Porukalla tutustumaan RC-ratakeskukseen
Porukalla tutustumaan RC-ratakeskukseen
RC-ratakeskus avasi tänään ovensa Riihipellossa, osoite Levytie 2-4, 00880 Helsinki.
http://www.rc-ratakeskus.com/
Olisiko porukalla innostusta lähteä paikalle ensi sunnuntaina 24.1.2016 kun ovet avautuvat klo 12?
Itse olen seurannut kuvia kuinka edistyy, nyt haluaisin nähdä paikan livenä.
http://www.rc-ratakeskus.com/
Olisiko porukalla innostusta lähteä paikalle ensi sunnuntaina 24.1.2016 kun ovet avautuvat klo 12?
Itse olen seurannut kuvia kuinka edistyy, nyt haluaisin nähdä paikan livenä.
Vs: Porukalla tutustumaan RC-ratakeskukseen
Mulle jäi epäselväksi sivuista, saako tuonne tulla ajamaan omilla autoilla, vai onko käytössä vain vuokra-ajokit.
Laitoin sinne asiasta mailia ja et olis jees jos asiasta olis maininta webbisivuilla.
Alustava ehkä, etenkin jos voi tuoda oman auton.
Laitoin sinne asiasta mailia ja et olis jees jos asiasta olis maininta webbisivuilla.
Alustava ehkä, etenkin jos voi tuoda oman auton.
Olin vain sokea, siellähän se lukee sivuilla että omia autoja saa toki tuoda.
Kysyin lisäksi tuosta offroad radasta, että onko se enemmän U4 vai corrirata.
Matti olisi tulossa, entä muita?
Mä ajattelin SCX-10:n ottaa mukaan, kun kerran sinne asti lähtee.
Mä ajattelin SCX-10:n ottaa mukaan, kun kerran sinne asti lähtee.
Vois yrittää lähtee vilkasee.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Ota raitti kans mukaan niin ajetaan offroad radalla vähän sisä U4-sta!Scrap kirjoitti: Vois yrittää lähtee vilkasee.
(Tosin ei mitään käryä onks se sopiva sellaseen... Mut jos vaikka olis!)
Eiköhän tuo ole Roihupelto.
Mitä tarkoittaa U4 ja corrirata? Minulle outoja nimiä. Matti saisiko selvityksen?Matti Niemelä kirjoitti: Olin vain sokea, siellähän se lukee sivuilla että omia autoja saa toki tuoda.
Ultra4 = esim. King of Hammers = Ajoa jossa osa radasta on nopeasti ajettavaa maastoa ja osa kivikikkailua eli ryömintää.
CORR taas on eräs nimitys Short Cource hommalle.
Epäilen ton olevan perinteinen pompputuristi rata. Eli nelkku ja tuuppi krosseille ja short cource autoille.
Edit: kuvien perusteella pompputuristia. Mattoa koko rata = tajuton pito eli mutkissa katollaan ja suorilla vauhdit nousee joten osaa hajoaa.
Matti, jos jaksan huomenna kolvailla koneen kiinni pikkuraittiin niin vois sen ehkä ottaa mukaan jos pääsee lähtemään.
CORR taas on eräs nimitys Short Cource hommalle.
Epäilen ton olevan perinteinen pompputuristi rata. Eli nelkku ja tuuppi krosseille ja short cource autoille.
Edit: kuvien perusteella pompputuristia. Mattoa koko rata = tajuton pito eli mutkissa katollaan ja suorilla vauhdit nousee joten osaa hajoaa.
Matti, jos jaksan huomenna kolvailla koneen kiinni pikkuraittiin niin vois sen ehkä ottaa mukaan jos pääsee lähtemään.
Viimeksi muokannut Scrap, Pe 22.01.2016 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Tullaan ehkä jos aikataulu antaa periksi. Autot kans mukaan.
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 2 2014 #6
Scale Class 2 2014 #6
Kiinostaisi itseäkin lähteä katsomaan paikkoja. Mutta huomenna ei ole mahdollisuutta.
Tuli mieleen asia että jos modelexpoon rakennettavat elementit ei löydä kotia messujen jälkeen, kannattaisiko rc-ratakeskuksen kanssa tehdä yhteistyötä? Esim elementit sinne käyttöön ja säilytykseen?
Tuli mieleen asia että jos modelexpoon rakennettavat elementit ei löydä kotia messujen jälkeen, kannattaisiko rc-ratakeskuksen kanssa tehdä yhteistyötä? Esim elementit sinne käyttöön ja säilytykseen?
2016 Rakentelukilpailun ylivoimainen VOITTAJA!
Bishop's RC Crusade: Scale Crawlerien puolesta!
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCAFMNU ... PaKuYmnG1A
FB: https://www.facebook.com/bishops.rc.crusade/
Bishop's RC Crusade: Scale Crawlerien puolesta!
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCAFMNU ... PaKuYmnG1A
FB: https://www.facebook.com/bishops.rc.crusade/
Ihan kelvollinen idea mutta kuinkas toimitaan sitten jos/kun ratakeskuksen toiminta loppuu? Tietysti toivon että heidän yrityksensä menesty ja tokihan jos joku viitsii asiaa kysäistä niin mikäs siinä.Pisepise kirjoitti: Tuli mieleen asia että jos modelexpoon rakennettavat elementit ei löydä kotia messujen jälkeen, kannattaisiko rc-ratakeskuksen kanssa tehdä yhteistyötä? Esim elementit sinne käyttöön ja säilytykseen?
Vähän samantyyppistä ajatusta hautonut mielessä mut lähinnä pohtinut oisko jollain sellaisella kerholla kiinnostusta millä olisi sisätiloja ajoalueille.
Pahoittelut, vaikka itse ketjun aloitin innoissani, mutta kyytini perui viime hetkellä, joten en tule tänään paikalle. :(
Viimeksi muokannut Eddy_fin, Su 24.01.2016 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onkos tänne nyt enää ketään lähdössä? Ei nyt ihan yksikseen ajamaan viittis toiselle puolelle tätä tuppukylää könytä.
Scrap. Kävittekö tutustumassa eilen rc-keskukkseen jos, niin minkä vaikutelman jätti?:Scrap kirjoitti: Onkos tänne nyt enää ketään lähdössä? Ei nyt ihan yksikseen ajamaan viittis toiselle puolelle tätä tuppukylää könytä.
Vastailen omalta osaltani.
Kyllä käytiin paikalla, crawler-rataa ei kyllä kovin kauan jaksanut veivata, siinä yksinkertaisesti ei riitä ajettavaa. :(
Muut toiminteet pelastivat tilanteen ja pyörähtihän siinä sitten 5h paikalla.
Vuokrasin jopa drifting-auton tunniksi 10€, se oli ihan hauskaa vaihtelua, varsinkin kun ei ollut aiemmin testannut.
Paikalla olleet driftaajat antoivat vieläpä testata omilla autoillaan, mikä oli hyvä juttu.
Sanonpahan vaan, että Matti kyllä loisti driftauksessa, todellinen luonnonlahjakkuus!
Parin tunnin takia ei tuone kannata mennä, korkeasta sisäänpääsyhinnasta johtuen.
Kaverin kanssa jos menee, voi välillä ajella vaikka pleikkarilla autokisaa, heittää dartsia, pelata flipperiä, pingistä tai bilistä.
Tekemistä löytyy, itse kyllä tulen tuolla käymään, mutta en crawling-radan takia, se oli pettymys.
Kyllä käytiin paikalla, crawler-rataa ei kyllä kovin kauan jaksanut veivata, siinä yksinkertaisesti ei riitä ajettavaa. :(
Muut toiminteet pelastivat tilanteen ja pyörähtihän siinä sitten 5h paikalla.
Vuokrasin jopa drifting-auton tunniksi 10€, se oli ihan hauskaa vaihtelua, varsinkin kun ei ollut aiemmin testannut.
Paikalla olleet driftaajat antoivat vieläpä testata omilla autoillaan, mikä oli hyvä juttu.
Sanonpahan vaan, että Matti kyllä loisti driftauksessa, todellinen luonnonlahjakkuus!
Parin tunnin takia ei tuone kannata mennä, korkeasta sisäänpääsyhinnasta johtuen.
Kaverin kanssa jos menee, voi välillä ajella vaikka pleikkarilla autokisaa, heittää dartsia, pelata flipperiä, pingistä tai bilistä.
Tekemistä löytyy, itse kyllä tulen tuolla käymään, mutta en crawling-radan takia, se oli pettymys.
Reilun tunnin pikavisiitin perusteella voin kommentoida seuraavaa:
Roolirata
Pieneen tilaan saa pienen radan. Tuli mieleen vanhat ajat Lippulaivassa. Sama vika kuin kaikissa muissakin sisäradoissa, joilla olen käynyt. Paikoista joista mene, menee heittämällä. Paikoista joista ei mene, ei mene sit millään. Hierottava siis puuttuu.
Offroad = krossirata
Pienessä tilassa syheröinen rata, jolloin ajoradan leveys jää todella pieneksi. Sopii parhaiten pienemmille kuin 1/10 autoille. Normi kokoset SC:t kannattaa jättää kotiin. Twinhammers vaikutti, ainakin Matin käsissä, taipuvan tälle radalle aika nätisti. Radan pinta on mattoa, joten luistoja on aika turha havitella.
Dorifto
Tähän hommaan nämä tilat ovat mielestäni parhaimmat. Matto on lipsuttelu pintana ihan hyvä. :)
Roolirata
Pieneen tilaan saa pienen radan. Tuli mieleen vanhat ajat Lippulaivassa. Sama vika kuin kaikissa muissakin sisäradoissa, joilla olen käynyt. Paikoista joista mene, menee heittämällä. Paikoista joista ei mene, ei mene sit millään. Hierottava siis puuttuu.
Offroad = krossirata
Pienessä tilassa syheröinen rata, jolloin ajoradan leveys jää todella pieneksi. Sopii parhaiten pienemmille kuin 1/10 autoille. Normi kokoset SC:t kannattaa jättää kotiin. Twinhammers vaikutti, ainakin Matin käsissä, taipuvan tälle radalle aika nätisti. Radan pinta on mattoa, joten luistoja on aika turha havitella.
Dorifto
Tähän hommaan nämä tilat ovat mielestäni parhaimmat. Matto on lipsuttelu pintana ihan hyvä. :)
Juu, reilu kuutisen tuntia tuli itse vietettyä paikalla eilen.
Ihan hyvä, että kotona lähdön päähän häkkäsin äkkiä kasaan hyllyn päältä pari vuotta idlanneen Losi TLR22 buggyn. Sillä tuli ajettua offroad radalla suurin osa ajasta. Pito oli aivan tautinen alkuun, pysty ajaan ihan reikäpäänä. Auto myös kääntyy ihan naurettavan hyvin. Loppupuolella noi nappularenkaat olivat kuluneet slikseiksi kovan kitkan takia ja autosta tuli omanlaisensa drifteri, sit oli pakko lopettaa.
Twin hammers myös toimi yllättävän hyvin offroad radalla, vaatis vaan harjattomat sähköt ja epä-crawler moden käyttöön noparissa. Nyt kun nosti kaasun pois hyppyrin jälkeen niin renkaat tietty lukittu paikalleen ja auto menee nokan kautta ympäri. Alusta TWH:ssa toimi älyttömän hyvin, vararengas pitäis saada taakse vähän vielä tasapainottamaan.
Pikku-wraith ei toiminut offroad radalla sitten yhtään. ROC:sta riittä kyllä renkkua ja vauhtia radalle, mutta tautinen pito, rengaspainot ja suht korkea painopiste teki kaikesta muusta paitsi suoraan ajamisesta ihan kamalaa. Hajos light-barin sivumounttikin radalla. Pöh.
Roolirata oli todella nopeasti kyllä nähty.
Driftiä tuli kokeiltua hetken aikaa maccen autolla, ja... jooooo... iihan... emt. Ainut mikä hommassa eniten kiehtoo on se että auton sais ilmeisesti tosi halvalla, ja Bunkkeri ajopaikkana olis ihan duunipaikan vieressä. Mitään todellista kipinää ei päässyt syttymään, enkä oikeen tiiä. Ajattelin että kävis bunkkerin junnuiltana vähän kokeilemassa lisää kerhon autoilla.
Eniveis, RC Ratakeskus oli juu ihan kiva, ja ainakin eilisenä lumimyrskypäivänä oli ihan hyvä vaihtoehto kotona köllöttämiselle kun ei metsäänkään pääse.
Ihan hyvä, että kotona lähdön päähän häkkäsin äkkiä kasaan hyllyn päältä pari vuotta idlanneen Losi TLR22 buggyn. Sillä tuli ajettua offroad radalla suurin osa ajasta. Pito oli aivan tautinen alkuun, pysty ajaan ihan reikäpäänä. Auto myös kääntyy ihan naurettavan hyvin. Loppupuolella noi nappularenkaat olivat kuluneet slikseiksi kovan kitkan takia ja autosta tuli omanlaisensa drifteri, sit oli pakko lopettaa.
Twin hammers myös toimi yllättävän hyvin offroad radalla, vaatis vaan harjattomat sähköt ja epä-crawler moden käyttöön noparissa. Nyt kun nosti kaasun pois hyppyrin jälkeen niin renkaat tietty lukittu paikalleen ja auto menee nokan kautta ympäri. Alusta TWH:ssa toimi älyttömän hyvin, vararengas pitäis saada taakse vähän vielä tasapainottamaan.
Pikku-wraith ei toiminut offroad radalla sitten yhtään. ROC:sta riittä kyllä renkkua ja vauhtia radalle, mutta tautinen pito, rengaspainot ja suht korkea painopiste teki kaikesta muusta paitsi suoraan ajamisesta ihan kamalaa. Hajos light-barin sivumounttikin radalla. Pöh.
Roolirata oli todella nopeasti kyllä nähty.
Driftiä tuli kokeiltua hetken aikaa maccen autolla, ja... jooooo... iihan... emt. Ainut mikä hommassa eniten kiehtoo on se että auton sais ilmeisesti tosi halvalla, ja Bunkkeri ajopaikkana olis ihan duunipaikan vieressä. Mitään todellista kipinää ei päässyt syttymään, enkä oikeen tiiä. Ajattelin että kävis bunkkerin junnuiltana vähän kokeilemassa lisää kerhon autoilla.
Eniveis, RC Ratakeskus oli juu ihan kiva, ja ainakin eilisenä lumimyrskypäivänä oli ihan hyvä vaihtoehto kotona köllöttämiselle kun ei metsäänkään pääse.
Siis ylipäänsä saitte positiivisen kokemuksen. Täytyy käydä sitten itse kokeilemassa driftausta asunhan melkein kivenheiton päässä RC Keskuksesta. Oliko siellä muuten kovin ruuhkaista? Kiitos vastauksista.
Viimeksi muokannut savis, Ma 25.01.2016 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.