Tuossa viime kesänä hankittu ja jo nyt :) valmiilta vaikuttava:
kovakoppa JEEPPI TRX-4
Autossa on traxxasin vakio tekniikka titan 21reverse turn ja esc Xl5 hv. Ohjaukseen tein servo/bec päivityksen
Akkuna olen käyttänyt 2S:ää & 3S:ää
Valot ovat itse virittelemät.
Tämä yksilö on mielestäni hieman painavahko +4kg.
Mun ajokkini
-
RC Anselmi
- Nyyppä
Mun ajokkini
Viimeksi muokannut RC Anselmi, La 03.10.2020 09:42. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: Mun ajokkini
Kovaa menevä kovakoppi jeeppi. Hyvältä näyttää!
Ja ei paino pahitteeks ole. Rasittaa niveliä ym hieman enemmän. Ja jos saat painon alas niin se auttaa vain!
Ja ei paino pahitteeks ole. Rasittaa niveliä ym hieman enemmän. Ja jos saat painon alas niin se auttaa vain!
-
RC Anselmi
- Nyyppä
Thanks 👍
Juu kuvanoton jälkeen hommasin alu -Injorat alle. Etupäähän suunnitteilla painoa. Ku autossa ilmenee helposti "kilpikonna efekti" koppa vasten maata ja tassut taivasta kohden. Varsinkin todella jyrkässä nousussa. 8)
Juu kuvanoton jälkeen hommasin alu -Injorat alle. Etupäähän suunnitteilla painoa. Ku autossa ilmenee helposti "kilpikonna efekti" koppa vasten maata ja tassut taivasta kohden. Varsinkin todella jyrkässä nousussa. 8)
Nätti Jeeppi. Ja mikä parasta, kova kori! Perinteisillä " kovakorimodeilla " kilpikonna efekti helpottaa kummasti. Eli vähän pienempää rengastusta ja jousituksen madaltaminen. Alustan madaltamiseen löytyy täältä foorumilta tai juutuubista paljon vinkkejä ja ihan selviä how to videoita.
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa 
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc