No pistetään pari kuvaa. Mitä on tapahtunut tässä?
Noh.
Se on saanut vinssin(joka hajos kisoissa) paremman servon ja kattotelineen!
Power HD 20kg servo, minulla on BEC sille mutta se odottaa uutta radiota että saa testattua
Ja Gmade beadlock vanteet
Tämä on Traxxasin Expedition rack, anta kivasti tukea ja näyttää hyvältä
Joskus matkalla se sai LEd bar, joka on turhan leveä, ja ikkunoista sain maalit pois.
Sisusta muistaakseni Axialin Bomberi, akryylivärillä maalattu.
Päät on Tamiyan ukko setistä, jota olin ajatellut käyttää aiemmin, mutta tuli suunitelma muutos ku se sisusta ei ollut saatavilla ja youtubista näin jonkun käyttävän tämän
Vihdoin ukot sisällä, Mustalla gorillateipillä' sisusta oikeaan korkeuteen kiinni ja hyvältä näyttää omasta mielestä!
Kuva sisustasta juuri ennen laittoa, päätin käyttää tarrat, näyttää hieman paremmalta kun ois ollu tasamustaa vain
Ulkonakin näkee sisälle
Kuvaushetkellä vinssi ei toimi, se vastaanotto/ohjainboksi hajos. Mutta minulla odottamassa pieni ESC, jälleen odottamassa 8kanavaa flysky radiota että sais asennettua ja kokeiltua. Ja jos ei toimi niim all emahtuu kyllä servostya väsätty vinssi, saatan silloin pitää ulkoisen vinssin koristeena.
Luotettava vehje, ei ole kertaakaan jättänyt tielle
Toimii myös piknik pöytänä!
Tästä näkee mahdollinen päivitys, Metallisuoja diffilaaatikolle, rupiaa olla niin naarmuinen, ja ehkä liukuu paremmin kivien yli, jos niin ainakin näyttää hyvältä!
Ja kuva jossa näkyy minun auto, ja toinen pikkuauto, ykkösluokan skaala auto joka meni kakksoluokan radan kimppuun, ei paha ei paha.
Omalla meninscale class 2. Odotetusti meni .
Kyllä se muovinen traxu hieman näyttää lelulta noiden vieressä :D