Olen tässä jo pidemmän aikaa testaillut erilaisia korvaavia vaihtoehtoja, eli joskus kauppareissulla on tarttunut mukaan ihan mututuntumalla milloin minkälainen purkki jotain pesuainetta, jota olen sitten testaillut, mutta hiukan huonoin tuloksin...
Nyt kuitenkin tärppäsi edes hiukan, kun paikallisen Puuilon hyllystä nappasin mukaan violetin putelin omituisen kuuloista Yplon Poweria. Katsoin, että venäjää sun muuta luki kovasti etiketissä, joten veikkasin sen perusteella, että saattais olla jotain tehokkaampaa ainetta. :D Takapuolelta löytyi vielä joku varoitus syövyttävästä aineesta, mikä vaikutti myös lupaavalta. :P
Olen tässä jonkun verran testaillut kyseistä tuotetta, ja sillä näyttäisi olevan jonkunlaista maalia pehmentävää vaikutusta, mutta ei aivan vanhan liiton Fairy Power Sprayn tehoista ehkä kuitenkaan.
- Fairy oli kivaa geeliä, kun tämä on taas juoksevaa litkua, joten ei pysy pinnoilla, eli paras laittaa ainetta johonkin tiiviiseen astiaan ja osat sinne muhimaan, niin saa kaikki tehot irti.
- Tuoksuu melkolailla samalta kuin Fairy, joten sisältää luultavasti samoja hyviä aineksia.
- Hintaa oli vajaat neljä euroa, jolla saa 750ml tavaraa, kun taas Fairy oli about 6€/375ml
- Kirvelee iholla, eli jonkun näköistä tehoa löytyy. ;D
- Pehmentänyt tähän astisissa testauksissa useampaa erilaista maalia, mutta yhteen ei meinaa purra, joka tosin oli Fairyllekin haasteellista.
En lupaa että tällä lähtee maali niin kuin Fairyllä, mutta kannattaa kokeilla, mikäli sattuu kaupassa vastaan. Raportoikaa toki kokemuksista, mikäli testaatte. Jos joku tietää muita hyviä aineita hellävaraiseen maalinpoistoon, niin saa kertoa!