Tästä autosta ei olekaan vielä topikkia, mutta nytpä se syntyy.
Monsterit ovat kiinnostaneet jo pitkään, mutta Axial SMT jäi useista yrityksistä huolimatta hankkimatta. Kun Losi julkaisi LMT:n, oli aika korjata tilanne. Hobbyfactoryn ensimmäisestä erästä irtosi Grave Digger värityksellä komia pirssi.
Ensitestit otettiin VisuRC kanssa 2S akuilla ja Tuomas kuvasi ajoista hyvän filkan, linkki Youtubeen VisuRC Video kanavalle. Kohdassa 1:48 korin sisältä suihkuava lumi on henk koht lemppari. Auton kulku oli erittäin positiivinen yllätys, vaikka vanhoista shortyista alkoikin puhti hyytyä.
Muutaman viikon sisään olen ehtinyt hieman modaamaan autoa omaan makuun.
Hyllyssä oli Proline Chevy kori (3248-00), joka passasi tähän uskomattoman hyvin. Käytännössä kori osui kohdalleen sellaisenaan. Runkoa piti viilata etuosasta ensimmäisten reikien verran, noin 7mm.
Kuskiksi kaivoin pakista Wild Willy figuurin. Pakoputki kaipasi mielestäni väriä, hopeatussi antoi sopivan kuluneen lookin.
Seuraavaksi valitaan Maston primer värikartasta sävy ja suhhuutellaan maalit pintaan. Luulen, että tutulla harmaalla mennään jälleen.
Nimikin tälle varmaan pitää keksiä. Prime Time olisi ainakin värimaailmaan passeli.
EDIT: Unohtui mainita. Grave digger historiasta löytyy myös punaisella primerilla maalattuja yksilöitä. Ja se olisi omalla tavallaan tribuutti myös minun historiaan, koska noin 10 vuotta sitten minun ensimmäinen SCX10 oli tällä samalla korilla ja mastonin punaisella primerilla.
"Grave Robber" Losi LMT
"Grave Robber" Losi LMT
Viimeksi muokannut TomiKoo, To 22.07.2021 15:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Miihke RC Losi LMT
Mahtavaa että tämmöinenkin prokkis saatiin tänne! Itsekin olen kit-versiota etsiskellyt, mutta ei kovin hyvin ole euroopassa moisia tarjolla. Grave Diggereitä löytyy jo tarpeeksi, niin haluaisin sen mustan rungon...
Papukaijamerkki jos meinaat autolle ihan itse keksiä identiteetin! Minä menen aina sieltä missä aita on matalin, ja valkkaan valmiista esikuvista. :D
Papukaijamerkki jos meinaat autolle ihan itse keksiä identiteetin! Minä menen aina sieltä missä aita on matalin, ja valkkaan valmiista esikuvista. :D
Re: Miihke RC Losi LMT
Kiitos. Tänään aamulenkillä lamppu syttyi. Harmaalla värillä maali, joka sopii vanteisiin. Ja nimeksi Primed Crusher vanhojen showautojen henkeen. 😎💪
Re: Miihke RC "Primed Crusher" Losi LMT
Let me present Grave Diggerin evil stepson Grave Robber.
Identiteetin osalta päätös muodostui maalausta valmistellessa. Varastosta löytyi HPI Grave Robber kori ja tarrasarja. Siitä se idea sitten lähti... Korin maalasin sisältä ja päältä Maston Rustilla ja lopuksi mattamustalla.
Koeajolle sain ekan kerran 3S akun kiinni ja herranen aika, miten paljon kulkuja irtoaa ihan vakiokuosissa. Tästä on hyvä jatkaa.
Identiteetin osalta päätös muodostui maalausta valmistellessa. Varastosta löytyi HPI Grave Robber kori ja tarrasarja. Siitä se idea sitten lähti... Korin maalasin sisältä ja päältä Maston Rustilla ja lopuksi mattamustalla.
Koeajolle sain ekan kerran 3S akun kiinni ja herranen aika, miten paljon kulkuja irtoaa ihan vakiokuosissa. Tästä on hyvä jatkaa.
Re: Miihke RC "Primed Crusher" Losi LMT
Makia peli, tykkään erityisesti väristä mattamusta ja vihreä on kivasti sopusoinnussa! 😎👏
Re: "Grave Robber" Losi LMT
Tämä siirtyi Miihke RC tallista seuraavalle omistajalle.