Nummela-Vihti akselilla harrastajia?
Nummela-Vihti akselilla harrastajia?
Olisko tässä naapurustossa harrastaja kaveria jos palaisi takaisin harrastuksen pariin? Aiempi loppui siihen ettei ollut ryömijä kavereita lähistöllä :(
Re: Nummela-Vihti akselilla harrastajia?
Täällä Otalammella on yksi harrastaja, satunnaisesti on tullut ajeltua. Kalustona löytyy Trx4 Sport ja Element Enduro
No niin. Se on kiva juttu. Nyt tässä pähkäilen laitteiden kanssa kun viimeksi oli crawlerina scx10 ja nyt niitä on montaa merkkiä? Juuri katselin trx4/trx4 spotin ja sit ton enduron välillä et mikä on nyt se juttu jos meinaa tähän hätään vain rtr:nä hankkia?
Trx4, Enduro ja scx10 III ovat kaikki varteenotettavia vaihtoehtoja. Enemmän valinta riippuu omista preferensseistä ja mausta. Trx4 ja scx10 III:stä löytyy porttaaliakselit, Endurosta tavalliset suorat akselit. Näihin kaikkiin saa osia hyvin myös suomesta. Myös
https://www.absima.shop/pp/modellauto-a ... 53&p=19053 on saanut hyvää palautetta, siitä mulla ei ole sen enempää tietoa, kuin valmistajan sivuilta lukemani. Palstalta löytyy juttua näistä kaikista. Youtubesta kannatta tsekata Pisen RC-maasturit, sieltä löytyy erinomaista tietoa harrastuksesta.
https://www.absima.shop/pp/modellauto-a ... 53&p=19053 on saanut hyvää palautetta, siitä mulla ei ole sen enempää tietoa, kuin valmistajan sivuilta lukemani. Palstalta löytyy juttua näistä kaikista. Youtubesta kannatta tsekata Pisen RC-maasturit, sieltä löytyy erinomaista tietoa harrastuksesta.
No nyt tuli hypättyä varmaan suoraan metsään mut Mersu miehenä tuli tilattua trx6. Toivotaan että sillä pääsee aluille ja taas mukavan rennon harrastamisen pariin.
Tänään se saapui. Onhan se hienon näköinen peli, mahtaako sillä rymytä uskaltaa että pysyy nuin kiiltävänä😁 Vieläkö akku ja laturi saapui maailmalta. Ei täällä sattuis olemaan lainaksi kellään? Näiltä nurkilta mieluummin.
Moikka
Kirkonkylällä ois kans yks harrastaja. Kertokaas mistä löytyy hyviä maastoja, mis vois käydä ajelemassa. Vois käydä porukas ajelemassa.
Kirkonkylällä ois kans yks harrastaja. Kertokaas mistä löytyy hyviä maastoja, mis vois käydä ajelemassa. Vois käydä porukas ajelemassa.
Mahtavaa. Mä oon muuttanut vasta nummelaan ja vielä vähän hukassa täälläpäin. Mut luulisin et lentokentän lähettyvillä ois ajomaastoja. Luulisi kyllä vihdissäkin olevan. Tässä nyt itse odottelen akkuja ja laturia, jotta pääsee liikkumaan. Muuten kyllä onnistuisi ajamaan vaikka heti kun auto ja prätkä käytössä liikkumiseen.
Nummelassa kuntoportaiden yläpäästä löytyy myös hyvää kalliota. Safaroida pystyy melkeinpä missä vaan.
Safarointi ja kallioilla möyryyminen käy kumpiki. Voidaa yvllä vaihtaa numeroita
-
rasvakikkare123
- Nyyppä
Täältä Nummela cityssä kanssa yksi kaveri ajelee Satu naisella tahdilla. Kokkokallioilla(siellä takana) ihan ok maastoa.
Pitäiskö tehä whatsappi ryhmä, jossa voisi huudella ajokaveria? Alla Crawl3rin ja mun viime tapaamiselta kuvat.
Josko seuraavaks löydettäs isommat kivet.. 🤣
Älä muuta sano😂
Oiskos jollain kiinnostusta tänää lähteä ajamaan?
-
Iniisleppa2020
- Nyyppä
Moi
Täällä Nummelassa on pojan kanssa ajeltu noin kolmen vuoden ajan crawlereilla. Autoina tällähetkellä trx 4 sport pohjalle rakennetut defender ja power wagon. Kivahan se olis välillä liikkua isommallakin porukalla. Whatsappiryhmä kuulostaa hyvältä idealta.
Täällä Nummelassa on pojan kanssa ajeltu noin kolmen vuoden ajan crawlereilla. Autoina tällähetkellä trx 4 sport pohjalle rakennetut defender ja power wagon. Kivahan se olis välillä liikkua isommallakin porukalla. Whatsappiryhmä kuulostaa hyvältä idealta.
Mahtava juttu että löytyy lisää harrastajia. Laitatko mulle vaikka yv:tä tulemaan jossa puhelin numero niin teen ryhmän?
Moi, onks vielä näillä nurkilla harrastajia? Itse on Niemenkylästä/Siuntio.. Kalustona löytyy Gmade Buffalo crawler ja löytyy bashari arrma granite...
Moikka on meitä tässä pien porukka. Kalustoa taitaa olla vähä laidasta laitaan. Pistä yvllä viestiä ja puh nro ni lisäilen sut wa rinkii.