Siisti ja ehdottomasti parempi kuin että hioisi sivulta vielä alemmas ja maalaisi valkoiseksi. Sitä pitäisi väkisin jatkaa takakulman ympäri ja takaovesta tulisi ihan hölmön näköinen sillä tavalla. Ehdottomasti parempi näin!
Penguin kirjoitti:
Sitä pitäisi väkisin jatkaa takakulman ympäri ja takaovesta tulisi ihan hölmön näköinen sillä tavalla. Ehdottomasti parempi näin!
Juuri tuota mietin itsekkin ja sen takia tein tällä tavoin. :)
Toista projektia olen myös miettinyt lisää ja tulin siihen tulokseen että tilaan samanlaisen korin, siitä ajattelin tehdä lavamallin niin ei aivan samanlainen tule.
Viimeksi muokannut Audiko, Ti 10.11.2009 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tolla tsekillä on netissä kuvia myös lavamallista, oliskohan ollut 110 HCPU korilla. Toki 1:1-kokoisena on olemassa myös 90-mallista lavamalleja, joskin ne taitaa alunperin olla soft top -malleja, joita on mm. Suomessa muutettu kaksipaikkaisiksi ilmeisesti verotussyistä. Tästä samasta korimallista ei olisi mitenkään mahdotonta palastella tällaista soft topia.
Kamtecin koreja olen itsekin katsellut, mutta ovat vähän detaljiköyhiä.
Edit: näköjään tuolla on kuvia myös pätkä-defenderistä lavalla.
Viimeksi muokannut Penguin, Ke 11.11.2009 00:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Audiko kirjoitti:
Sain uusia ideoita kun katselin tuolta kuvia Zila70, tämän kaverin kanssa olen nyt pitänyt yhteyttä ja hieronut kauppoja.
Hienoja koreja kaverilla, varsinkin tuo 1/6 Willys MB kiinnostaa, kun olen itsekin sellaisen väkästellyt. Oletko kysellyt paljonko maksavat Zilan korit?
Aluksi epäilin defenderin väritystä kalpeaksi, mutta nyttemmin yksityiskohdat yms pienet lisät tekee siitä komean.
On jännä nähdä mitä tulee. Odotin jo seuraavaks ajotestejä, mutta näköjään rakentelu jatkuu edelleen.
Viimeksi muokannut SlidSlide, Ke 11.11.2009 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Matias kirjoitti:
Hienoja koreja kaverilla, varsinkin tuo 1/6 Willys MB kiinnostaa, kun olen itsekin sellaisen väkästellyt. Oletko kysellyt paljonko maksavat Zilan korit?
Korit on tosiaan hienoja, en ole kysellyt korien hintaa sen tarkemmin.
SlidSlide kirjoitti:
Aluksi epäilin defenderin väritystä kalpeaksi, mutta nyttemmin yksityiskohdat yms pienet lisät tekee siitä komean.
On jännä nähdä mitä tulee. Odotin jo seuraavaks ajotestejä, mutta näköjään rakentelu jatkuu edelleen.
Ajotesteihin menee vielä jokunen viikko, tässä on nyt taas liian monta rautaa tulessa yhtä aikaa. :D