Tervetuloa kauden ensimmäiseen Finnish RC Crawling Series osakilpailuun Jämsän Savivuorelle! Scale luokat aloittavat mestaruustaistonsa keski suomen maisemista ja luvassa on tiukin kausi miesmuistiin! 😎 Tänä vuonna meidän sarjan virallisena yhteistyökumppanina toimii RC4WD. Luvassa on mukavia tavarapalkintoja kaikkien osallistuneiden kesken joka kilpailussa. 👍
Ajankohta: Lauantai 19.06.2021 Paikka:Näätämäentie 80, 42100 Jämsä Luokat: Scale Class 1 & Scale Class 2 Säännöt:2021 SORCCA Official Rules Ratojen määrä: 4-5 rataa/luokka Ruokailu: Omat eväät matkaan. Muutaman kilometrin päässä mm. Lidl Jämsä.
Aikataulu:
09.00 Ratojen teko
10:00 Katsastukset (KAIKKI PAIKALLA!)
10:15 Ajajakokous
10:30 Kilpailu alkaa
Osallistujat:
Scale Class 1
#1 Jaakko Ruutiainen
#3 Tero Piispa
#8 Arttu Ahtiainen
#12 Henri Nieminen
#16 Teemu Hieta-Koivisto
#20 Marko Ahonen
#21 Toni Salmi
#23 Jockum Ådahl
#24 Pasi Ruis
#25 Eero Elo
#26 Tomi Virkunen
#27 Jussi Kokko
#28 Jari Hotti
#29 Ilkka Toivanen
Scale Class 2
#1 Janne Forss
#3 Jari Piispa
#5 Jaakko Ruutiainen
#6 Jimi Piispa
#8 Tero Piispa
#13 Henri Nieminen
#14 Arttu Ahtiainen
#22 Teemu Hieta-Koivisto
#23 Marko Ahonen
#24 Toni Salmi
#27 Jockum Ådahl
Myös EuroRC on lähtenyt tukemaan SM sarjaa viidellä 50e lahjakortilla www.eurorc.fi kauppaan.! Iso hatunnosto. Jokaisessa kilpailussa tullaan jakamaa yksi lahjakortti. 😎
hottentotti kirjoitti: Pe 14.05.2021 20:47
Heips, jos minulla on scx10III suhteelliseen vakiona, mihin luokkaan voisin ilmoittautua - ei oikein nuo sääntökirjat auennut minulle….
Heips, jos minulla on scx10III suhteelliseen vakiona, mihin luokkaan voisin ilmoittautua - ei oikein nuo sääntökirjat auennut minulle….
Kuulostaa Scale Class 2 luokan kilpurilta. 👍
No. Ilmoittaudutaan sinne, tullaan katsomaan kisatouhua vaihteluksi tähän yksinäiseen harrastamiseen
Kuulostaa Scale Class 2 luokan kilpurilta. 👍
No. Ilmoittaudutaan sinne, tullaan katsomaan kisatouhua vaihteluksi tähän yksinäiseen harrastamiseen
C1 renkaiden suomalaisista kaupoista huonon saatavuuden johdosta, onko ensikertalaisten mahdollisuus osallistua laittomilla renkailla? Ei sitä kuitenkaan voittokamppailua tulla sekoittaa.
On käsittääkseni sallittua. Itsekin olin viime kesänä ekoissa kisoissani ajamassa C1 luokkaa laittomilla renkailla. Ajoin samalla autolla C1 ja C2 luokat. Oli erittäin opettavaista ja ajoporukassa oli hyvä ja kannustava henki.
Käsittääkseni tämä laittomuus sallitaan ensikertalaisille. Joku vahvistakoon vielä asian
teppisch kirjoitti: Su 16.05.2021 09:09
On käsittääkseni sallittua. Itsekin olin viime kesänä ekoissa kisoissani ajamassa C1 luokkaa laittomilla renkailla. Ajoin samalla autolla C1 ja C2 luokat. Oli erittäin opettavaista ja ajoporukassa oli hyvä ja kannustava henki.
Käsittääkseni tämä laittomuus sallitaan ensikertalaisille. Joku vahvistakoon vielä asian
Ajamistahan se ei estä mutta tuskin tuloslistalle pääsee, eli ihan herrasmiessopimuksella pääsee ajamaan. Näin tais jossain ketjussa olla. Reilu peli :)
Hegon kirjoitti: Su 16.05.2021 08:26
C1 renkaiden suomalaisista kaupoista huonon saatavuuden johdosta, onko ensikertalaisten mahdollisuus osallistua laittomilla renkailla? Ei sitä kuitenkaan voittokamppailua tulla sekoittaa.
Saa toki tulla. Mukaan vain
Finnish RC Scale Crawling Series
Scale Class 1 x4
Scale Class 2 x2
2xKON
teppisch kirjoitti: Su 16.05.2021 09:09
Juuri näin, mukaan vaan. C1 on hyvä lämmittely ja sitten perään c2 radat niin pääsee huomaamaan pienen eron radoissa sen vaativuudessa.