain syystä vetokoukkukin mennä perään mutta siitä lisää myöhemmin.
Valojen ohjaus onnistuu kapulasta, kiitos Kiinan poikien palikoiden. Harmi kun en saa tänne videota. Mut työvalot ja lisäpitkät saa kaikki erikseen päälle. Vinsseillä on oma ohjaus et periaatteessa olis vielä paikka vaihdelaatikolle ja digille.
Liitteet
IMG_5824.jpeg
IMG_5828.jpeg
IMG_5831.jpeg
IMG_5858.jpeg
C3139CE4-8B50-4493-AB93-E6F6BF07A96D.jpeg
IMG_5910.jpeg
IMG_5906.jpeg
Bambi2021
Täysi jäsen

Eipä ihmeitä ole tapahtunut. Digin servon ruuvasin kiinni ja laitoin alleajosuojat sekä kaarilevikkeet. Huomenna vähän sisustaan lisää niin voisi saada sähköt ns ”piiloon”. Sen jälkeen keskityn nauttimaan tästä ja aloitan seuraavan projektin 🤩 tämä menee hyllylle odottamaan Ruskoa ja parilla muulla sitten ajetaan.
Liitteet
IMG_6783.jpeg
IMG_6778.jpeg
IMG_6884.jpeg
IMG_6883.jpeg
IMG_6888.jpeg
Vastaa Viestiin