Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018
Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018
Nonnii, pistetäämpäs tämäkin ilmoille kaiken varalta..
Tästä tapahtumastahan kuulin ekan kerran kun Gabrielen kanssa istuttiin mökin terassilla portugalissa juovutusjuomia kiskoen ja siitä se kiinnostus pikkuhiljaa lähti liikkeelle. Eli tuohan on G6 tyyppinen tapahtuma missä on myöskin U4 kisoja tarjolla. 4-päiväiset bakkanaalit, tapahtumapaikkana Maggioran offroad-park, missä kuulemma puitteet ovat enemmän kuin loistavat. Itse tapahtumasta on vielä aika hintsusti infoa liikkeellä, ja taitaa olla vielä sellaisella 99% varmuudellakin vasta..
Itse olen suuresti kiinnostunut tuosta, vaikka satavarmaksi en osallistumista vielä tässä vaiheessa osaa vannoa.. Monien kanssa täällä on ollut puhetta euroopan G6 häppeningeistä, ja jotenkin musta tuntuu että tämä voisi olla sellainen tapahtuma mihin kannattaisi/voisi kasata sellaisen "pikku" team Finlandin..?
Tästä tapahtumastahan kuulin ekan kerran kun Gabrielen kanssa istuttiin mökin terassilla portugalissa juovutusjuomia kiskoen ja siitä se kiinnostus pikkuhiljaa lähti liikkeelle. Eli tuohan on G6 tyyppinen tapahtuma missä on myöskin U4 kisoja tarjolla. 4-päiväiset bakkanaalit, tapahtumapaikkana Maggioran offroad-park, missä kuulemma puitteet ovat enemmän kuin loistavat. Itse tapahtumasta on vielä aika hintsusti infoa liikkeellä, ja taitaa olla vielä sellaisella 99% varmuudellakin vasta..
Itse olen suuresti kiinnostunut tuosta, vaikka satavarmaksi en osallistumista vielä tässä vaiheessa osaa vannoa.. Monien kanssa täällä on ollut puhetta euroopan G6 häppeningeistä, ja jotenkin musta tuntuu että tämä voisi olla sellainen tapahtuma mihin kannattaisi/voisi kasata sellaisen "pikku" team Finlandin..?
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
3x KON
Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018
Lento Milanoon, vuokra-autolla tonteille.
Neljänkin porukka voisi vuokrata talon kimpassa, tulee edulliseksi.
Tässä esimerkki
Neljänkin porukka voisi vuokrata talon kimpassa, tulee edulliseksi.
Tässä esimerkki
Viimeksi muokannut Eddy_fin, Pe 17.11.2017 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Auton vuokra viikoksi
juuri näin.. Alueella voi myös leiriytyä mutta siellä on kuulemma hiukan reilusti kulkukoiria :D kisapaikan ihan läheisyydessä on useita B&B majataloja, joista Gabriele tuntee yhden pitäjän.. toki tuollainen talo olisi hyvä majoitus :)
3x KON
3x KON
Ajomatka aivan mitätön
Tollanen reissu on niin iisibiisi järkätä kaikin puolin.
Kulut todella alhaiset, kimpassa duunattaisiin ruokia jne.
Ne, jotka edes ajatustasolla ovat kiinnostuneita, ja eivät perhesuhteiden vuoksi voi noin vaan ilmoittaa lähtevänsä.
ALOITTAKAA PERHEEN/PUOLISON PEHMITTÄMINEN JO NYT. Eli, loma-anomus viikoksi ensi syksylle työn alle NYT.
Kulut todella alhaiset, kimpassa duunattaisiin ruokia jne.
Ne, jotka edes ajatustasolla ovat kiinnostuneita, ja eivät perhesuhteiden vuoksi voi noin vaan ilmoittaa lähtevänsä.
ALOITTAKAA PERHEEN/PUOLISON PEHMITTÄMINEN JO NYT. Eli, loma-anomus viikoksi ensi syksylle työn alle NYT.
Mikä tää tämmönen on? En osannut googlettaa tota jostain syystä..
Kiinnostunut vahvasti, aloitan tänä iltana pehmittelyn😉 Ei kyllä ne asiat järjestyy jos oikein haluaa. Paljon lennot? Ei ole oikein hajua 200€?
Pikavilkaisulla yhdellä vaihdolla ~150e ja finskin suora 223e.. eli ei kahta sanaa kummalla menisi ;) ti-ti lennot..
edit: ke-ke suorat 210e.. henkkoht ehkä mielummin vähän aikaisemmin menis mestoille.
edit: ke-ke suorat 210e.. henkkoht ehkä mielummin vähän aikaisemmin menis mestoille.
3x KON
3x KON
Itse näkisin reissun 2.-9.9.2018 (su-su)
Sunnuntaisin halvemmat lennot.
140-200€ lennot edes takas, välilasku ei minua ainakaan haittaa.
Äsken sain halvimmaksi hinnaksi 149€.
Sunnuntaisin halvemmat lennot.
140-200€ lennot edes takas, välilasku ei minua ainakaan haittaa.
Äsken sain halvimmaksi hinnaksi 149€.
Hakemus vetämässä! ;)
No hitto. Kalusto vaan on vähän "robustia" tollaseen autojen "missikisa" tapahtumaan mutta kiinnostaa lähteä. Kerrankin on aikaa kerätä pelimerkkejä ja pisteitä lupalappuun. Ja ainahan sitä voi lähteä punaviiniä nuolemaan jos kalustoa ei kehtaa trailille viedä. :)
Ja tuo Edin ehdottama 2.-9. viikko olisi varmaan paras. Ehtisi nähdä paikkoja.
Ja tuo Edin ehdottama 2.-9. viikko olisi varmaan paras. Ehtisi nähdä paikkoja.
Muistuttelen, lennot alle 300€
Mikäs äijien pistepussin tilanne on? Onko mahdollisuuksia päästä ja olisiko aika tehdä jo jotain asialle.
Mitä pidemälle mennään sen kalliimmaksi tulee.
Mitä pidemälle mennään sen kalliimmaksi tulee.
Hinta kohdallaan, juuri äsken hain.
- Liitteet
-
- Näyttökuva 2018-02-13 kello 13.54.11.png (82.66 KiB) Katsottu 9701 kertaa
Olis siellä pandakin ;). Se olisi reilu 80 € tuolta ajalta...
Moi
Tehdäänpäs nyt niin, että minä varaan pari kappaletta Skype-meetingejä, siellä avointa keskustelua aiheesta.
Pohditaan kimpassa majoitus, autonvuokra jne. asioita.
Kun kutsut on valmiina, ilmoitan siitä erikseen, kutsun saa VAIN PYYTÄMÄLLÄ ja niitä EI SAA jakaa edelleen!
(asenna siis koneellesi Skype ja testaa sen toimivuus etukäteen)
Seuraa ketjua jos ylipäätään kiinnostaa ja olisit potentiaalisesti OIKEASTI lähdössä.
Emme siis tarvitse turhan höpöttäjiä, sanon nyt suoraan, sori vaan.
Alustava matkasuunnitelma on 2.9.-9.9.2018
Hki-Milano-Hki lennot
Majoitusvaihtoehtona talo yhteisvuokralle, johon mahtuu 5-6 henkeä.
Vuokralle pari pientä autoa jossa kulkee matkatavarat sekä 2 henkeä/auto. (tarvitaan siis kaksi kuskia)
Vaihtoehtoisesti yksi iso auto, mutta se sitten sitoo jos osa porukasta haluaa toisaalle kuin toinen osa...
Tehdäänpäs nyt niin, että minä varaan pari kappaletta Skype-meetingejä, siellä avointa keskustelua aiheesta.
Pohditaan kimpassa majoitus, autonvuokra jne. asioita.
Kun kutsut on valmiina, ilmoitan siitä erikseen, kutsun saa VAIN PYYTÄMÄLLÄ ja niitä EI SAA jakaa edelleen!
(asenna siis koneellesi Skype ja testaa sen toimivuus etukäteen)
Seuraa ketjua jos ylipäätään kiinnostaa ja olisit potentiaalisesti OIKEASTI lähdössä.
Emme siis tarvitse turhan höpöttäjiä, sanon nyt suoraan, sori vaan.
Alustava matkasuunnitelma on 2.9.-9.9.2018
Hki-Milano-Hki lennot
Majoitusvaihtoehtona talo yhteisvuokralle, johon mahtuu 5-6 henkeä.
Vuokralle pari pientä autoa jossa kulkee matkatavarat sekä 2 henkeä/auto. (tarvitaan siis kaksi kuskia)
Vaihtoehtoisesti yksi iso auto, mutta se sitten sitoo jos osa porukasta haluaa toisaalle kuin toinen osa...
Olen näillä näkymin lähdössä tänne, nyt mukaan muitakin niin saadaan toteutettua hieno reissu.
Lentolippu nyt alle 200€
Majoitus 100-150€ varmaan lähempänä / per nenä
Osallistuminen 100dollaria
auto vuokra jotain kymppejä / per nenä
+ruoka/juoma
+ varaosa/autokassa :D
Olenko Eddy perillä kustannuksista?
500 ensimmäiselle ilmoittautuneelle VIP-paketti luvassa (kopiotu fb):The first 500 paid participants will receive a “V.I.P.” Driver’s Bag. This bag will include a FREE event specific ParkerFest T-Shirt, a FREE ParkerFest Saturday night Awards Dinner voucher which includes a door prize, FREE ParkerFest sticker pack(s) for each event, FREE ParkerFest Scale Item, & much, much, more!!!
Lentolippu nyt alle 200€
Majoitus 100-150€ varmaan lähempänä / per nenä
Osallistuminen 100dollaria
auto vuokra jotain kymppejä / per nenä
+ruoka/juoma
+ varaosa/autokassa :D
Olenko Eddy perillä kustannuksista?
500 ensimmäiselle ilmoittautuneelle VIP-paketti luvassa (kopiotu fb):The first 500 paid participants will receive a “V.I.P.” Driver’s Bag. This bag will include a FREE event specific ParkerFest T-Shirt, a FREE ParkerFest Saturday night Awards Dinner voucher which includes a door prize, FREE ParkerFest sticker pack(s) for each event, FREE ParkerFest Scale Item, & much, much, more!!!