Sama systeemi käytössä mulla Cherokeessa kuin HillBillyn linkkaamassa videossa. Lisäsin siihen vain diodin ja kondensaattorin. Diodin tarpeellisuudesta en tiedä, ei ainakaan haittaa. Kondensaattori saa aikaan sen että peruutus valot palaa heti kirkkaasti kun aletaan pakittamaan, näin siis mun testeissä. Edelleenkin kopiointi omalla vastuulla.
"Peruutus valot saa toimimaan tälläisellä kytkennällä. Peruuttavasta (harjallisesta) moottorista plussa ja miinus kuvan merkkien mukaan. Jos valo palaa eteenpäin ajettaessa, sitten vain johdot toisinpäin. Eteenpäin ajettaessa ledeihin jää pieni hohde jonka juuri pimeässä huomaa. Pitäisiköhän tuossa olla vielä toinen diodi jossain välissä? En tiedä onko miten virallinen kytkentä, en ole ammattilainen. Omalla vastuulla saa kopioida. :D"

- IMG_5020.JPG (420.81 KiB) Katsottu 4337 kertaa
Jarru valoja oon miettinyt lassiin kysymyksestä saakka, samalla tavalla sen saisi toimimaan kuin pakkivalot, pitäisi vaan olla pieni rele mitä moottorin vaihtuva napaisuus ohjaisi. Pitäisi siis ymmärtää tota elektroniikkaa enemmän, että mikä toimittaisi releen virkaa?