Pakko on kuitenkin jotain puuhastella, katon sain tänään valmiiksi.

Juuri tuota mietin itsekkin ja sen takia tein tällä tavoin. :)Penguin kirjoitti: Sitä pitäisi väkisin jatkaa takakulman ympäri ja takaovesta tulisi ihan hölmön näköinen sillä tavalla. Ehdottomasti parempi näin!

Hienoja koreja kaverilla, varsinkin tuo 1/6 Willys MB kiinnostaa, kun olen itsekin sellaisen väkästellyt. Oletko kysellyt paljonko maksavat Zilan korit?Audiko kirjoitti: Sain uusia ideoita kun katselin tuolta kuvia Zila70, tämän kaverin kanssa olen nyt pitänyt yhteyttä ja hieronut kauppoja.
Korit on tosiaan hienoja, en ole kysellyt korien hintaa sen tarkemmin.Matias kirjoitti: Hienoja koreja kaverilla, varsinkin tuo 1/6 Willys MB kiinnostaa, kun olen itsekin sellaisen väkästellyt. Oletko kysellyt paljonko maksavat Zilan korit?
Ajotesteihin menee vielä jokunen viikko, tässä on nyt taas liian monta rautaa tulessa yhtä aikaa. :DSlidSlide kirjoitti: Aluksi epäilin defenderin väritystä kalpeaksi, mutta nyttemmin yksityiskohdat yms pienet lisät tekee siitä komean.
On jännä nähdä mitä tulee. Odotin jo seuraavaks ajotestejä, mutta näköjään rakentelu jatkuu edelleen.