Tässä näkyy suuniteltu layout, johdot siistitty tämän kuvan jälkeen.
Mulla pari Monitoimipoltinta(oliko 8 toimintoa, tulee kahdessa umpiossa, ohjataan radiosta on/off napilla) ne menee ajovaloiksi.
Sitten Y haarainen johto jossa kaksi valkoista ja kaksi pientä punaista, mietin et valkoiset työvaloiksi taakse, ja punaiset taakse et saan pisteet valoista. Tai sojotan ne kaks valkoista muualle, en ole satavarmasti viel päättänyt, jotain lisävaloa taakse ainakin. Ja led-bar katolle. Sitten tietenkin Fuusionille, ohjaus-servolle ja Boom Racing Muscle Vinssille omat piuhat, aika tiukkaa tekee vastarilla, mutta toimii(ainakin hetken)
Pistin samall että Sama Hobbywing 10A BEC antaa 8,4V virtaa ohjaus.servolle ja vinssille, nopeutta ja voimaa!

Koppa hiljaa päällä rupiaa näyttämään autolta!

Kattoteline ja Led-Bar, en ole oikein innostunut kattotelineestä, seisoo niin korkealla ja järkyttävän painava!
Mut saa hy olla siel toistaiseksi, kunnes löydän toisen tai teen itse metallisen, matalemman ja toivottovasti kevyempi.

Saranat konepellille tulee facen kautta, ostin joltain joka tulostaa mulle. Konepelti päällä niin näyttää upealta, ja näyttää paremmalta ilman kattotelinettä, huh pitää heivata se jonnekkin lähiaikoina.
Tässä kysymys viel, lasketaanko se Metalliseksi Flatbediks, jos itse lava on puuta, mutta reunustan sen ohkasella metallilla?
Juu taakse tulee flatbed, muutama milli paksua lennokkivaneria.

Pari kuvaa ylhäältä. Ei ole järkyttävän määrä tilaa, olen tyytyväinen tohon virtanapin paikkaan, siin pääsee viel käsiks ohjelmointiportille!
Akku menee tuonne vinssin taakse!