"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Saken ja Hadesbearin entinen MST CFX-W kovakoppa Cherokee XJ

1,9" tai 1,55" renkailla varustetut skaala-autot
Orkekum
Legendaarinen!

Saken ja Hadesbearin entinen MST CFX-W kovakoppa Cherokee XJ

Viesti Kirjoittaja Orkekum »

Ja nyt se on minun.

Suurin syy miksi ostin tämän oli että mulla tuo pieni MSt CFX unimog, niin halustin MST porttaaliauton myös :-)

Joten miks ei tehdä tästä jotain kiinnostavaa.
Kuva

Valkoinen (PVC?) paksu kovamuovi cheroikee joka näyttäöä hyvältä, mutta en tykkää siitä valkoisena, joten se joutaa maalattavaksi, mietin punaista, syy myöhemmin. Tykkään aika hyvin tästä menetelmästä miten Sakke sai kopan avautumaan, vaikka takana on sivuissa reikä, pitää piilottaa ruuvin kanta jotenkin, ja vaihtaa noi puu-ruuvit parempiin takapuskurista.
Kuva
Kuva

Samalla vähän muuta roinaa, eiköhän tästä sais toimivan auton.
Kuva

Ikkunat ja kahvat ja ym irtos onneks kevyesti. pitää keksiä parempi liima siihe.
Kuva
Viimeksi muokannut Orkekum, Pe 13.08.2021 21:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Orkekum
Legendaarinen!

Re: Saken ja Hadesbearin entinen MST CFX-W kovakoppa Cherokee

Vahingossa painoin Lähetä.

Mutta suunitelma?

Pidän kattotelineen, ei suosikkini mutta ookoon näköne ja piilottaa ne viisi reikää ja hyvä tavaratila vaikka vararenkaalle.(paitsi jos joku tietää hyvän tavan korjata reikä muovissa?)
Kopan puhdistus ja pohjamaalaus ja väri. Mietin punaista koska aikoinaan isälläni oli vm-82 Jeep Cherokee ja haluaisin yrittää rakentaa sen näköisen.

Autosta tulisi punainen. Ja paljon kromia, molemmat puskurit ja hieman trimmiä sielt sun täält. Olen oikeastaan aika iloinen että löysin just tämän kopan, sillä neljä ovea, väärä konepelti ja takaluukku mutta pärjään näillä, Close enough.
Kuva
Kuva

Yksinkertaisesti.
Sisusta mahdollisesti forexista. Konepelti mahdollisesti avattava, mutta toistaiseksi kiinni oleva, esikuvan kaltaiset penkit eteen ja taakse.
Väri jonkin sortin punainen(tamiya maali). Mahdollisesti esikuvan mukainen rekkari.

Menis enemmän safari ja hupiajeluun, en usko että paljoa kisaa tällä ajelis.
(jos joku haluaa tietää, moottori suora kutonen 4.2L vapaasti hengittävä Bensa)
Saku E.
Nyyppä

Re: Saken ja Hadesbearin entinen MST CFX-W kovakoppa Cherokee XJ

Viesti Kirjoittaja Saku E. »

Mikä tän tarina nykyään on vai onko ylipäätänsä enää ollenkaan??
Orkekum
Legendaarinen!

Re: Saken ja Hadesbearin entinen MST CFX-W kovakoppa Cherokee XJ

Saku E. kirjoitti: Ke 23.08.2023 22:44 Mikä tän tarina nykyään on vai onko ylipäätänsä enää ollenkaan??
O se olemassa, asiat muuttu hieman :-)

Koppa nykyään odottelee jatkamista Absiman 3.4 rungon päällä(niiden scale crawler runko, 2 vaihe loota ja lukittavat akselit)

Tässä ketjussa koppa on, itse MST istuu hyllyssä viel viewtopic.php?p=113307#p113307
Vastaa Viestiin