Minähä ottasin vaikka lexanisena jos olis.Elis kirjoitti: Ma 04.10.2021 10:37Tarkoitan ehkä käytännöllisyyden ja toimivuuden kannalta, jos tarvitse kiinnikkeitä, vaihtaa korin osia yms. Tai sitten tilata joltain yritykseltä että olisi jonkunnäköinen takuu, ja että ei ole vain tulostettu, vaan myös mietitty miten. On sen verran riskimomentteja ja asioita jotka saattavat mennä väärin että jos maksat joillekin sen 100€ en usko että saat toimivaa tuotetta käsiisi johon olet tyytyväinen, ja en siis puhu tuotteen pinnasta, vaan suunnittelusta, kestävyydestä yms!Beahkit kirjoitti: Ma 04.10.2021 09:29Ai siksi kun EN ole niin nirso pinnan sileydestä, ja siksikö että en koe mitenkään vaivaksi itse liiimailla, viimestellä, kitata, hioo ja maalata, enkä vaadi takuita, vaan koen että se on vallan ok kunhan nyt edes sais jonkun mieleisen koriaihion jota alkaa työstään. Aihion jolle jo on valmiit tiedostot olemassa interwebin ihmemaassa ;)Elis kirjoitti: Ma 04.10.2021 09:11 Beahkit, kyllä valitettavasti minun korvaan kuulostaa siltä että kannattaisi se pankkilaina ottaa ja hankkia se 3D tulostin, jos haluat lopputuloksen johon olet tyytyväinen :s
Ja olen nähnytkin jo yhden mallisen jumalaisen sotapäälliköiden 3d ratsuista materialisoituneen liikkuvaksi jättömaiden ruhtinaaksi.
Instant korigasmi.