hyrsleri kirjoitti:
SlidSlide kirjoitti:
Pari päivää sitten ihastelin auton kuvia rc4wd-sivuilta. Tommonen täytyy jossain vaiheessa hankkia. Sitten kysymysten vuoro:
Saiko Team Driverina ilmaiseksi?
Mitä tuli postikuluja paketille?
Onko auton kori vastaava kuin Tamiya Hiluxin
Varmaksi en sano mutta veikkaan kulujen olevan noin 60 taalaa. Perustuen siihen, että klikkasin ostoskoriin toisen scalekitin ja menin kassalle :D
Minullakin on tunnus, mutten vaivautunut katsomaan. Jotakuinkin sen verran se kustantaa. Mediaani taitaa autopaketeissa olla 50-60$, ellei osta ckrccrawlers:lta, joka laittaa postikulut suureksi, koska ottavat välistä siivun itselleen.
Tomy kirjoitti:
Tämä ei kyllä ollut tarkoitettu vitsiksi. Halusin vain kovimmille skeptikoille osoittaa, etteivät voimansiirron osat nyt aivan meltoa tavaraa ole. Heikko muovi ja rauta olisi tuossa jo antanut jostain periksi. Toki pidempi käyttö paljastaa tavaran todellisen laadun. Ensivaikutelma lupaa kuitenkin hyvää.
Karkastut rattaat eivät todellakaan hajoa samalla tahdilla kuin karkaisemattomat. Rc4wd myi joskus karkaisematonta tavaraa, joka oli lähes muovin veroista. Minulla kesti 3kg foffiautossa (Tomyn entinen FJ40) jakolaatikon rattaat aika kovaakin rääkkiä castlen 5700kv combolla 4S lipolla. Rc4wd on todennäköisesti panostanut lähiaikoina selvästi enemmän laatuun kuin muutama vuosi takaperin.
Tomy kirjoitti:
Mitä Axialin vaihdelaatikkoon tulee, en ole koskaan hajottanut siitä muovirattaita. Olen käyttänyt sitä monenlaisissa autoissa, scalesta crawleriin ja edelleen foffiin. Jos joku toistuvasti särkee Axialin laatikon rattaita, ei hänellä taatusti mikään muukaan käytössä kestä.
En halua dissata kokemuksiasi, mutta minä olen hajoittanut foffiautossani lähes kaiken mahdollisen paitsi, hieman yllättävästikin, akseleiden rattaita en ole koskaan saanut hajoamaan. Muovirattaita joutui vaihtamaan melko usein, samoin ulostuloja ennen kuin vahvensin ne. Crawling ei välttämättä ole ulostuloille yhtä kohtalokasta, mutta uskoisin rattaille kohdistuvan voiman olevan keskiarvollisesti selvästi suurempi kuin foffissa. Foffissa niitä hajoaa lähinnä tilanteissa, jossa tulee todella raju kiihdytys tai pysähdys.