Jos, niin heitelkää vaikka kuvia ajoneuvoistanne, tehtävien touhussa yms tms tjtn jutustelua.

Olen sen verta jälkeenjäänyt etten ikinä pelannut Mudrunneria vai mikä Spintires se olikaan.LoopOne kirjoitti: Ma 17.10.2022 09:10 Vähän jäänyt nyt vähemmälle tuon pelailu, mutta löytyy kyllä hyllystä. Yllättävän koukuttavaa kamaa, monipuolisempi kuin edeltäjänsä.

Mä teen sekä että, ajan tehtäviä mutta saatan koittaa tehä ne jollain enämpi kehnolla autolla, ja latailen myös pelaajien ite tekemiä crawler ratoja joissa kikkailen.Pauli kirjoitti: Ma 17.10.2022 17:42 Pleikkarilla tulee pelailtua runneria. Itse teen kyllä vaan tehtäviä, enkä häröile muutenvaan.🙂

Mulla taas on ehkä vähän liian hyviä modiautoja käytössä, niin on alkanut tuntumaan, että pilaan omaa peli-iloa ehkä vähän sillä tyylillä. Nyt jotenkin vasta herännyt siihen, kun muistellut pelin julkaisuaikaa, kun peruspeli piti vetää ilman modiautoja läpi, ja jännitystä ja hermojen menetystä piisasi! Modiautoilla ei tarvitse pelätä että jää johonkin jumiin, tai että kun kaataa, niin ei tarvitse toiselta kartalta asti ajaa toisella autolla pelastamaan, kun saa vinssattua itsensä modivinssillä takaisin renkailleen. Eikä tarvitse rengasvaihtoehdoista arpoa, kun ajaa modirenkailla missä on nastat alla koko ajan, niin toimii mudassa ja jäällä yms...Beahkit kirjoitti: Ma 17.10.2022 17:44ajan tehtäviä mutta saatan koittaa tehä ne jollain enämpi kehnolla autolla